Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: AirDesign  (Прочитано 48456 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #90 : Травень 10, 2015, 00:52:44 »
PURE 2 EN D


XC - Competition - Performance EN-D
Існує відома цитата: "Хороші речі потребують часу". Для PURE 2, це більш ніж  доречно. Ми витратили час, щоб створити екстраординарний параплан. Після багатьох прототипів, досліджень концепцій і незліченних тест-польотів, ми дуже задоволені результатом.

Мета Проекту
Наша головна мета полягала в тому, щоб створити параплан з найкращими характеристиками з видовженням до 7. Таким чином, PURE 2 це конструкція 2-х рядної концепції, з додатковим C-рядом. З цим дизайнерським рішенням збільшились можливості польоту на акселераторі, покращилась поведінка під час нештатних режимів, і як результат покращилась загальна збалансованість льотних характеристик.



PURE 2 - це унікальні ЛТХ, це ідеальний глайд при зустрічному вітрі, зменшення швидкості зниження під час набору висоти в турбулентних умовах і плоска поляра - особливо при польоті на акселераторі. Тепер ви отримаєте кращу стабільність у всьому діапазоні швидкостей.
Управління можна охарактеризувати як точність і багатоваріантність - це вже є синонімом AirDesign. Ви вирішите закрутити плоско, чи  жорстко і круто - з PURE 2 ви будете як вдома з кожним кроком на вашому шляху, з винятковою реакцією на кожен навіть найніжнішій рух пілота.

Дизайнерські деталі
PURE 2 має добре виражений «акулячий ніс», використовуються технології подвійного 3D-вирізання верхньої поверхні з плоскими швами і одинарного 3D-вирізання нижньої поверхні.
Спеціальний аеродинамічний 2-х рядний профіль у поєднанні з доведеною внутрішньою конструкцією V-подібних нервюр, поперечних і діагональних підсилень забезпечує максимальну стабільність.
Технологічні отвори VORTEX HOLES® на «вухах» і на верхній поверхні задньої кромки працюють на зменшення індуктивного опору, стравлюючи надлишковий тиск, що покращує льотні характеристики.
Оновлена стропна схема (у деяких випадках понад 4 секції без точок кріплення строп) значно знижує загальну довжину строп.
Поліамідні жорсткості стратегічно розташовані в секціях А і В, з достатньою відстанню, щоб дозволити ергономічно пакувати крило.
Зручні ручки управління В-рядом - для можливості точного управління.

Профіль пілота
PURE 2 призначений для пілотів що приймають участь у змаганнях, або для дуже досвідчених пілотів кросс-кантрі.

FAQ

-   Як можна порівняти PURE 2 з PURE?

В першу чергу важливо усвідомити, що EN-D клас прогресував протягом останніх 3 років. Вимоги до пілотів в даний час вищі, і ми розширили межі льотних характеристик, в той самий час як покращується стійкість для пілотів, що вже літали на парапланах цього класу.
Що стосується нового PURE 2, льотні характеристики зросли радикально.
Загальні льотні характеристики 2-х рядних парапланів тепер не до порівняння із звичайними парапланами або парапланами попередніх 3-х рядних поколінь цього класу. Разом з тим PURE 2 показує більшу стабільність ніж в PURE і покращення стійкості до нештатних режимів.

-   Це 2-х рядний параплан? Все ж таки 2-х, 2,5, чи 3-х рядний?

Якщо ви шукаєте тільки кількість рядів на декількох рівнях строп, тоді категоризація "3-х рядний" була б правильна, але у випадку з PURE 2 – це особлива, власна конструкція.

 PURE 2 зліва в порівнянні з PURE зправа.

-   Чому так?

PURE 2 є завершеною 2-х рядною конструкцією. Зміщені точки кріплення строп, 2-х рядний профіль крила, збільшена відстань між точками кріплення, відповідна внутрішня структура крила ...
В результаті, PURE 2 не правильно було б позиціонувати як звичайний 3-х рядний параплан. Ось чому ми називаємо його конструкцію як 2-х рядну з окремим 3-м рівнем строп. Об’єднавши дві конструкції в одній, ви отримуєте найкраще з обох конструкцій.
Те, що є точки кріплення С-рядів в середині крила не змінює цей факт. Крім того, цей ряд строп додає більше можливостей для налаштування крила, краще для режиму акселератора, і дає можливість кращого контролю під час виконання відповідних EN випробувань.
Управління В-рядом працює без особливих зусиль, це реальне управління B-рядом, і ручки акуратно інтегровані в дизайн B-ряду.
Концепція PURE 2 реалізує перенесення технологій та льотних характеристик competition-стиля в EN-D клас з інноваційною стропною схемою і всім набором найсучасніших конструктивних особливостей.

-   Дізнатися більше про поточний процес EN-D сертифікації.

Більшість тестів маневрів дають дуже хороше враження про поведінку крила, але в реальних умовах це не може бути так. PURE 2 сертифіковано з використанням додаткових строп. Як і в інших 2-х рядних парапланах, з PURE 2 неможливо ініціювати необхідні EN режими з допомогою штатних строп А-ряду. Реакції ініційовані додатковими стропами не можуть мати ніякого відношення до поведінки параплана в нормальних умовах. В рамках сертифікації, це є обов'язковим для досягнення запрограмованого складання. Це робиться для того, щоб тести можливо було порівнювати і класифікувати. Для організації SIV повинні бути змонтовані ці додаткові стропи (ці стропи поставляються окремо).

Кольори:


 
                       FIRE                                                                                                                               STEALTH

Додаткова інформація:

  Інструкція з встановлення додаткових строп
  фото
  Мануал (German and English)
  Стропна схема
  Інструкція з обслуговування (German and English)
 
В комплекті:
-   Параплан,
-   AirDesign AirPack (концертина),
-   AirDesign рюкзак (подовжений, для спортивних коконів),
-   Папка з флешкою,
-   Ремкомплект і наклейки AirDesign,
-   Маленький сюрприз ;-)

Розмір M PURE 2 вже у виробництві, і ми очікуємо перші поставки приблизно на середину червня 2015р.
Замовлення вже приймаються.

УВАГА!  Для рейтингових пілотів можливі особливі знижки. Розміри знижок будуть обговорюватись в індивідуальному порядку.

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #92 : Серпень 22, 2015, 18:13:07 »

VOLT2  EN C


VOLT2 – розкрий свій справжній потенціал!

VOLT2 – це ідеальний вибір «крос-кантрі»-орієнтованих пілотів, які шукають високопродуктивне крило, сконструйоване  з використанням всіх самих передових технологій.

Завдяки абсолютно новій конструкції, наслідуючи всі чесноти свого попередника, VOLT2 має суттєво  кращі льотні характеристики, одночасно демонструючи добре збалансовану поведінку.

Перший VOLT виділявся як класичний EN-C з відмінними льотними характеристиками. Це був  вражаючий ХС-інструмент з чітким зворотнім зв'язком, збалансованим врівноваженим характером і славнозвісним фірмовим комфортом в польоті, надійний як "скеля". Основна мета, яку ми добилися з VOLT2 – не позиціонуючи цей параплан як high-end EN-C з точки зору безпеки і вимог до пілота, запропонувати комфорт з high-end EN-C керованістю та льотними характеристиками.


Характеристики

Одразу по старті ви будете дуже вражені спритністю і чуйним характером VOLT2. Витончене управління з лінійним зворотнім зв’язком гарантує пілоту в потоках відчуття единого цілого з крилом, дозволяє досягати досконалої точності. В результаті застосування профіля з видатним акулячим носом збільшена загальна стабільність.

Деталі дизайну:

Нова геометрія
VOLT2 має спортивні стропи, абсолютно нову стропну геометрію, що забезпечує зниження загальної довжини строп. На кожному ряді тепер тільки 2 основні стропи (2А, 2В, 2С), що знижує загальну довжину строп (на 29м = 10% в розмірі M), що зменшує опір і значно підвищує продуктивність.

Видатні льотні характеристики
Наш новітній аеродинамічний профіль є одним з ключових елементів, що забезпечує VOLT2 найкращими в класі льотними характеристиками. Параплан залишається надзвичайно стабільним в турбулентному повітрі, має видатні характеристики зниження, особливо при зустрічному вітрі.

Ряди
Конструкція рядів VOLT2 створена спеціально для забезпечення максимальної продуктивності при польоті на акселераторі. С-ряди мають ергономічні петлі управління. Зусилля на акселераторі суттєво зменшено, і ви відразу відчуєте можливість легше використовувати планку в повному діапазоні швидкостей.


Технічні деталі:
Як ви можете очікувати, в конструкції VOLT2 можна встановити «галочки» навпроти всіх новітніх технологій проектування:

• Акулячий-Ніс;
• VORTEX HOLES® отвори на кінчиках «вух» і задній кромці для зменшення індуктивного опору і надлишкового тиску, що підвищує продуктивність;
• Поліамідні прутки по передній кромці підтримують профіль в ідеальній формі, покращують стабільність і стартові характеристики;
• Технологія подвійного 3D-Cut розкрою верхньої поверхні і 3D-Cut розкрою нижньої поверхні;
• Razor-Edge L/E – спеціально розроблена задня кромка, що оптимізує профіль і зменшує лобовий опір;
• Cross-Straps – стрічка-підсилення по всій ширині крила;
• Система діагональних нервюр V-Rib-System, наявність міні-нервюр;
• Новітня стропна геометрія, зменшення загальної довжини строп.

Кольори:



Матеріали:

Крило:
    Верхня поверхня: DOMINICO - DOKDO-30DMF(WR)
    Нижня поверхня: DOMINICO - N20DMF(WR)
    Нервюри: Dominico 30D hard
Стропы:
    Верхній ярус: EDELRID 8000/U-070,090,130
    Середній ярус: EDELRID 8000/U-130,190
    Нижній ярус:  EDELRID 8000/U-230,280,360
Ряди: 13mm Aramid with Polyester covered - LIROS   
Мольи:4,3mm JOO-TECH/Korea

Додаткова інформація:

VOLT 2 Test Report
фото
Стропна схема
Таблиця "Довжина строп"
 
В комплекті:
-   Параплан,
-   AirDesign AirPack (концертина),
-   AirDesign рюкзак (місткість ~160л),
-   Папка з флешкою,
-   Ремкомплект і наклейки AirDesign,
-   Маленький сюрприз ;-)


VOLT2 сертифікований в розмірі М, 85 - 105 кг, найближчим часом будуть сертифіковані інші розміри. Параплан доступний в трьох стандартних кольорах, а також може бути пошитий в індивідуальних кольорах за Вашими побажаннями згідно з дизайнерським конструктором:
http://www.ad-gliders.com/de/produkte/gleitschirme/volt-ltf-en-c-2#item2416

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #93 : Листопад 13, 2015, 12:00:50 »


Тепер VOLT 2 сертифікований в розмірах
S  70-85кг,  SM  80-95кг,  M  85-105кг,  L  100-125кг.

До кінця листопада знижка першому покупцю!

Перші замовлення можна буде отримати під ялинку на Новий рік.

Offline mersmen

  • Шевчук Константин
  • Hero Member
  • Повідомлень: 780
  • Karma: +142/-57
  • Директор газа
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #94 : Листопад 13, 2015, 19:10:01 »
Классное крыло вольт ! интересно какой второй вольт ?? такой же спокойный, а какая скидка будет 2 раза первому покупателю вольта ?

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #95 : Листопад 13, 2015, 21:48:43 »
Відповів приватним повідомленням.  pivasik

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
VOLT 2 Video
« Reply #96 : Грудень 28, 2015, 22:58:31 »
! No longer available


https://www.youtube.com/watch?v=RungTtXeybM
« Останнє редагування: Лютий 05, 2016, 22:34:04 від Андрій Чучко »

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign
« Reply #97 : Березень 18, 2016, 16:32:18 »


AIRDESIGN шарить в дизайні - нова VITA 2  ukraine

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign
« Reply #98 : Березень 18, 2016, 22:01:32 »
В національних кольорах України
Air Design Rise-3

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign
« Reply #99 : Березень 31, 2016, 20:11:27 »
Pascal Purin тестує один з прототипів одношарового UFO 21   popa

Зі стартовою вагою 75-90 кг UFO 21 летить як low EN-B   :fly:  bravo  sunny

! No longer available

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign
« Reply #100 : Квітень 02, 2016, 23:16:30 »
Випала нагода трошки політати на Volt 2 М, тож поділюся першими враженнями.

Звичайно мої враження по зрозумілих причинах не претендують на об"єктивність,
вже 8 років літаю на EN D, порівнювати буду з Pure L,
та ще й то був явно не мій розмір, моя стартова вага десь під 114кг, а крило 85-105кг,
тобто літав з перегрузом в 9кг вище верхньої вилки.

Умови - Шопки Північ, сильна турбулентність на висотах до 100м, кілька наборів до 500м.

Перше враження - крило Летить, зрозуміло, що про якісь цифри в таких умовах говорити не коректно,
але ЛТХ мені явно не бракувало, навіть в порівнянні з моїм Pure.
З таким перегрузом не було відчуття, що крило "сипеться".

Друге: Керованість. Абсолютно інакша концепція, ніж в Pure.
Мені це нагадало ... Джиновську Кареру. Робочі ходи клевант короткі, зовсім без "люфтів",
крило "йде за рукою". Зусилля більші ніж в Pure. Крутити вузько - одне задоволення! :parapente3:

Крило зібране, монолітне, але не "фанера".
В умовах сильної турбулентності вимагає чіткого активного пілотування,
але навіть з таким перегрузом не відчувається різким.

Характерна фірмова фішка - Комфорт і згладжування турбулентності одразу відчувається навіть з таким перегрузом.  ccccoool
Але спромогтися таким дивним чином поєднати Керованість і Комфорт - це явно респект конструктору!  bravo

Акселератор витискав десь до половини, робити це дуже легко і приємно,
в такому режимі крило не вимагає більшої уваги, ніж на тримерній швидкості,
зниження по відчуттях не добавляється. Керування петлями на С-рядах не оцінив,
тому що керувати в режимі пів-спіда ... просто взагалі не було потрібно.

Піймав себе на думці, що Комфорт і не складність активного пілотування (звичайно в порівнянні з EN D)
з першого старту всиляють відчуття вседозволеності і безкарності...  :p0504.gif:
А це не дуже добра ідея.

Не сподобались звичайні кнопки на клевантах, після магнітів якось не зручно.

Можливо Раф напише пару слів, він теж політав з пів годинки на цьому Volt 2,
і він більше літав на своєму крилі в цей день, тож краще відчув всі "нюанси" тої погоди,
та й вилка його.
Наступного разу, сподіваюсь, буде нагода спробувати Volt 2 L (100-125кг).  :fly:

Offline Raf

  • Full Member
  • Повідомлень: 227
  • Karma: +372/-19
Re: AirDesign
« Reply #101 : Квітень 06, 2016, 20:36:01 »
Ддобрий всім вечір!вольт-2 дуже сподобався,я порівнюю з крилом на 10років старшим - іньшого немаю,купа нових технологій,дуже швидкісне,класно випарює и зовсім не складаєтся,ніби 1-2,дуже вражений - є про шо думати!

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
UFO 21 - вперше сертифікований EN B
« Reply #102 : Квітень 11, 2016, 12:25:59 »

UFO  Ultralight Flying Object


UFO 21 - перший в світі сертифікований параплан з одною поверхнею!

UFO є ідеальним інструментом для альпійського використання - найнижча вага в поєднанні з «кішеньковим» об’ємом. Вага UFO 21 - всього 2 кг!
Тепер, після отримання сертифікації EN B, ми можемо офіційно оголосити про можливість звичайного використання цього неймовірного параплана.

На UFO легко літати, ці крила дуже просто керуються.
З дивовижно простим і стабільним стартом, в поєднанні з надзвичайно безстресовою поведінкою польоту UFO є неймовірно безпечним і цікавим парапланом.
За допомогою двох додаткових розмірів 18 і 21 ми пропонуємо більший вибір цієї унікальної концепції.

Сертифікація:
Питання, яке багато хто може задати: "Чи є EN-сертифікація переконлива для крила з однією поверхнею, або UFO було «втиснено» в цю норму?"
Ще до етапу сертифікації, ми зрозуміли, що нам вдалося зробити UFO неймовірно безпечним парапланом. EN сертифікація тільки підтвердила наше тестування і колективний досвід.
Можна робити всі маневри так само, як і з будь-яким іншим крилом: великі вуха, B-звал, спіралі, і всі вони відповідають звичайному режиму.



Залежно від відповідного завантаження крила, змінюється швидкість реагування і це змінює характер крила:
Зелені ділянки в табличці - це ідеальний вибір для пілотів «intermediate» рівня. UFO летить як звичайний параплан рівня low EN B.

При збільшенні завантаження, а це фіолетові області в табличці, крило летить швидше і відчувається більше як міні-крило - підвищені швидкості, більше маневреності, а також більша загальна чуйність - спрямоване на більш досвідчених пілотів.

UFO 21 в діапазоні загальної ваги 75-90 кг отримав сертифікацію EN-B.
До ваги в 120 кг параплан досяг сертифікації EN-926-1 (load-test).

! No longer available


Більш детальна інформація на сторінці виробника:

http://ad-gliders.com/en/products/lightweight/ufo-ultralight-flying-object#79676

Всі розміри доступні для замовлення, першим покупцям - цікаві знижки.

Offline Shura

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 92
  • Karma: +14/-1
Re: AirDesign
« Reply #103 : Серпень 01, 2016, 10:14:55 »
Андрей, Вы уже достаточно налетали на PURE 3, расскажите свои впечатления о крыле. Если можете сравните с однокласниками первой моделью.

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign
« Reply #104 : Серпень 01, 2016, 12:22:49 »
На мій погляд рекламувати любі сучасні крила D класу - некоректно  :)
(літати на тряпці з видовженням під 7 - це вже божевілля!  :blyaaaaa:  ;D )
От Олег Катола "вистрілив" на Volt 2 - оце дійсно круто!!  bravo bravo

Перші враження про Pure 3 дуже приємні,
крило комфортне, стабільне, монолітне, повертає "від вуха",
відповідно звальні режими, опробовані на посадках теж розвиваються "від вуха".
Відчувається тонкий профіль, довгі стропи.
Конструктивно крило має жорсткості в 1/3 і в 2/3 хорди, це відчувається в польоті.
Хід клевант середній, я би не сказав що короткий, як написано в сертифікації,
зусилля більші середнього, але в межах комфортного.
Одразу ж сам собі поставив "акро" клеванти з бобишками.
Акселератор на 1-й сходинці дуже комфортний, при всій моїй нелюбові до швидкісних режимів
вже неодноразово ловив себе на тому, що часом забував відпускати його, коли це потрібно.
2-гу сходинку тиснув наразі всього кілька разів, лякає мене то чисто теоретично  :blyaaaaa:  popa ;D
Руління рядами поки що тільки вивчаю, на першій сходинці акселератору крило взагалі не потребує підрулювання.
За перші 10 годин поки що жодного складання, тому щось більше сказати мені ще рано.
Після Pure мені якось дуже легко пересілося на Pure 3, на диво все добре залишилось, тільки все стало краще  ccccoool

2-й політ  :-*  http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43202&idflyshow=11056
ми летіли разом з Миколою на Peak 4, хоча мій стиль польоту не можна навіть порівнювати з Миколиним  bravo

Тарасик налітав на Pure 2 вже більше 100 годин, той вже зовсім страх втратив  :blyaaaaa: - він може більше розказати,
саме крило в Pure 3 таке саме, як в Pure 2, змінені тільки частково стропна і ряди (добавили максимальної швидкості).



http://www.ad-gliders.com/en/products/gliders/pure-3-en-d#item2902