collapse

Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: ОКОНЧАТЕЛЬНЫЙ ОТЧЕТ ПО РЕЗУЛЬТАТАМ РАССЛЕДОВАНИЯ АВИАЦИОННОГО ПРОИСШЕСТВИЯ  (Прочитано 3694 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Silver

  • Full Member
  • Повідомлень: 178
  • Karma: +2/-0
К вопросу про широту взглядов  органов и комиссий.

Вот попалось на глаза.
Трагедия в России под Питером 3 декабря 2011 г 
http://www.newsru.com/russia/03dec2011/sierra2.html


Как выглядит отчет   --> http://mak.ru/russian/investigations/2011/report_ra-1209g.pdf


Погибшему земля пухом.

ну а ежели кто думает, что сертификация решит все проблемы, то вот http://mak.ru/  (См. раздел "расследования")

З.Ы. Не знал в какую ветку впихнуть. Решил в новой теме показать. Серега! Если что не так, перенеси куда-нибудь

« Останнє редагування: Липень 16, 2012, 16:22:35 від Silver »

Offline Сергій Прокопенко

  • Сергей Прокопенко
  • Administrator
  • Повідомлень: 6215
  • Karma: +170/-31
  • wings
та все нормально, шо вы так шугаетесь :)
http://paragliding.in.ua предлагает снаряжение AEROS - AXIS - UP Paragliding - SOL Paragliders - Woody Valley - AVA Sport - Icaro - NIVIUK - Sky Country - Brauniger Gmbh - +380675004377

Offline KOT

  • Hero Member
  • Повідомлень: 671
  • Karma: +9/-3
Ну если говорить о нашем государстве то руководствоваться надо вот этим:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1088-01
Задница есть универсальный интерфейс. Ибо через задницу можно сделать абсолютно всё.

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
КОТ - НЕЗАЧЁТ
« Reply #3 : Липень 20, 2012, 14:44:54 »
Ну если говорить о нашем государстве то руководствоваться надо вот этим:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1088-01

Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 307 ( z0688-05 ) від 16.06.2005
Дійсні накази:
Про затвердження Правил розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами в Україні
Наказ Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації
від 13 грудня 2005 року N 943
130 страниц убористого текста
Про затвердження Правил медичного розслідування авіаційних подій
Наказ Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації
від 5 грудня 2005 року N 919
65 страниц убористого текста
Цитувати
Важливе значення мають знання аеродинамічної характеристики аварійної ситуації у польоті та умови зіткнення повітряного судна з перешкодою. Відповідно до цих даних вирішується питання про позу і робочі дії членів екіпажу на останній стадії польоту.
Аналізуються дані про умови зіткнення повітряного судна з перешкодою - сліди торкання на місцевості, особливості її рельєфу, характер та послідовність руйнування конструкції повітряного судна.

Про затвердження Правил розслідування авіаційних подій та інцидентів в авіації Збройних Сил України
Наказ Міністра оборони України
від 19 травня 2010 року N 256
131 страница убористого текста

Цитувати
5.5.2. Чи використовувались пілотами прив'язні ремені?
При знаходженні на тілі пілота характерних ознак пошкоджуючих дій прив'язних ременів можна однозначно стверджувати, що пілот був фіксований на робочому місці. Якщо такі ознаки відсутні, то необхідне уважне дослідження прив'язних ременів (наявність розривів, стан замків, кріплень та інше), тому що відсутність слідів пошкодження прив'язних ременів ще не свідчить про те, що пілот не користувався ними у польоті. Сліди можуть бути відсутніми при невеликих за величиною перенавантаженнях гальмування, при наявності товстого прошарку одежі між ременем і тілом пілота, при недостатній міцності ременів та інше.
7.2.2. Установлюється величина перенавантаження гальмування в момент зіткнення повітряного судна з перешкодою. Для цього необхідно:
- провести розрахунок за формулою з урахуванням швидкості зіткнення повітряного судна з перешкодою та довжини шляху його гальмування
          V - V 
n =  –––––– , 
           2 S 
де n - величина перенавантаження гальмування (g);
V - швидкість зіткнення повітряного судна з перешкодою (м/с);
V - кінцева швидкість (м/с);
S - шлях гальмування;
Q - прискорення вільного падіння (Q = 9,8 м/с);
- проаналізувати характер ушкоджень з урахуванням біомеханічних властивостей тканин організму людини (наприклад, кістки носа витримують перенавантаження до 30 g, нижня щелепа - до 40 g, виличні кості - до 50 g, область зубів - до 100 g, область лоба - до 200 g).

Кто осилит - тому C17H21NO4 - шо зубной порошок.
« Останнє редагування: Липень 20, 2012, 17:54:18 від dvd »

 

* Авиаинциденты