collapse

Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Разборы ЛП  (Прочитано 16207 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Eugene Kozhyrnov

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 80
  • Karma: +42/-4
  • Євген Кожирнов
Re: Разборы ЛП
« Reply #15 : Травень 10, 2017, 18:36:26 »
Нырнуть в "голубую дыру" (насколько я увидел по видео) после первого потока - нормально, но не в последующие  :)

В следующих потоках учту. :) Спасибо за комментарий.
Мне тоже показалось, что причиной фронталки был срез потока, но мнение Когута в парапланеризме я пока уважаю, больше, чем свое, и на данном этапе согласился с его выводами. :) В любом случае, привычку почаще оглядываться на колдун буду вырабатывать.
Gradient Nevada...

Offline Sanmax

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 276
  • Karma: +70/-42
  • Максiм Максімич
Re: Разборы ЛП
« Reply #16 : Травень 10, 2017, 22:12:34 »
Як на мою думку -  досвіду ще замало для участі в змаганнях,  так що по заповітам Ілліча - вчитись , вчитись і ще раз вчитись. А на шостий день термік викручував без запаски, чи допомогли переукласти ?

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3485
  • Karma: +305/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: Разборы ЛП
« Reply #17 : Травень 10, 2017, 22:36:36 »
А на мою думку - участь у змаганнях надає найкращий досвід. Це не значить що треба лізти в./ чи рвати **пу. Просто на фоні пілотів різних рівнів, які зазвичай присутні на змаганнях, завжди є на кого рівнятись і краще починаєш розуміти, що робиш правильно чи неправильно.
Те саме стосується і запаски - на змаганнях також є кому показати як, чи допомогти її переукласти ;)
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline neo19802

  • Full Member
  • Повідомлень: 113
  • Karma: +17/-9
  • Олег
Re: Разборы ЛП
« Reply #18 : Травень 10, 2017, 22:50:39 »
Згоден з Богданом, змагання дають багато над чим задуматись, над чим раніше і не думав, а спілкування з досвідченими пілотами дає змогу отримати важливі поради ( які не вичитаєш в книжці). Сергію дякую за організацію, було набагато краще ніж того року.  Надіюсь і на слідуючі змагання приїду  :fly:
Хорошая жизнь начинается только тогда, когда человек принял решение всегда подыматься после падения.

Offline Eugene Kozhyrnov

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 80
  • Karma: +42/-4
  • Євген Кожирнов
Re: Разборы ЛП
« Reply #19 : Травень 11, 2017, 00:10:27 »
Як на мою думку -  досвіду ще замало для участі в змаганнях,  так що ... - вчитись , вчитись і ще раз вчитись.

То я й поїхав на змагання вчитися. Де б я ще мав змогу цілий тиждень спілкуватися і літати разом з пілотами такого рівня? За моїм враженням змагання дають дуже сильний поштовх у розвитку. П"ять днів сидіння на схилі (можна сказати зайняття теорією :)) і два дні польотів вийшли не менш корисними, ніж за усі мої зимові польоти. Але на змаганнях дуже важливо ретельно й уважно розраховувати свої сили у погоні за результатом. Гадаю, питання "ким я хочу бути більше: спортсменом чи живим?" для розумної людини повинно мати єдину відповідь в усіх випадках.  :fly:
Gradient Nevada...

Offline Василь

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 460
  • Karma: +143/-27
Re: Разборы ЛП
« Reply #20 : Травень 11, 2017, 06:45:53 »
Хороше відео!!!
Женя тобі +++
Там, де закінчується земля, життя тільки розпочинається!
095 430 67 20

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Разборы ЛП
« Reply #21 : Травень 11, 2017, 09:32:17 »
По Євгену:

1. Стартували лицем на станцію вже тоді дуло більше з села. Всі відразу перемістилися на "східний склон" і пішли з того відрогу. Євген же залишився за ним.
2. Схил сам по собі випуклий - тобто роторить сам від себе. Крім того на ньому купа каменів випуклостей і "ребер".
3. Скакали в пузирі, що саме по собі означає що біля схилу турбулентно. Крім того увесь день напрямок "вітру" гуляв в секторі 90-100 град. Що автоматично означає що при кожному галсі треба поглядати на колдуни, котрих на схилі було 3 чи 4!!!
4. Моя думка що крило навпаки не було нагруженим і пілот "щолкав". Не враховував ні місце де він знаходиться ні напрямок схилу ні аерологію відрогу за який він змістився. Колись мене вчили "як в літаєш в тербулентних зонах притримуй крило щоб був діапазон для активного пілотування в обидві сторони і управління коротше і різкіше і тиск в крилі чуть вищий". Були б чуть пригружені брейки не було б тої фронталки взагалі.
Основна помилка - не врахував напрямку вітру на схилі і не був готовий до "бульок" на малій висоті.
Молодець що відразу кинув запаску. Гарний рефлекс.

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: Разборы ЛП
« Reply #22 : Травень 11, 2017, 10:04:41 »
+ ChajkaYalta
+ Богдан Базюк

IMHO то 2 основні і правильні висновки.

Offline Sanmax

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 276
  • Karma: +70/-42
  • Максiм Максімич
Re: Разборы ЛП
« Reply #23 : Травень 11, 2017, 10:26:09 »
На мою думку теж , - спілкування з досвідченими пілотами - то святе, але починати звикати до змагань - зареєстрованим фріфлаєром. Стартонув після досвідчених пілотів і без лишніх амбіцій (без думки в голові що новачкам везе), - літати поруч із спортсменами і вчитись за ними.

Offline ТСП

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 403
  • Karma: +152/-153
  • С.Тюлькин
Re: Разборы ЛП
« Reply #24 : Травень 11, 2017, 10:35:50 »
Поддерживаю Андрея  иже с ним,
- бросать запаску на такой высоте - бессмысленно,
- лучше тратить время на иное: в крайнем случае - сгруппироваться.

В таких случаях я поступаю так:
- кратковременно сильно загружаю стропы управления, торможу  купол и наполняю его воздухом,
- отпускаю купол, он делает клевок вперед, а я его ловлю  на этом клевке опять загрузкой строп управления.

До сих пор помагало даже на малых высотах.

Offline siriuzzz

  • Hero Member
  • Повідомлень: 752
  • Karma: +273/-207
Re: Разборы ЛП
« Reply #25 : Травень 11, 2017, 10:44:43 »
якщо не зірвати з переляку

Offline Карпуха

  • Вовчик
  • Hero Member
  • Повідомлень: 641
  • Karma: +144/-75
  • Skywalk Chili 2
Re: Разборы ЛП
« Reply #26 : Травень 11, 2017, 11:01:20 »
 Жень таки не дарма ходили до Міши на заннятя по вибросу запаски. По переукладці ти ж вроді теж був!!!
Бажаючий літать.

Offline Eugene Kozhyrnov

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 80
  • Karma: +42/-4
  • Євген Кожирнов
Re: Разборы ЛП
« Reply #27 : Травень 11, 2017, 11:04:54 »
В таких случаях я поступаю так:
- кратковременно сильно загружаю стропы управления, торможу  купол и наполняю его воздухом,
- отпускаю купол, он делает клевок вперед, а я его ловлю  на этом клевке опять загрузкой строп управления.
До сих пор помагало даже на малых высотах.

От і я намагався зробити приблизно те саме, але з переляку зірвав крило.  popa
Усім велика дяка за коментарі. Кожна ваша думка мною врахована. Особлива дяка Андрію за детальний аналіз причин фронталки.

Володя: так, я йому в той самий день подзвонив і подякував. ;)
Gradient Nevada...

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Разборы ЛП
« Reply #28 : Травень 11, 2017, 11:15:25 »
Высоковато для ротора
Не забувайте що екшн камери ширококутні - він набагато нижче ніж здається.
скорее всего термичная причина.
Однозначно. Як видно на відео я був в тій зоні вище на метрів 10 і там портуханювало всюди - виникло бажання відразу звідти свалити. Глянув на колдуна і зрозумів що нема там що ловити. Чуть прижав крило щоб чого не прилетіло  :)

- бросать запаску на такой высоте - бессмысленно,
- лучше тратить время на иное: в крайнем случае - сгруппироваться.
Згідний на 100%
Запасочний рефлекс це добре, але в цьому випадку безтолково було кидати.
Групуватись було б більш правильно в даному в даному випадку.

Кароч попав Євген під роздачу на малій висоті і був до цього слєгка морально не готовий :-)



Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3485
  • Karma: +305/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: Разборы ЛП
« Reply #29 : Травень 11, 2017, 14:00:18 »
Стартонув після досвідчених пілотів і без лишніх амбіцій (без думки в голові що новачкам везе), - літати поруч із спортсменами і вчитись за ними.
Дуже хибна думка. Стартувати треба разом з першими. Чим довше тупиш - тим далі за горизонтом щезнуть ті спортсмени, з ким тоді "літати поруч"? ;)
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

 

* Авиаинциденты