Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Парапланеризм – кому спорт, а кому помеха (СПб-вариант)  (Прочитано 128564 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
Юр.ликбез:
2.Вопрос: Могу ли я летать над населённым пунктом?

Ответ: Можешь, но только на такой высоте, которая, в случае "запаски",  обеспечивает приземление за пределами населённого пункта.
Основание:
Цитувати
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 29 березня 2002 р. N 401
Про затвердження Положення про використання повітряного простору України

20. Польоти повітряних суден над населеними пунктами виконуються лише на висоті, що дає можливість у разі пошкодження цих суден здійснити посадку на найближчому аеродромі або за межами населених пунктів.

3.Вопрос: А могу ли  я "повыпендриваться" шоб меня все видели и слышали?

Ответ: Удивительно, но тоже можешь! (Мне нравится этот парень) Но только надо выполнить ряд "незначительных" условий:
- быть членом какой-нить организации;
- уболтать начальника её взять разрешение в органе местной власти;
- с этим разрешением начальник же должен присКАКАТЬ :smile114: в Госаэрорух...
и может быть тогда тебя и увидят и услышат в отдельно взятом городе/деревне, но вся ответственность ложится  исключительно на твоего начальника и на тебя.
Основание:
Цитувати
Там же:
22. Демонстраційні польоти над населеними пунктами виконуються за наявності дозволу органу місцевого самоврядування, Державіаадміністрації, Украероруху. Запити із зазначеного питання до Державіаадміністрації подаються керівниками підприємств, установ, організацій відповідними командирами (начальниками) тільки після отримання дозволу від органу місцевого самоврядування, а у разі проведення аерофотозйомки - відповідних органів Міноборони.
23. Навчально-тренувальні, демонстраційні польоти повітряних суден спортивного призначення, повітряних куль, надлегких повітряних суден та повітряних суден аматорської конструкції виконуються в зоні відповідальності одного району польотної інформації з дотриманням Правил польотів у повітряному просторі України. Відповідальність за організацію таких польотів несуть керівники авіапідприємств, організацій або власники повітряних суден, що планують провадження зазначеної діяльності.

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
Ой, совсем забыл про перечень документов регламентирующих твой демонстрационный полёт (ДП):
Цитувати
Про затвердження Положення про організацію та виконання демонстраційних польотів
Наказ Міністерства транспорту України від 8 квітня 2003 року N 269

До переліку документів, які надаються учасниками ДП у групу координації і оперативного планування за 5 робочих днів до початку ДП, входять:
1. сертифікат (свідоцтво) льотної придатності ПС або інший документ, що дає право виконувати польоти на даному ПС (оригінал);
2. свідоцтво про реєстрацію ПС (оригінал) або документ, що його замінює;
3. страховий поліс ПС (оригінал);
4. страховий поліс про відповідальність перед третіми особами (оригінал);
5. страховий поліс на всіх членів екіпажу (оригінал);
6. дозвіл на експлуатацію бортових радіостанцій (оригінал) - за наявності;
7. заявка пілота на участь у ДП (додаток 2);
8. сертифікат (свідоцтво або ліцензія) на кожного члена екіпажу або документ, що засвідчує право польотів на даному типі ПС;
9. медичний сертифікат або документ, який замінює, на кожного члена екіпажу про допуск до польотів;
10. опис ДП, а також резервного ДП у разі несприятливих метеоумов, що затверджені керівником організації - учасника ДП (додаток 3);
11. супровідний коментар демонстраційного польоту з прив'язкою траєкторії польоту до визначеної зони пілотажу для диктора, який буде коментувати ДП.


Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
Юр.ликбез
4.Вопрос: Нужен ли параплану сертификат лётной годности?
Ответ: Всё что взлетает и садится при помощи ног сертификат лётной годности НЕ ТРЕБУЕТ!!!
Основание:
Цитувати
Про затвердження Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні
Наказ Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 31 січня 2006 року N 67

2.3. У державному реєстрі цивільних повітряних суден України не реєструються: а) повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотодельтаплани, мотопараплани тощо);
Про затвердження Правил видачі сертифікатів льотної придатності цивільних повітряних суден України
Наказ Міністерства транспорту України від 7 вересня 1999 року N 435

1.4. Сертифікат льотної придатності видається тільки для ПС, яке занесено до Державного реєстру цивільних повітряних суден України та має Реєстраційне посвідчення, за винятком ПС, для якого видається Спеціальний сертифікат льотної придатності ПС експериментальної категорії для виконання виробничих льотних випробувань на заводах-виробниках та ремонтних заводах України.

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
Юр.ликбез
5.Вопрос: А что из суперлёгких ЛА подлежит сертификации?
Ответ: Всё что взлетает и садится не с ног а при помощи колёс, а также имеет малюсенький моторчик (планер тоже подлежит сертификации т.к. имеет колёсико). Парапланам, дельтапланам, мотопарапланам и т.д. которые взлетают и садятся с помощью ног пилота в Украине СЕРТИФИКАЦИЯ НЕ НУЖНА !!!
Основание:
Цитувати
Про затвердження Положення про сертифікацію типу надлегких та дуже легких повітряних суден, планерів, мотопланерів, мотопарапланів і пілотованих вільних аеростатів
Наказ Міністерства транспорту України від 7 червня 2004 року N 470

Надлегкі повітряні судна - надлегкі літаки, надлегкі мотодельтаплани.
До надлегких повітряних суден у цьому Положенні не належать повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота.
« Останнє редагування: Серпень 12, 2010, 11:01:24 від dvd »

Offline Денис Блохин

  • Hero Member
  • Повідомлень: 1199
  • Karma: +28/-8
  • Mystic 3
на самом деле вопрос к харьковчанам- это вопрос времени,  жена  там где мы тягаемся растет подсолнух и кукуруза, trava  собирут поздней осенью - а весной подраскажут нам где летать и как clizma, хотя сначала колхозники к нам очень лояльно относятся.
шелкотрафаретная печать на тканях, футболках.

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
Фигасе: уже почти 2 года как членов и тренеров нацсборной по парапланеризму должны обеспечивать спортивной одеждой! Странно только что лыжи лыжникам, лук лучникам, даже винтовка стрелкам положены бесплатно а параплан для парапланеристов скромно умалчивается! Т.е. на соревах надо учавствовать так:  ikar
Цитувати
Основание:
Про затвердження нормативно-правових актів з питань забезпечення спортивним одягом, взуттям та аксесуарами, спортивним інвентарем індивідуального користування Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 19 червня 2008 року N 2489
Парапланерний спорт
1 Комбінезон гоночний на 12 мес.
2 Комбінезон тренувальний на 12 мес.
3 Комбінезон-білизна на 12 мес.
4 Рукавички гоночні на 12 мес.
5 Шолом захисний 24 мес. + тренеру 24 мес.
6 Окуляри гоночні на 12 мес.
7 Черевики гоночні на 12 мес.
8 Комбінезон бавовняний 12 + тренеру не положено а др.специалистам на 12 мес.

Offline Андрей Попов

  • Hero Member
  • Повідомлень: 896
  • Karma: +10/-0
Фигасе: уже почти 2 года как членов и тренеров нацсборной по парапланеризму должны обеспечивать спортивной одеждой!
Так и наверняка обеспечивают! Только они (члены и тренеры) об этом не знают. ;D
Крыло: WINDTECH ZEPHYR M.

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
Ну и на закуску: Хочешь легально летать - вступай в ряды Товариства сприяння обороні України (ТСОУ), Всеукраїнської Асоціації "Аероклуб України" (Асоціації "Аероклуб України") та Центру повітроплавання науково-дослідницького інституту аеропружних систем (ЦП НДІ АПС)
Основание
Цитувати
Про впорядкування діяльності спортивної та аматорської авіації
Наказ Міністерства транспорту України від 18 травня 2004 року N 411
З метою впорядкування діяльності спортивної та аматорської авіації та налагодження взаємодії Товариства сприяння обороні України (ТСОУ), Всеукраїнської Асоціації "Аероклуб України" (Асоціації "Аероклуб України") та Центру повітроплавання науково-дослідницького інституту аеропружних систем (ЦП НДІ АПС) з Державним департаментом авіаційного транспорту (Укравіатрансом), на підставі статей 17, 19 та 25 Повітряного кодексу, п. 3.1.10 Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 07.09.99 N 434 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.09.99 за N 637/3930 (із змінами і доповненнями), а також Концепції розвитку системи регулювання авіаційної діяльності у сфері створення та використання малих повітряних суден, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.04.2004 N 234, НАКАЗУЮ:
1. Надати ТСОУ, Асоціації "Аероклуб України" та ЦП НДІ АПС до набрання чинності нормативно-правовими актами щодо реалізації Концепції розвитку системи регулювання авіаційної діяльності у сфері створення та використання малих повітряних суден функції з ведення обліку та допуску до польотів спортивних, повітряних суден аматорської конструкції, вільних пілотованих аеростатів (ВПА) та парапланів відповідно.
2. Доручити ТСОУ, Асоціації "Аероклуб України" та ЦП НДІ АПС створення льотно-технічних комісій, на які покласти оцінювання стану авіаційної техніки, якості підготовки персоналу та допуску до польотів повітряних суден, ВПА та парапланів, зареєстрованих у цих організаціях. Склад льотно-технічних комісій узгоджувати з Укравіатрансом.
4. Дозвіл на виконання польотів повітряних суден, ВПА та парапланів, які занесені у відомчі обліки відповідно ТСОУ, Асоціації "Аероклуб України" та ЦП НДІ АПС, здійснювати на підставі єдиного переліку експлуатантів та приватних пілотів-аматорів, які мають облікові посвідчення та занесені до об'єднаної бази даних, що надається до Украероцентру (РДЦ) та Укравіатрансу.

Offline злой

  • Hero Member
  • Повідомлень: 691
  • Karma: +0/-0

Цитувати
Основание:
Про затвердження нормативно-правових актів з питань забезпечення спортивним одягом, взуттям та аксесуарами, спортивним інвентарем індивідуального користування Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 19 червня 2008 року N 2489
Парапланерний спорт
1 Комбінезон гоночний на 12 мес.
2 Комбінезон тренувальний на 12 мес.
3 Комбінезон-білизна на 12 мес.
4 Рукавички гоночні на 12 мес.
5 Шолом захисний 24 мес. + тренеру 24 мес.
6 Окуляри гоночні на 12 мес.
7 Черевики гоночні на 12 мес.
8 Комбінезон бавовняний 12 + тренеру не положено а др.специалистам на 12 мес.

[/quote]   ...яхты ,кайты ,бразилии ,альпы ...а ,сборная -голая и босая  :'( ...пожалуй , только ревизионной комиссией тут не обойтись...

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
Юр.ликбез
6.Вопрос: Как полностью ЛЕГАЛЬНО летать на парапланах?
Ответ: 1.Надо иметь параплан типовой конструкции АУС А4/25 или любой другой, НО который (обязательно) находится на учёте и допущен к полетам ТСОУ, Асоціацією "Аероклуб України" або ЦП НДІ АПС;
2. Учетное свидетельство пилота-любителя этих организаций;
3.Для оформлення рішення Державіаслужби про можливість та умови допуску ПС до експлуатації як цивільного ПС, власник ПС, яке знаходилося на обліку та було допущене до польотів ТСОУ, Асоціацією "Аероклуб України" або ЦП НДІ АПС, надає до Державіаслужби звернення в довільній формі, яке містить:
заяву, що ПС буде експлуатуватися як ПС авіації загального призначення (для задоволення особистих потреб);
• відомості про досвід експлуатації ПС (кількість польотів та наліт).
перелік документації, згідно з якою виконується льотна експлуатація ПС та технічне обслуговування;
для ПС, яке виготовлене серійно, але типова конструкція якого не схвалена Державіаслужбою:
відомості про тип, серійний номер, розробника та виробника ПС;
відомості про схвалення типової конструкції в країні виробника (бажано надати копію схвального документа).

До звернення додається Акт оцінки технічного стану повітряного судна або Висновок про можливість та умови допуску повітряного судна до польотів, який складений ТСО України, Аероклубом України або ЦП НДІ АПС.

Власник ПС забезпечує Державіаслужбу копією комплекту експлуатаційної документації, який залишається в Державіаслужбі в якості еталону.

Оформлення Державіаслужбою рішення про придатність зазначених ПС для експлуатації в цивільній авіації здійснюватиметься з дотриманням положень розділу 12 Положення про допуск до польотів цивільними повітряними трасами повітряних суден за спеціальними сертифікатами льотної придатності повітряних суден експериментальної категорії, яке затверджене наказом Державного департаменту авіаційного транспорту від 14.06.2002 р. N 281.
Реєстрація ПС та видання Сертифікату льотної придатності проводиться Державіаслужбою після затвердження рішення за результатами інспектування ПС інспектором (інспекторами) з льотної придатності Державіаслужби.
Основание
Цитувати
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ АВІАЦІЇ ЛИСТ від 21.08.2006 р. N 1.18-5437 Щодо реєстрації та допуску до польотів легких, надлегких ПС та ПС аматорської конструкції ТСО України та Асоціації "Аероклуб України"

ИМХО: ОЧЕНЬ ИНТЕРЕСНЫЙ ДОКУМЕНТ ПО ПОЛНОЙ ЛЕГАЛИЗАЦИИ ПОЛЁТОВ ПАРАПЛАНЕРИСТОВ-ЛЮБИТЕЛЕЙ В КОТОРОМ ОГОВАРИВАЕТСЯ:
Цитувати
Реєстрація та допуск до експлуатації в цивільній авіації інших екземплярів ПС, які не мають сертифікату типу або еквівалентного документу, виданого Державіаслужбою, буде проводитись в наступному порядку.
в том числе и зарубежных ПАРАПЛАНОВ:
Цитувати
2. ПС, які виготовляються серійно, типова конструкція яких схвалена Національною авіаційною адміністрацією країни-розробника (сертифікат типу або еквівалентний документ) і не має схвалення Державіаслужби, допускаються до польотів в цивільній авіації:

a) ПС, які можуть використовуватися як для комерційного призначення, так і для використання в якості авіації загального призначення після проведення процедури валідації (признання) сертифікату типу або еквівалентного документу країни-розробника і видання Українського сертифікату типу)...

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
Для членов ассоциации и просто владельцев воздушных судов, настоящих и будущих (стр. 26) Файл рdf скачать
Первое государственное «Разрешение на выполнение полетов/Permit to Flight» частному воздушному судну с номером UR-PAPA выдано его владельцу 25.10.2006 г. Фактически эту дату можно считать Днем рождения АОН в Украине! (АОН - авиация общего назначения)

Александр Пихало, президент ассоциации «Аэроклуб Украины», г. Киев

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78
« Останнє редагування: Серпень 12, 2010, 16:32:02 від dvd »

Offline dvd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 764
  • Karma: +14/-1
  • 093 520-90-78

Offline KOLDUN

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 469
  • Karma: +77/-15
  • Життя прекрасне і дивовижне!
О , ну наконец то в теме конструктив. Последний плакат вообще порадовал :fly:. Сразу еще больше хочется стать летчиком. :p0504.gif:

 Если серьезно, когда я читаю всякие вот эти бюрократические документишки - мне как -то становится млосно (тошнота из нутри до физической боли groza). Такое же чувство возникает при посещении, например БТИ :apstenu:, таможни  :apstenu:и других ггос  :smile114:контор. Справки, заявления,сертификаты, справка не гуляла ли твоя бабушка с Керинским. Теряется куча наших времени нерв и сил для того, что б спокойно спал бюрократ, который дает разрешение (причем скока справок не неси - у тебя все равно что-то не так и взятку давать по-любому) .
Деваться, конечно некуда, но желательно максимально ограничивать свои отношения с государством (ИМХО), ибо условий для развития чего-то полезного обществу данное государство не создает, а только организует на каждой тропинке шлакбаум, за проезд через который надо платить.
Излил... :suicide:
dvd-спасибо bravo за плакаты. порадовал. ;D

Offline Андрей

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3732
  • Karma: +31/-10
О , ну наконец то в теме конструктив. Последний плакат вообще порадовал ...

"... Под крылом самолёта о чём то поёт ..."
А дальше возможны варианты...
Вариант первый (нереальный): "....зелёное море тайги."
Вариант второй (полужестокий): "... зацепившийся за шасси механик."
Вариант третий (жестокий): "... привязаный за х.. пилот." ;D

P.S. Вы всё ещё хотите стать лётчиком? :crazy_pilot:
Наилучшее — добившись успеха, устраниться.  (Лао-цзы)