0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
у каждого более менее много летающего пилота есть в копилке такие моменты........вот мое. не давнее, самое интересное со второй минуты........https://www.youtube.com/watch?v=8axLWPcKmyY
MagnusX, годі Ходосівку мучити?
Якщо на Боржаві гепаються, теж літати не можна?Наприклад, запаска на минулорічному чемпіонаті на пд. старті.
MagnusX, у випадку на відео, висота критично мала, якраз щоб зірвати крило.
У випадку форума, достатньо проводити реальний аналіз, а не ліпити горбатого.
пс. іноді гуляю по таких районах, під поганий настрій. і обгони роблю: спершу оцінюю, потім роблю. якщо не робити, то і не навчишся.
ппс. не знаю, яким молодим і що Ви даєте, але на мою пропозицію, зробити карту Ходосівки і описати усі ризики, Ви "відморозились". Тупо, "ВІДМОРОЗИЛИСЬ". поведінка не гідна Рятівникасвіту.
зробити карту Ходосівки і описати усі ризики
MagnusX, там літають і це факт. Подобається Вам, чи ні, але там літають.
Найбільш небезпечні зони на Ходосівці де? Наприклад, ліворуч від старту. Чому? Близько дерева, нерівний схил. Там найчастіше "плющить".Начастіше "пузирить" де? Праворуч від старту. І т.д. Логіка карти Вам зрозуміла?Все це можна описати і окремою темою викласти. Це і буде "карта Ходосівки". В цю ж "карту" можна додати відео з даної теми.
Про логіку я з Вами буду спілкуватись тільки після того, як Ви поїдете і, врешті решт, зробите фото тієї злосчасної труби, а потім ЛОГІЧНО поясните зв"язок травми і небезпеки Ходосівки.Але Ви цього не зробите. Здивуйте. Логіка, яка грунтується на хибних фактах, називається брехнею.
Про логіку і різкий обгон. Зверніть увагу на мою фразу: "спершу оцінюю, потім роблю". Головне слово "оцінюю". Що значить оцінити? Є транспорт на зустрічній смузі і як далеко? Позадо ніхто не обгонить? Авто попереду бачить, що я обгоню і чи буде у мене час і місце, щоб припинити маневр?