Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Останні повідомлення

Сторінок: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Всем привет! Почти два года не летал  :parapente3:Сейчас в районе Лиссабона. Хочу в апреле привезти крыло и поехать полетать куда-то в Европу на пару недель)) Кто подскажет хорошие места, но мягкие, бо давненько в горах не летал  trava
32
Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли...
Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю...
Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило)
Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.

Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!!
Доречі, яка у Вас "суха" вага?
Моя вага "суха" 88.кг
Також в планах літати на трайку в якого вага під 50.кг (нечасто), і звичайно хотілобся мати одне універсальне крило (як під мотор - так і під вільні польоти) і щоб було безпечне* (хоть вільно літаю небагато) і Scout під вільні польоти не підходить напевне зовсім.
Мені ще важко опиратися на свій досвід - тому що літав на крилі Vitamin 27.кв 70-90.кг від (AEROS). "Це крило в загальному мені все пробачало, навіть дуже грубі помилки" ikar, так мені говорив мій друг-який мене вчив)). 
Більше схиляюся до Discavery5 - як я розумію воно більш летюче крило і по всіх характеристиках краще (але от безпека і поведінка в перегрузі лякає мене)
Серед моїх знайомих в нікого немає цих крил, щоб поділилися досвідом їх експлуатації
ДЯКУЮ вам за розгорнуту відповідь.) pivasik
33
Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли...
Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю...
Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило)
Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.

Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!!
Доречі, яка у Вас "суха" вага?
34
А що саме ти хочеш почути? :popkorn:

Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів...

Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати?
Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне.

Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати!
А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно)

Таке.
Справа в тому: що на Discavery5 і на Scout я не літав. Тому була цікава думка людей які літали. І про Discavery 5 - що під перегрузом воно стає чутливіше і більш маневрене я цего незнав pivasik (тому це важливо з моїм нальотом, і я його планував нечасто перегружати на 50%).
Літаю більше з мотором 70% всіх польотів, деколи динамік то думаю в такому випадку і Scout хватить.
35
А що саме ти хочеш почути? :popkorn:

Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів...

Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати?
Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне.

Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати!
А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно)

Таке.
36
Всім привіт! Не можу оприділитися з вибором крила Scout & Discovery? (виробник sky country). Хочу брати нове. :fly: :fly: :fly:
Які переваги бачу і недоліки
Scout: вилка 80-160 грузопідйомність-можна літати на трайку, максимально безпечне.
Discovery 5: більш маневрене і летюче але вилка 80-100, і менш стабільне (кажуть що там стропи безопльоточні)
По нальоту в мене 20-25 годин на моторі, і не більше 3 годин в динаміку. Вчився літати на крилі Aeros Vitamin. В більшості літаю з мотором, деколи динамік.
Моя вага 85-90.кг :p0504.gif:
Можливо хтось має досвід і літав на цих двох крилах і може їх порівняти , БУДУ ЩИРО ВДЯЧНИЙ !
37
Продам / Ozone Mantra M4 XL (115-130кг)
« Остання відповідь від Holg Січень 15, 2023, 15:18:56 »
Є на продаж Ozone Mantra M4 XL (115-130кг) - 200€, торг,
2011 р. 150-170 часів нальоту, в нормальному стані.
38
Продам / Re: Підвіска Genesis Race , XL (185-200 cm), 350 е
« Остання відповідь від Полиграфист Грудень 28, 2022, 12:54:32 »
продано
39
Полёты с мотором / Re: Удобные приблуды и ништяки - парамото-тема
« Остання відповідь від FlasherUa Грудень 15, 2022, 11:29:41 »
Як аварійно заглушити двигун в польоті:
  • накачати і залити праймером (якщо є)
  • розвернутися і витягти насвічник
  • розвернутися і закрити доступ повітря в карбюратор (якщо кострукція дозволяє)
  • закрити "підсос"  на карбі(якщо є)
  • вирвати шланг бензопровода(якщо кострукція дозволяє)
Усі способи краще потренувати на землі)
(з вайбер групи PPG Україна)
40
Полёты с мотором / Re: Удобные приблуды и ништяки - парамото-тема
« Остання відповідь від FlasherUa Грудень 15, 2022, 11:23:43 »
Перевірені бензопроводи що не дубіють:
  • Oregon
  • Покупаю на e-bay. Шланги Tigon.
  • Маслостійкий ,тоопливный шланг (Франція)  oleo-mac.dp.ua/ua/p741863974-maslostojkij-toplivnyj-shlang.html?utm_source=email2customer_click_name&utm_medium=Email&utm_campaign=after_neworder
(з вайбер групи PPG Україна)
Сторінок: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10