wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Украина => Карпаты, запад Украины => Тема розпочата: Ozz від Травень 12, 2017, 11:36:17
-
Основні дати:
8-9 липня (Сб, Нд) (тренувальний день 7 червня, Пт, після 17.00)
Резервні дати:
15-16 липня (Сб, Нд) (тренувальний день 14 червня, Пт, після 17.00)
Аеродром м.Тернопіль
Затяжки гідропасивкою на висоту 300-400м по рульожці або злітній полосі.
Тренувальний день - за день до змагань. Оплата за кожну затяжку окремо і в стартовий внесок не включено.
-
я за 10-11
-
Я за 3.06 - 11.06 ;D ;D ;D
-
10-11
-
Даєш ХС - залік :p0504.gif:
-
XC якщо і буде то для початку - тільки як експеримент. Рішення будемо приймати безпосередньо на місці.
Прохання XC фанатам вивчити таку перспективу. Прокласти безпечні і "непомітні" ;D маршрути.
Також замаркувати ППМи по карті і "призначити" скорера звідповідним софтом. Скорер може бути віддалений, йому не обов'язково бути присутнім.
Крім того просимо радіолюбителів порадити як "легалізувати" частоту бодай на 2-3 дні зльоту. На озері укрчастотнагляд поматюкався трохи, але чисто по людськи поспілкувались і вони відколупались.
-
Даєш ХС - залік :p0504.gif:
А дати прошу дати, щоб не були мати... ;D
-
Так пишіть які дати вам краще підходять. Відповідно до побажань більшості і призначимо дати.
-
Оргкомітет затвердив дати:
Основні дати:
10-11 червня (Сб, Нд) (тренувальний день 9 червня, Пт)
Резервні дати:
17-18 червня (Сб, Нд) (тренувальний день 16 червня, Пт)
-
Ясно. ukraine
Положення є? pivasik
-
Положення є? pivasik
Буде з понеділка
-
На суботу в Тернополі плануються штилі з напрямком уздовж рульожки аеропорту.
Ми плануємо провести тестові затяжки (хоч все прогресівне чєловєчєство в ці дні планує бути на Боржаві ;D)
Запрошуються бажаючі потренуватися на точність чи упиляти втіхаря на маршрут.
Також літатиме тандем - зароблятиме доповнення до бюджету змагань, тому якщо бажаєте допомогти оргкомітету фінансово і маєте знайомих в Тернополі - запросіть їх на польоти.
Вартість затяжки спорсмена - 1ОО грн
Для власників абонементу - Огрн
Політ на тандемі - 6ОО грн
-
Зимою тягали малінкою на 300м. І видатки на змагання частково покривав спонсор. Тренувальні польоти робимо своїми силами.
Тут буде гідропасивка і витягувати будемо на максимум. Можна буде покрутити поточки в районі аеропорта чи навіть упиляти кудись не пересікаючи місто.
Відповідно до кількості пілотів і їх ентузіазму ціни можемо переглянути в сторону зменшення вже на місці.
Покатухи у Львові на тандемі - 700грн. На Боржаві - 800 грн. Тому 600 для Тернополя - це типу менше. Всі зароблені тандемом кошти йдуть в казну змагань.
-
А як що приїхати з своєю малинкою то можна буде прийняти участь?
-
Можна спробувати, але ми дійшли до висновку, що використовувати малінку на аеродромі - майже неможливо.
1. Мала відстань до огорожі і вздовж полоси стоять елементи освітлення - за все це малінка буде чіплятися і щонайгірше може пошкодити при змотці обладнання аеродрому.
2. Якщо змотуючи малінку - тягти її по бетону полоси - за кілька змоток тросу прийде ппц.
3. Відстані недостатньо щоб повністю розмотати малінку і ще з нею їхати. Можете переміряти довжини рульожки і полоси в Google Earth.
З гідропасивкою пілот стартує на відстані 20-30м за автомобілем і трос після відцепки не падає на землю. Трос змотуюється в повітрі і кінець прилітає до машини на відстань кількох метрів.
Щоб плавно затягнути спортсмена на потрібних 300м в штиль - достатньо 1000-1200м руху автомобіля.
Звісно якщо є бажання - можете спробувати. Але ваша система має мати відповідне обладнання і команда досвід злагодженої роботи.
Мета цих затяжок - продемонструвати керівництву аеропорту - що затяжки це безпечно.
-
Як що бетонне покриття то немає сенсу навіть пробувати. А на рахунок злагодженості команди то тут все в повному порядку. ukraine
-
На сторінці змагань, вже працює
ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ
http://paragliding-accuracy.in.ua/ternopil-summer-cup-2017/ (http://paragliding-accuracy.in.ua/ternopil-summer-cup-2017/)
(вкладка REGISTER)
запрошую реєструватися! ;)
-----
У випадку багів - скидайте мені. Форма паралельно тестується :P
Щоб зарегати наступного пілота, після реєстрації треба оновити сторінку. ТАкож щоб побачити себе в списку. По мірі часу буду допилювати.
upd: реєстрація з мобіли глючить... До понеділка виправлю
-
и с компа не регистрирует.
-
и с компа не регистрирует.
Реєстрація є - але не відображає, шукаю причину... :apstenu:
----
UPD:
пофіксив - тепер відображає
пофіксив реєстрацію з мобільнних гаджетів і деякі глюки інтерфейсу на мобільних
-
Звітую по тестових польотах в цю суботу:
День був чудовий і насичений різноманітними подіями, досягненнями і знайомствами з цікавими і неординарними людьми.
Виконали 19 затяжок і на останній чуть покоцалась лебідка тому польоти припинили десь біля 18.00, хоч на тандем було ще п'ятеро бажаючих.
Полоса просто чудова - ідеальне покриття + покошені "узбіччя". Сумарно майже 4 км. Жодного разу не використали всю довжину, бо трос закінчувався задовго до закінцення полоси. Витягувати одиночників можна дуже високо - набагато вище ніж в Куликові.
Привітний персонал аеропорту. А після того як перекатали майже всіх їх і їх родичів став ще привітніший ;D
Затяжки почали в 10.00. Спочатку я зробив 2 пробні щоб відлагодити потрібний аллгоритм. Потім стартанув Колодчак, вкрутився і попер на маршрут. Сів недолетівши 20 км до Кам'янця-Подільського. Потім Любомир, Газієв. Руслан з другої затяжки гарно політав більше години під базою в районі аеропорту. На маршрут не захотів - бо знос був туди де не видно цивілізації.
Ну і увесь день я катав народ на тандемі.
Один романтік після польоту нареченої освідчився і запропонував женячку. За кілька годин до цього привезли "декорації" і все гарно оформили. Завдання було дуже точно приземлитись біля того "алтаря любві" ;D Сподіваюся скоро буде відео.
Під кінець дня прилетів літак з Житомира, який ще на моє прохання на 10-15 хв катнув Руслана Газієва.
Ну і на завершення Любчик і Сашко Зарубенко знатно політали на моторах.
Висновок: затяжки на такій полосі - це просто фантастика! Кращого місця для змагань на точність не придумаєш а маршрутний потенціал зашкалює. Будемо працювати над тим щоб "пустити там парапланерні корені". Наразі маємо серйозну підтримку і лоббі місцевих авіа-ентузіастів, які є високими чиновниками.
-
Ще фото:
І на ФБ, кому зручніше: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1460715333986522&type=1 (https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1460715333986522&type=1)
-
Хочу уточнити деякі нюанси:
300 грн реєстрація на два дні (Сб-Нд).
Сюди включено всі затяжки (3-5 турів), призи, нагороди, організацію, медицину і т.д.
100 грн/затяжка - це тільки в тренувальний день (Пт). Можа потренуватися на точність чи упиляти на маршрут. Тренувальний день у вартість стартового внеску не входить.
Страхівка кому треба 60-100 грн на 5 днів.
Крім того працюємо над тим щоб був також грошовий призовий фонд. Щоб призери (1-2-3 місце) отримали грошові винагороди, які повністю перекривають стартовий внесок і витрати на дорогу, проживання, харчування. ;)
Якщо хтось дуже хоче прийняти участь але йому "задорого" може звернутися до директора змагань. Думаю оргкомітет придумає якісь ексклюзивні пільгові умови.
З іншого боку, якщо ви успішний бізнесмен і парапланерний ентузіаст і хочете щоб банер вашого бізнесу з посиланням на ваш сайт довічно висів на сторінці змагань, у всіх відео і т.д. - можете запропонувати спонсорську допомогу :) Для цього зверніться напряму до організаторів. Ваш внесок може дозволити ще значно знизити розмір стартового внеску чи вартості затяжки в тренувальний день.
-
Також значно змінено правила суддівства - в більш сувору сторону.
Тепер все буде по FAI і Куліковському ;D
- торкатися мішені можна тільки стопою ноги. Зараховують дотик першою ногою. Будь-які торкання підвіскою, коліном, рукою і т.д. - максимальний результат - 500см
- падіння в межі кола чи торкання будь-чим крім стопи, навіть після вдалої посадки - максимальний результат - 500см
тобто треба сісти правильно, не впасти і вийти з кола! Допускається тільки торкання м'яким обтікачем кокона чи підножкою. Звісно для точності краще не юзати кокони взагалі ;)
----
тепер не буде фіналу
- зараховуються всі спроби за виключенням деномінації одного найгіршого результату.
- деномінація застосовується якщо було більше турів ніж три. Тобто до 3 турів включно - додаються всі спроби. Якщо було 4 тури і більше - один найгірший результат не сумується.
----
-
А з якої години в п'ятнрцю розпочнете працювати? dance
-
З п'ятницями трохи проблема - це робочий день аеропорту і нас напрягають подавати заявки по повному кругу авіаційних правил.
Навіть якщо все зробити, там всеодно знайдеться умнік, який все заборонить.
Якщо тестові польоти в п'ятницю і будуть, то десь тільки починаючи з 18.00. Тобто на місці бажано бути на 17.00
Знатиму точну ситуацію відразу повідомлю всіх.
Ще можливий переност через погоду - там на неділю повна кака. Сьогодні в обід оргкомітет прийме остаточне рішення.
-
ПОЛОЖЕННЯ змагань
-
!!! УВАГА !!!
У звязку з поганою погодою на ці вихідні змагання переносяться на 17-18 червня
-
змагання на точність стають все кращими! за цим стоїть величеза праця!!! коли ви все встигаєте?
по положенням мені не подобається наступне:
1) "У разі однакового результату у кількох спортсменів перемогу отримує той що мав
вище місце в попередньому турі Кубку України."
2) Команда-переможниця визначається за найменшою сумою очок двох кращих
пілотів у всіх турах з врахуванням деномінації.
В разі рівности суми – враховується результат наступного члена команди. В разі
його відсутності – за такого члена нараховується максимальний результат у всіх
турах.
перше - не спортивно, друге - не виключає однакових результатів.
пропоную:
1) "У разі однакового результату у кількох спортсменів посівших 1, 2 та 3 місця змагань, проводиться додатковий тур між претендентами з однаковим результатом.
2) Команда-переможниця визначається за найменшою сумою очок двох кращих
пілотів у всіх турах з врахуванням деномінації.
В разі рівности суми – враховується результат наступного члена команди. В разі
його відсутності – за такого члена нараховується максимальний результат у всіх
турах. В разі рівности суми - проводиться додатковий тур між пілотами з кожної команди, по одному пілоту від команди.
-
Підтримую Кучеру! :parapente3:
-
Нажаль по FAI ми не можемо проводити, якісь окремі тури чи фінали. Там цього не розуміють.
Якщо подавати результати цих турів і ставити максимальний бал іншим учасникам то це сильно погіршить загальний коєфіційєнт тих учасників.
Вирогідність того що результат може бути однаковий один до стопіццот мільйонів :-)
Провести додатковий тур між двома командами це ще плюс 6-8 затяжок - це нереально.
Цілком нормально що команди можуть ділити між собою одне місце - в спорті таке часто.
1) "У разі однакового результату у кількох спортсменів перемогу отримує той що мав
вище місце в попередньому турі Кубку України."
Щось подібне є в шахматах. На чемпіонаті світу з швидких шахів 2016 у чотирьох шахматістів був однаковий результат. Але рахували в кого був нижчий рейтинг на початок змагань і переміг Василь Іванчук :)
-
якщо
"У разі однакового результату у кількох спортсменів перемогу отримує той що мав
вище місце в попередньому турі Кубку України."
то це будуть не 100% очні змагання.
у FAI можна НЕ подавати результати додаткових турів. у рейтинг FAI піде однаковий бал, але медалька у кожного своя буде.
для команд додатковий тур лише по одному пілоту з команди. це 2 затяжки. з дуже малою вірогідністю.
хоча, для команд це не дуже потрібно.
-
Ми ж змагаємося за Кубок України - який складається з чотирьох етапів ;)
Тому все спортивно. Високий результат треба показувати в усіх етапах.
Подивимось на практиці як воно буде. Якщо потрібні будуть корективи в положення - то будемо їх вносити. Тому так чи інакше дякуємо за пропозиції.
Нарахунок команд і затяжок двох пілотів з кожної - це цікаво. Будемо приймати рішення на рівні ради пілотів і по мірі залишку часу, якщо виникне ситуація з однаковими очками.
-
змагання на точність стають все кращими!
Ось ще такі понти наводимо 8)
Тепер на відео не буде виглядати наче якісь "цивільні" по мішені топчуться ;D
-
Ще б український тект добавити і буде шик !
-
Один з моторних перельотів в наш тренувальний день зі стартом в аеропорту "Тернопіль"
-
19-20 серпня.