Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Боржава  (Прочитано 467423 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Боржава
« Reply #1245 : Травень 18, 2015, 15:29:20 »
Товариші пілоти, раджу тверезо оцінювати свої парапланські навики та досвід.

Весняна погода на Боржаві досить жорстка. Літати можна (і треба  ;D) класно але потрібно добре володіти крилом і постійно тримати його під контролем.

Цієї суботи пілот з Міжгір'я Костя - прохлопав там шось і получив серію пі###лін, які закінчились авторотацією -18м/с. Однією рукою після кількох спроб він вивести запаску не зміг, тільки двома руками. Розвісився на буках вище водоспаду. Кілька годин його звідти знімали рятувальники. Нащастя пілот, крило і спорядження цілі і неушкоджені. Крило якась Б-шка доречі.

Сподіваюся він доберетьбся до форуму і опише свою пригоду. Ну або ті хто все бачив. Я чув по рації процес падіння/рятування і пишу зі слів самого "іменинника" і людей що були поруч.

Offline dimatrek

  • Hero Member
  • Повідомлень: 510
  • Karma: +144/-123
Re: Боржава
« Reply #1246 : Травень 18, 2015, 17:26:01 »
Цікаво яке розміщення запаски, нагрудна чи бокова?

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Боржава
« Reply #1247 : Травень 18, 2015, 17:31:22 »
мені самому цікаво. Але по наслідках виглядає так що мабуть бокове розміщення.

Я з того всього вирішив собі замовити підвіску з розміщенням запаски по центру для двух рук  :apstenu:

Offline JM

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 255
  • Karma: +79/-32
  • Ярослав
Re: Боржава
« Reply #1248 : Травень 18, 2015, 17:56:29 »
смішного звичайно мало, але невідома як була зачекована та запаска, можливо одною рукою все видерти не зміг, а двома вдалося, та й було вже десь на форумі як неможливо витягнути запаску як і з кокона, так і звичайної підвісної в якомусь із положень, деяких фірм.

Offline Jnets

  • Hero Member
  • Повідомлень: 2133
  • Karma: +346/-181
  • Дмитрий Меленевский
Re: Боржава
« Reply #1249 : Травень 18, 2015, 20:12:49 »
Может стоит отдельно выделить этот случай в Безопасность?  Буквально недавно, в Италии, мой друг Петр Власенко  попал в аналогичную ситуацию - крыло Дискавери 3 - массивная асимметричное сложение, попадание в ротацию, раскрутка до минус 15 м. с. Крыло само из ротации не выходило, пилот пробовал тянуть внешнюю клеванту - безрезультатно. При нарастании перегрузки - бросил запаску, благо дело - запаска вышла без проблем. 
Такие эпизоды требуют тщательнейшего анализа и разбора! 
Следите за знаками!

Offline kostja n

  • Full Member
  • Повідомлень: 106
  • Karma: +15/-7
Re: Боржава
« Reply #1250 : Травень 18, 2015, 21:08:28 »
З чого почати? Почну, навiрно , з крила UP Kantega 2 клас1/2, пiдвiска  Aeros Fashion запаска в низу , бiля нiг.   Ход ручки був 100% ,  зачекована була правильно, переукладував двi недiлi тому. Я З ЦИМ ОБЕРЕЖНО . Як Андрiй пише , мабуть, щось прохлопа . Получив асимметрiю з правої сторони полнустю всього купола .  :oЧекаю виход ,  щоб зачепитесь. Виход є, десь 40%, з рiзким розворотом в право . При виходi  получив десь +/- 15% галстук :o :o :o. Крило  зайшло ще в бiльшу спiраль-18.7 . :blyaaaaa: Пробую зупинити спiраль.... зупинив ,получаю крило в лоб. I знову в спiраль , поняв справи кепськi.Тягну запаску однiею рукою , але вона  невитягуеться. :o :o :o Кинув клеванту i взяв двома руками ледви витащив. ;DI тiльки так запаска вiдкрилася . ;D Ну, звичайно посадка дерева. :o Повис мiж двома деревами, висота мiж землею и пiдвiски 19м. :o Першими прийшли на допомогу неформали ,потiм Iгор принiс мутузку i я врятований. :0-133: ;DНу i Iгор визвав МЧС, чудово спрацювали купол цiлий, запаска теж  i я без подряпин. ;DВЕЛИКЕ ДЯКУЮ ВСIМ!!!! dance

Offline Jnets

  • Hero Member
  • Повідомлень: 2133
  • Karma: +346/-181
  • Дмитрий Меленевский
Re: Боржава
« Reply #1251 : Травень 18, 2015, 21:29:46 »
З чого почати? Почну, навiрно , з крила UP Kantega 2 клас1/2, пiдвiска  Aeros Fashion запаска в низу , бiля нiг.   Ход ручки був 100% ,  зачекована була правильно, переукладував двi недiлi тому. Я З ЦИМ ОБЕРЕЖНО . Як Андрiй пише , мабуть, щось прохлопа . Получив асимметрiю з правої сторони полнустю всього купола .  :oЧекаю виход ,  щоб зачепитесь. Виход є, десь 40%, з рiзким розворотом в право . При виходi  получив десь +/- 15% галстук :o :o :o. Крило  зайшло ще в бiльшу спiраль-18.7 . :blyaaaaa: Пробую зупинити спiраль.... зупинив ,получаю крило в лоб. I знову в спiраль , поняв справи кепськi.Тягну запаску однiею рукою , але вона  невитягуеться. :o :o :o Кинув клеванту i взяв двома руками ледви витащив. ;DI тiльки так запаска вiдкрилася . ;D Ну, звичайно посадка дерева. :o Повис мiж двома деревами, висота мiж землею и пiдвiски 19м. :o Першими прийшли на допомогу неформали ,потiм Iгор принiс мутузку i я врятований. :0-133: ;DНу i Iгор визвав МЧС, чудово спрацювали купол цiлий, запаска теж  i я без подряпин. ;DВЕЛИКЕ ДЯКУЮ ВСIМ!!!! dance
Стоп!!! А теперь подробнее - подвеска АЭРОС ФЕЙШН? Насколько я помню( если ошибаюсь, пусть камрады меня поправят) именно с этим типом подвесок была проблема  - трудности при извлечении запаски - клинило длинный лепесток контейнера, который и не давал вытащить парашют!!! Об этой проблеме писали на форумах, в последствии фирма изменила конструкцию и пофиксила эту проблему.
Если можно - выложите фото подвески с расчекованым контейнером запасного парашюта!
Внимание пилоты! Поправьте меня, если я ошибаюсь, но по моему, именно с этим типом подвесок была опаснейшая проблема - при определенном положении в подвеске  бросить запаску было практически невозможно - там такой длинный лепесток был в контейнере запаски,  который при определенных условиях клинил выход парашюта!
Следите за знаками!

Offline stolik05

  • Лукащук Анатолій
  • Full Member
  • Повідомлень: 239
  • Karma: +153/-8
Re: Боржава
« Reply #1252 : Травень 18, 2015, 21:32:08 »
На рахунок підвіски Aeros Fashion: щоб розчекувати конверт на підвісці треба прикласти немало зусиль, сам мав таку підвіску і на тренінгах в Хмельницькому було дуже важко розчекувати однією рукою, там треба прикладати зусилля або різко дьоргнути.

Добре що все добре!!!
Лазерна різка та гравірування.
067 291 вісім вісім 23

Offline Jnets

  • Hero Member
  • Повідомлень: 2133
  • Karma: +346/-181
  • Дмитрий Меленевский
Re: Боржава
« Reply #1253 : Травень 18, 2015, 21:40:22 »
Я нашел информацию по этим подвескам!
ВСЕМ владельцам данного типа подвесок - НЕМЕДЛЕННО проверьте состояние своего оборудования! Имеется смертельно опасная проблема!
Вот ссылка!!! https://paraplan.ru/forum/topic/77535
Смысл проблемы - из за ошибки производителя,  на ранних моделях этой подвески,   длина одного из лепестков контейнера запаски - слишком большая!!!
При определенных положениях пилота в подвеске - контейнер запаски подклинивается этим клапаном и бросить запаску становится крайне проблематично! Вплоть до невозможности выброса запасного парашюта!!! 
Следите за знаками!

Offline JivaAtma

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 62
  • Karma: +1/-1
Re: Боржава
« Reply #1254 : Травень 18, 2015, 22:22:43 »
 А що до конструкції то дійсно той варіант невдалий, і цей випадок ще раз показуе що ми маемо самі відповідати за власне спорядження бо в основному в парапланеризмі самоконтроль перед польотами. І я б радив кожному з пілоту якаб не була крута, нова або стара підвіска проводити власні тренування і тести свого спорядження на випадок різних положень тіла при кидкі запаски та вивчення конструкційних особливаостей, бо можливо іноді власноруч модернізувати підвіску або тип уклатки, щоб вона була безпечна навіть якщо виробник дае іншу інструкцію укладки та зачиковки...

Offline SeVa

  • Newbie
  • Повідомлень: 35
  • Karma: +11/-1
  • Сергей Нетиков
Re: Боржава
« Reply #1255 : Травень 19, 2015, 23:10:04 »
Смысл проблемы - из за ошибки производителя,  на ранних моделях этой подвески,   длина одного из лепестков контейнера запаски - слишком большая!!!
Может быть у кого-то есть более точная информация о том, с какого года выпуска на этих подвесках была устранена обозначенная проблема, если ,конечно, она была вообще производителем устранена. Поделитесь инфой, пожалуйста.

Offline babak

  • Full Member
  • Повідомлень: 202
  • Karma: +145/-5
  • as far as you can
Re: Боржава
« Reply #1256 : Травень 24, 2015, 20:54:20 »
Нет желающих махнуть с 27 по 01 (+-) на Боржаву ?)
p.s. как удобнее всего доехать на гр. транспорте ?
« Останнє редагування: Травень 24, 2015, 21:01:10 від babak »

Offline Iraqez

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 367
  • Karma: +69/-69
  • Гуменюк Владимир
Re: Боржава
« Reply #1257 : Травень 24, 2015, 22:38:47 »
Смотря от куда ехать )))) Вообще, все что идет до Воловца (посмотри на сайте укрзалізниці, тебе подходит).
P.S. Есть в планах присоединится ))))
« Останнє редагування: Травень 25, 2015, 10:16:59 від Iraqez »
(096)013-45-28

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3485
  • Karma: +305/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: Боржава
« Reply #1258 : Травень 25, 2015, 10:41:10 »
періодично з"являються купейні квитки на додатковий поїзд у п"ятницю 29.05, пропоную бажаючим об"єднатись
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: Боржава
« Reply #1259 : Травень 25, 2015, 11:53:08 »
Баржаааваааа фареваааа !!!!