0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
А що саме ти хочеш почути? Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів...Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати?Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне.Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати!А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно)Таке.
Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли...Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю... Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило)Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!!Доречі, яка у Вас "суха" вага?
Багацько можна писати, але як на мене, Ваш вибір це 2 крила...Взяти Скаута для основних моторних польотів, та БУ Д5 для вільних за недорого.І будете мати спокій на багаааато років. Я вважаю що кожне крило береться для своєї задачі, та довго і надійно працює у своїх діапазонах швидкостей, навантажень та режимів польоту, окрім цього воно працює у своїх режимах безпеки, якщо так можна сказати
Если свободное и из отечественных производителей посмотри вместо Д5 ,смарт прогресс от SEA.
Смарт прогресс как по мне имеет более современную конструкцию , ученикам после прохождения наземной подготовки и далее для полетов широкого спектра задач . Динамик ,маршруты , лебёдка.В сравнении по старту SP лучше чем Д5 , выпаривают +- одинаково , при правильной загрузке . На акселе SP имеет большую скорость .( Это не реклама а чисто мое имхо, выбор за пилотом )
Якшо Ви збираєтеся літати більше часу з мотором, то однозначно Скаут. Але вже не перший, а другий: https://sky-country.com/ru/scout-2/Бо Discovery-5 може літати з мотором, але він більше "заточений" під вільні политі.
Якщо новачок то краще візьми Діскавері програєш Скауту у швидкості пару км зате безпека його на висоті в моєму випадку воно мене рятувало від дуже серйозних травм, на іншому крилі був би 100% тотал а так обійшлось легким переляком і на ньому можна випарювати трохи із заглушеним двигуном що є до речі цікаво, якщо новачок малу площу не бери бо на малій площі пару тоталів отримаєш полюбому а це дуже затратно,мінус вінт огорожа стропи і недай Боже власне здоров'я і т.п.Говорю як власник Діскавері- 5. 29 квадратів тобі його на перші 2роки вистачить з головою а потім уже можна взяти і С-шку то там швидкісь куди краща ніж у Скаута.