Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: AirDesign  (Прочитано 58336 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: AirDesign
« Reply #105 : Серпень 01, 2016, 16:00:20 »
        На початку лякався вух, котрі в мене чомусь доволі часто під-складаються(асиметрично) або хлопають у терміках. Зараз вже звик до цього і літаю, практично так само, як на попередньому крилі з видовженням 6.
        За 110 годин нальоту   -   жодної фронталки, негативки чи асиметрії(котра б ініціювала подальші неприємності).
У терміку ще активніше потрібно працювати зовнішньою клевантою, та й внутрішньою також. Нагорода за це - можливість швидко набрати або  вижити в "нулях".
       Що мені особисто хочеться від крила - це більшої швидкості. З парючістю та управлінням(до якого вже звик) все окей!

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
DONUT rescue system
« Reply #106 : Лютий 24, 2017, 18:03:29 »
DONUT NEW RESCUE SYSTEM



Airdesign анонсує нову рятувальну систему, DONUT 100 і 120,  сертифіковані в EN.
DONUT, в перекладі Пампушок  :D

Рятівна система AirDesign DONUT поєднує в собі позитивні характеристики двоповерхневих і круглих парашутів. DONUT кроїться як квадратний купол, але в повітрі стає більше схожий на традиційний круглий парашут. Згодом, складання так само просто як і раніше, як і зі звичайними круглими парашутами.

Реальну льотну поведінку випробовували у багатьох тестах. DONUT зберігає свої продемонстровані безпечні і стабільні характеристики, також після багаторазових випробувань і посадок на воду.

Революційна конструкція DONUT забезпечує швидкий час відкриття, його чотири центральні стропи створюють більшу площу в  проекції, що призводить до низьких значень швидкості зниження. Бічні вентиляційні отвори (технічне рішення) роблять зниження стабільним.

Завдяки новій концепції дизайну, ми змогли зменшити загальну кількість використовуваних матеріалів в порівнянні зі звичайним круглим парашутом, вага розміру до 100 кг  - 1,3кг, до 120 кг - 1,6кг.

Ви, можливо, помітили, що ми обрали для сертифікації наших рятувальних систем, сертифікацію норми EN, а не систему норми LTF. Це пов'язано з тим, що максимально допустима швидкість зниження для системи EN становить 5,5 м/с, а система LTF дозволяє 6,7 м/с. Ніколи не задоволені досягненням мінімального стандарту, ми прагнули до ще більш високого рівня безпеки, з рятувальною системою DONUT ми досягли швидкості зниження всього 4,6 м/с !


Приймаються замовлення.

« Останнє редагування: Травень 20, 2017, 23:14:24 від Андрій Чучко »

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
HERO – Ultralight High Performance
« Reply #107 : Травень 20, 2017, 23:35:53 »


HERO перевизначає клас надлегких High Performance парапланів.
Висока максимальна швидкість в поєднанні з точними характеристиками керованості,
тепер з невеликим розміром і вагою менше 3 кг, це також найлегший планер в класі.

HERO - EN-D Shark-Nose трьохрядка з видовженням 6.95 і всього 59 секціями.

Призначений для універсальності і безмежних комбінацій Hike & Fly і XC,
HERO призначений для спортсменів, ентузіастів біваків і авантюристів польотів в глубеня  :).
Розміри S (70 - 85 кг) і SM (80 - 95 кг) сертифіковані,
розмір М (90 - 105 кг) буде сертифікований найближчим часом.

https://ad-gliders.com/en/products/lightweight/hero#item3300

Крила доступні для замовлення.

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign
« Reply #108 : Липень 08, 2017, 15:25:14 »
Вдалий льотний тиждень для Львівської AIRDESIGN TEAM  :fly: :fly: :fly: :fly:

Вітаємо Маринку з особистим рекордом 130 км  rose  bravo
http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=44316&idflyshow=13514
Не пригадую точно, але чи то не жіночий рекорд дальності в Україні?   ukraine bravo

Ну і не рекордні для нас, але тричі підряд приємні прогулянки під Хмельницький:
Олег Катола 175 км http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43587&idflyshow=13525
Андрій Чучко 185 км http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43202&idflyshow=13515
Ну і як же без Тарасика 213 км http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43228&idflyshow=13560

Дякуємо Едуарду Марчуку і всім хмельницьким пілотам за підтримку і теплий прийом!  pivasik pivasik

Всі дуже задоволені, до речі, у всіх польотах, потенціал використаний далеко не на 100%, так що до нових рекордів!!  8)

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign
« Reply #109 : Листопад 15, 2017, 19:28:40 »

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Volt 3
« Reply #110 : Березень 10, 2018, 22:56:49 »
VOLT 3 LTF/EN C


VOLT 3, тепер ще солодший, летить ще краще, надійний в любих умовах, з високою максимальною швидкістю, стабільний та комфортний! У своїй третій еволюції в категорії EN-C дотримується чеснот своїх попередників.

Профіль пілота
VOLT 3  поєднує нові круті характеристики в неперевершеному балансі, що робить його ідеальним для дальніх і швидких cross country польотів та змагань. Полегшена конструкція відкриває нескінченні можливості для досягнень на новому рівні. Окрім топових льотних характеристик, спритного управління та високої стабільності рівня вершини категорії EN-C, новий VOLT 3 демонструє комфорт та загальну поведінку рівня середини категорії. 

Як летить?
VOLT 3 – міцний, надійний і стабільний, швидкий як на тримерній так і на акселераторі, демонструє максимальну швидкість в топі EN-C. Нова система акселерації легка, прогресивна і ефективніша, ніж будь-коли раніше.
Управління вдосконалене, з вищим рівнем зворотного зв’язку, крило ще краще «йде за рукою», забезпечує підвищений рівень контролю, водночас не напрягаючи пілота, особливо в складних умовах.
Не дивно, що ми зберегли загальновідомі видатні характеристики зниження, притаманні для VOLT 2. Глайд покращився експоненціально завдяки більш помірній полярі, що гарантує – ви будете летіти далі і швидше в cross country польотах та на змаганнях.

Конструкція
VOLT 3 – це абсолютно нова конструкція, еволюція нашого досвіду з HERO та RISE 3.
•   Профіль нового покоління:  отриманий від HERO, забезпечує відмінні льотні характеристики, стабільність, підйом у терміках, високу швидкість, комфорт та загальну зручність.
•   Winglet-Design: конструкція закінцівок крила, подібна до сучасних літаків. Застосування цього дизайнерського рішення збільшує проекційне видовження, підвищує льотні характеристики та покращує стабільність по напрямку.
•   Внутрішня конструкція:  оптимізована, має нову концепцію, сприяє зменшенню ваги та збільшенню позитивних льотних характеристик. Загальновідомо, що внутрішня конструкція має велику роль у загальних характеристиках параплана.
•   Вага планера. Полегшена конструкція у поєднанні з міцними матеріалами дозволила створити більш легке крило, водночас забезпечуючи відмінну довговічність. Це дозволило нам запропонувати один варіант VOLT 3 по вазі, який раніше був запропонований тільки на VOLT 2 Superlight.
•   Функціональні вільні кінці: нове дизайнерське рішення з повноцінною системою управління C/B-рядами. Загалом, 3-рядні крила мають узагальнену систему C-контролю, яка впливає тільки на C-ряди. На VOLT 3 ми переробили систему управління C-рядами, яка також впливає і на B-ряди, що забезпечує такий же ефект керування, як на 2-рядних крилах.

Дизайн
Новий графічний логотип символізує потужність та енергію, отриману від VOLT 3. Нова тонка дизайнерська смуга на нижній поверхні підтримує елегантну форму крила, при цьому візуально збільшуючи видовження. Три нові свіжі кольорові комбінації з'єднують вас із легким та яскравим виглядом нового VOLT 3.

Особливості
•   Полегшена конструкція з міцними матеріалами
•   Stabilo Winglets – дизайн закінцівок
•   Акулячий ніс
•   Вихрові отвори
•   3D-Cut – просторовий крій
•   Міні-нервюри
•   Razor Edge – задня кромка
•   Безопліткові стропи
•   Нові вільні кінці
•   Нова система керування C/B-рядами
•   50/50 полегшена Concertina

Технічні дані


Матеріали:
Крило:
• Верхня поверхня: DOMINICO - DOKDO-20DMF (WR)
• Нижня поверхня: Porcher Skytex 27 classic II
• Нервюри: Myungjin MJ32 HF
 
Стропи:
• Верхній ярус: Edelrid 8000 / U-070, 090
• Середній ярус: Edelrid 8000 / U-130, 190
• Нижній ярус: Edelrid 8000 / U-190, 230, 280, 360
 
Вільні кінці: Liros 13мм Aramid / Polyester

Що в коробці ?!
•   Параплан
•   50/50 AirPack  Concertina
•   рюкзак
•   папка, включаючи мануал (USB-флешка)
•   Комплект для ремонту і наклейка AirDesign

Зовсім скоро буде закінчено сертифікацію всіх розмірів!  ccccoool

https://ad-gliders.com/en/products/gliders/volt-3-ltf-en-c#90757
« Останнє редагування: Березень 18, 2018, 22:28:25 від Андрій Чучко »

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Volt 3
« Reply #111 : Червень 04, 2018, 20:03:13 »
До Вашої уваги переклад тесту AirDesign VOLT 3 SM від Ziad Bassil

https://ziadbassil.blogspot.com/2018/05/air-design-volt-3-sm_29.html



Air Design VOLT 3 SM

Тест від Ziad Bassil

Видовження 6,5, En-C, модель 2018/2019р.
Добре продумана, якісно виконана конструкція,
всі стропи безопліткові, по 2 стропи на А рядах з обох боків.
Вольт 3 надзвичайно добре піднімається, старт дуже простий для такого видовження.
Зліт негайний.

На думку Зіада, Volt 3 чудовий з любою вагою в межах вилки,
але краще завантажувати його під верх вилки.

Зусилля на клевантах трошки меньше ніж в Artik 5, і трошки більше ніж в Alpina 3.
Інформативність відфільтрована та помірно відчувається пілотом.
Volt 3 трохи більш інформативний, ніж Artik 5, який іноді занадто задемпфований,
і не надто інформативний, як Sector S, більш подібний до комфортного відчуття Delta 3
з більшою чутливістю на клевантах, і трошки меньшою чутливістю на рядах (якось так???), 
що є дуже добре!



10 см ходу клевант лише потрібні для керування Volt 3 у помірних умовах.
В турбулентних ядрах потрібно додати більше ходу,
і трохи дотиснути вагою, щоб отримати скоординований поворот.
Я можу описати маневреність як трохи менше, ніж в Alpina 3 MS при 92 кг
і досить подібно до Artik 5 24 при 93 кг, але у вузьких сильних турбулентних терміках
потрібно активніше пілотування, щоб мати подібну спритність до Artik 5.
У цих умовах для ефективного повороту буде потрібно більше ходу клевант.
У добре побудованих однорідних терміках, спритність Volt 3 дійсно приємна.
Після того, як він попадає в термік, він міцно туди втягується і швидко піднімається.

Здібність набирати:
Останній параплан, на якому я літав, був Artik 5, і я був вражений швидкістю підйому цього параплану.
Наступний тиждень польотів на Volt 3 поруч з Artik 5 та LM 6 дав мені ще більші враження про Volt 3
з точки зору швидкості підйому.
Це дуже приємне відчуття, коли я постійно тестую нові параплани, і вони можуть здивувати позитивно ...
І Вольт 3 насправді відкрив мої очі, це неймовірні здатності до підйому!
Пізніше, разом з іншими новими C-крилами в повітрі, я був щасливий,
і повністю переконаний, що Volt 3 виділяється як кращий з найкращих "альпіністів" в категорії С!
Цей параплан насправді добре набирає і в слабких терміках і в швидких гострих ядрах!
Немає тенденції до зменьшення швидкості перед терміком, навпаки, крило затягується в поток.

Глайд:
Порівнюючі глайд поруч з Artik 5, Alpina 3, навіть LM 6, я помітив, що Volt 3 знаходиться
прямо на вершині цієї категорії C, і може легко відповідати глайду LM 6 або, щонайменше, є надзвичайно близьким ...
Мені довелося трохи додати акселератора (2-3 см), щоб відповідати трімерній швидкості Artik 5,
з точно таким же глайдом.
Глайд на 50% акселератора в турбулентному повітрі комфортний на Volt 3, а управління C рядами дуже ефективне,
потягнувши їх донизу, щоб запобігти клєвкам, які трапляються під час сильної турбулентності, але рідко,
оскільки передня кромка досить стабільна і міцна. Я зміг випробувати Volt 3 в різних умовах.
Глайд у всьому діапазонв поляри відповідає найкращому в категорії С.

Комфорт:
Для параплана з видовженням 6,5 категорії C, Volt 3 дуже комфортний.
Загальні рухи в повітрі подібні Alpina 3, але рівень пілотування Volt 3 трохи вище.
Він нагадує комфорт Artik 5, з також трохи вищим рівнем пілотування.
Якщо я хочу показати це в цифрах, щоб дати вам ідею, я б сказав,
що на 15% вище від Artik 5, і на 20% вище від Alpina 3.

"Вуха" стабільні і великі, оскільки на А ряді є лише 2 стропи.
Вони дуже ефективні та легко відкриваються дією пілота.
Повністю корисна і хороша функція для легкого спуску.



Висновок: після Rise 3 це ще одне крило з дуже хорошим XC потенціалом!
Я впевнений, що хороший пілот C-рівня буде мати вибух на цій XC машині!
Простий для видовження 6.5, зручний для польотів у бурхливому повітрі, якщо він належним чином завантажений,
зі стартом як мрія, з чудовим глайдом вершини C.
Обов'язково спробуйте Volt 3 і напишіть ваш відгук! :-)


Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign
« Reply #112 : Червень 05, 2018, 13:31:00 »
Всі розміри Volt 3 сертифіковані і доступні до замовлення!

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign
« Reply #113 : Липень 02, 2018, 18:12:53 »
Просто красиве відео про RISE 3


Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Rise 4
« Reply #114 : Січень 23, 2020, 21:03:06 »
     Rise 4 - new high-end EN-B!

     The Wow Effect and the #thermalmonkey

     Просто ідеальний параплан!!



Доступно для замовлення

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Volt 4 - #speedmachine
« Reply #115 : Лютий 13, 2022, 10:22:42 »


Перша 2-рядка в С класі!

Volt 4 сертифікований EN-C і призначений для того ж типу пілотів, що й його попередники, з головною інновацією: це 2-рядна конструкція!

https://ad-gliders.com/project/volt-4-speedmachine/?lang=en



Якість 60:1, max швидкість 97км/год  ;D (але це не точно  ;))