До Вашої уваги переклад тесту AirDesign
VOLT 3 SM від
Ziad Bassilhttps://ziadbassil.blogspot.com/2018/05/air-design-volt-3-sm_29.htmlAir Design VOLT 3 SM
Тест від Ziad Bassil
Видовження 6,5, En-C, модель 2018/2019р.
Добре продумана, якісно виконана конструкція,
всі стропи безопліткові, по 2 стропи на А рядах з обох боків.
Вольт 3 надзвичайно добре піднімається, старт дуже простий для такого видовження.
Зліт негайний.
На думку Зіада, Volt 3 чудовий з любою вагою в межах вилки,
але краще завантажувати його під верх вилки.
Зусилля на клевантах трошки меньше ніж в Artik 5, і трошки більше ніж в Alpina 3.
Інформативність відфільтрована та помірно відчувається пілотом.
Volt 3 трохи більш інформативний, ніж Artik 5, який іноді занадто задемпфований,
і не надто інформативний, як Sector S, більш подібний до комфортного відчуття Delta 3
з більшою чутливістю на клевантах, і трошки меньшою чутливістю на рядах (якось так???),
що є дуже добре!
10 см ходу клевант лише потрібні для керування Volt 3 у помірних умовах.
В турбулентних ядрах потрібно додати більше ходу,
і трохи дотиснути вагою, щоб отримати скоординований поворот.
Я можу описати маневреність як трохи менше, ніж в Alpina 3 MS при 92 кг
і досить подібно до Artik 5 24 при 93 кг, але у вузьких сильних турбулентних терміках
потрібно активніше пілотування, щоб мати подібну спритність до Artik 5.
У цих умовах для ефективного повороту буде потрібно більше ходу клевант.
У добре побудованих однорідних терміках, спритність Volt 3 дійсно приємна.
Після того, як він попадає в термік, він міцно туди втягується і швидко піднімається.
Здібність набирати:
Останній параплан, на якому я літав, був Artik 5, і я був вражений швидкістю підйому цього параплану.
Наступний тиждень польотів на Volt 3 поруч з Artik 5 та LM 6 дав мені ще більші враження про Volt 3
з точки зору швидкості підйому.
Це дуже приємне відчуття, коли я постійно тестую нові параплани, і вони можуть здивувати позитивно ...
І Вольт 3 насправді відкрив мої очі, це неймовірні здатності до підйому!
Пізніше, разом з іншими новими C-крилами в повітрі, я був щасливий,
і повністю переконаний, що Volt 3 виділяється як кращий з найкращих "альпіністів" в категорії С!
Цей параплан насправді добре набирає і в слабких терміках і в швидких гострих ядрах!
Немає тенденції до зменьшення швидкості перед терміком, навпаки, крило затягується в поток.
Глайд:
Порівнюючі глайд поруч з Artik 5, Alpina 3, навіть LM 6, я помітив, що Volt 3 знаходиться
прямо на вершині цієї категорії C, і може легко відповідати глайду LM 6 або, щонайменше, є надзвичайно близьким ...
Мені довелося трохи додати акселератора (2-3 см), щоб відповідати трімерній швидкості Artik 5,
з точно таким же глайдом.
Глайд на 50% акселератора в турбулентному повітрі комфортний на Volt 3, а управління C рядами дуже ефективне,
потягнувши їх донизу, щоб запобігти клєвкам, які трапляються під час сильної турбулентності, але рідко,
оскільки передня кромка досить стабільна і міцна. Я зміг випробувати Volt 3 в різних умовах.
Глайд у всьому діапазонв поляри відповідає найкращому в категорії С.
Комфорт:
Для параплана з видовженням 6,5 категорії C, Volt 3 дуже комфортний.
Загальні рухи в повітрі подібні Alpina 3, але рівень пілотування Volt 3 трохи вище.
Він нагадує комфорт Artik 5, з також трохи вищим рівнем пілотування.
Якщо я хочу показати це в цифрах, щоб дати вам ідею, я б сказав,
що на 15% вище від Artik 5, і на 20% вище від Alpina 3.
"Вуха" стабільні і великі, оскільки на А ряді є лише 2 стропи.
Вони дуже ефективні та легко відкриваються дією пілота.
Повністю корисна і хороша функція для легкого спуску.
Висновок: після Rise 3 це ще одне крило з дуже хорошим XC потенціалом!
Я впевнений, що хороший пілот C-рівня буде мати вибух на цій XC машині!
Простий для видовження 6.5, зручний для польотів у бурхливому повітрі, якщо він належним чином завантажений,
зі стартом як мрія, з чудовим глайдом вершини C.
Обов'язково спробуйте Volt 3 і напишіть ваш відгук! :-)