Привіт! Хочу познайомити вас з новим активним буксирувальним комплексом від SkyVol.
Наприкінці сезону 2019 було вирішено продати естонську гідропасивку Eladia і почати будувати гідроактивку з електрозмотчиком, який повертатиме трос на старт від головної лебідки після відчепу пілота
Що маємо на сьогодні:
Гідроактивку на базі причепа з дизельним двигуном VW 1.9sdi з тросом 2000м 3мм, аксіальнопоршневим насосом напряму зєднаним з дизелем та героторним гідромотором
Чудово показує себе як з тандемами так і з легкими соло, надзвичайно економічна, комфортні буксировки, можливість буксировки сходинками
Електрична лебідка-змотчик з тросом 2мм 2000м, двигуном 4-6kW і крутним моментом 203N та батарейкою 72V 30Ah
Як показала практика, електрична лебідка легко справляється з буксировкою соло-пілота. При віддалені електролебідки від старту на відстань 500м в 3 сходинки вдавалось витягнутися на 1050м
Така електроактивка чудовий варіант для невеликих літаючих компаній! Компактна, мінімум вузлів які можуть відмовити, і електрична- зарядив і літати!
Що в планах на майбутнє:
*Винести управління 2х лебідок, головної гідравлічної (та що знаходиться на віддаленні від старту 600-1800м) та електро-змотчика який стоїть на старті, на один єдиний пульт керування оператору який перебуватиме на старті
*Виготовити девайс з бародатчиком який кріпитиметься на парашутик на тросі та передаватиме на пульт покази варіометра максимально наближені до варіо пілота
*автоматизувати ряд функцій на лебідках, щоб мінімізувати роботу оператора
Величезну частину роботи по електроніці робить Андрій Кучера, він в цьому ділі професіонал!
Навіщо воно потрібно все таке складне для маленького клубу в кілька пілотів?
Залучення іноземних пілотів для виїздів з невеликими групами під дальні маршрути та буксировки в красивих локаціях нашої України
Можливість виїзду і буксировок в нові місця, без попереднього пошуку там придатних для буксировок доріг.
Можливість проведення якісних змагань на точність з високою скорострільністю (цикл буксирування на 200м 1хв 30с)
Можливість ульоту на маршрут групками (цикл буксирування на 600м 5-6хв)
Це також вирішене питання з постійними ремонтами лебідкомобілів, проблема вирішена, авто більше не їздить по полях, все стоїть стаціонарно.
Розширення погоднього діапазону-тепер ми не залежимо від мокрих доріг після дощів і калюж.
На Kozak Flatlands 2020 організатори надали можливість випробувати скорострільність лебідок. Як результат- розіграна точність на 12 учасників в 3 тури за 1,5 години, було виконано 38 буксировок на 150-200м при віддаленні лебідки від старту на 650м
Слідкуйте за проектом, а ще краще приїздіть до нас на польоти!
Кілька фото:
https://drive.google.com/drive/folders/1ju78_s0We3yEavpEfQ_IIN0sAoMK_yPJ?usp=sharing