0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
"Карма" у нинішньому вигляді абсолютно неінформативна і позбавлена сенсу. Цікаво було б мати можливість оцінювати конкретні пости. Адже, для прикладу, можливо ти дуже добре відносишся до певного пілота, але не погоджуєшся з якимось його постом. І тоді ти або соромишся псувати людині карму, або мінусуєш йому не конкретний пост, а всю карму. Це ні-про-що. Зворотній зв'язок у такому підході відсутній. Може спробуйте на тестовій чорновій копії сайту прикрутити, як ви кажете, "неадекватний" модуль кармоводства? А раптом запрацює. )
Похоже, пошел я читать книги... Спасибо, тему можно закрывать.
Цитата: Nitromax від Лютий 02, 2016, 17:03:59Похоже, пошел я читать книги... Спасибо, тему можно закрывать. Шановний повірте на слові, скільки я в тому році вибігав наземки. З Весни . Мабуть при кожній вільній хвилині. Всі навики які мені допомогли хоть як літати. Це були декілька уроків інструкторів. На тому у мене прошлий сезон і пройшов. І то щось начало получатись тільки під кінець сезону. Хотя пропотівши цілий сезон без фактично інструктора, я навчився дуже мало .Тільки можна сказати начало. З інструктором можна уже буде літати , в перший сезон. Звичайно що підказували. До того ж нижка вам не дасть психологічної впевненості , чи правильно ви робите чи ні. Скільки я протоптався на Ходосовці тому що просто боявся, і був не впевнений в собі.Тому дуже радив би найти інструктора , і не займатись само вченням. Тому що спорт дуже опасний. Небо помилок рідко прощае. Краще не дразнити. Слава Богу що вроді за мене беруться. радив би і вам находити інструктора. Або людину, досвідченого пілота,який би взявся за вас. Вдачі вам в пошуках.Те що вам дали ссилки на школи, є достатньо. На сайті теж тут спілкуются досвідченні інструктори.
Я ж не кажу що книжок не треба читати. Треба. І багато можна навчитись. Але це все теорія. Але практика, є практика. А практичні навики, може дати тільки інструктор.І вибачте не полетиш з книжкою в руці. Краще мати замість того під рукою, рацію і практичні поради Інструктора, або досвідченого пілота. І як писав вище, психологічно набагато легше коли тобі підказують. тоді і стартуеш впевненіше. Не має той метушні на старті.Або не топчешся на горі ,бо не впевнений в собі. Як було в моєму випадку ,в прошлому сезоні на Ходосовці. Це знаете теж нервів стоїло. Хоть я з Травня місяця, і після роботи, і в вихідний вибігав наземку. А на горі зовсім другі відчуття.
Да, почему-то киевляне молчат.
На сайтах шкіл пишуть курс включає 150 годин занять
курс включає 150 годин занять
После обучения снарягу можно брать в той же школе на прокат, на сезон это примерно +- 300 USD/EURO
Да у нас не каждый среднестатистический парапланерист налетывай столько за ГОД, не смешите. ! )150 часов, это если школа начинает учитывать часы обучения с момента, как вы завязываете дома шнурки, для того что бы выехать на склон и до момента как вы засыпаете после учебного дня + теоретическая подготовка. Иначе им пришлось бы учить Вас не один год !)