0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
S-рога просто красава
мотор підійде. Він є досить потужний. А от підібрати правильне крило під таку вагу це вже інше питання.
Декілька питань, відповіді на які ,думаю, буде цікаво багатьом почитати: 1) Виріб самопал, з дюралю ВД-1 ,по якому недовно цікавились на форумі? І ті рами ,що продавались теж вашого виробництва ? (По міцності ВД-1 значень не знайшов в неті, є лише класичні марки Д-16, АМГ та ін., але судячи з маркувань В- "високопрочний" Д- дюралевий сплав ?) З якого матеріалу центральна рамка і S-"рога" (коромисла),("лебедині шийки") ?2) Цитую :"підцеп універсальний нижній або верхній (мягкий)" З верхнім зрозуміло,- знімаємо рога кріпимо на ремені, а універсальний нижній це - і є S-рога ? Ще по фото здається що точка кріплення коромисел на 10-15 см вище від осі гвинта, - це так і є ? Бо на інших фото (на просторах нету) підвісу "качающихся S-коромыcел"- точка підвісу на осі гвинтаяк ,наприклад , ось тут http://www.totalparamotor.com/index.php/paramotor/rs-ultra/rs-ultra-kangook-paramotor.html3) Копія кенгук зроблена по фото з нету чи вживу із якогось зразка ?4) Яка максимальна температура ЦГД була зафіксована при польотах ? (Більшість "мостероводів" пишуть що бажано ставити дефлектор)5) Кріплення гвинта одним болтом, мабуть, круто, швидко, але чи не значить що воно в 6 разів менш надійне ніж шістьма болтами ? ( на москальському форумі писали, як часом губились такі гвинти в польоті) Тим більше, що не видно чи контриться цей болт. Перехідник на кріплення 1 болтом самопал, чи готовий виріб ?6) Як досягається зменшення реактивного моменту ? У пітерців ,наприклад, праве коромисло має додаткові секції для зміщення підцепу http://paraplan.ru/forum/post/1345640
Тут згадували , що Абзи губив гвинта https://paraplan.ru/forum/topic/129211/highlight=%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8F%D0%BB+%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%82 , а бiльше треба шукати.8. РУД самопал? З круiз-контролем чи без ?9. Покриття - порошкова фарба ?