RISE2 – новий performance LTF / EN B параплан для маршрутних пілотів від AirDesign.
Основні конструкторські міркування: продуктивність, безпека і комфорт у польоті в будь-яких умовах. AirDesign зазвичай не говорить багато про продуктивність своїх крил, тому що це дуже суб'єктивна річ. Різні пілоти можуть давати дуже різні оцінки, як користувачі одного і того ж крила. Проте, навіть самі були вражені досягненнями з боку RISE2!
AirDesign зосередили увагу на максимальній аеродинамічній якості і виконали крило з чудовою аеродинамічною якістю, особливо при зустрічному вітрі.
Поєднання нового профіля, скорочення довжини стропної системи, конструктивних особливостей; «акулячий ніс», відточена передня кромка, 3D крій, жорсткості з поліамідними стрижнями разом додали 0,8 одиниць аеродинамічної якості у всьому діапазоні швидкостей!
RISE2 є крилом нового покоління! Аеродинамічний дизайн і деталізація, внутрішня структура та оформлення стропної системи повністю нові і розроблені аналогічно концепції performance парапланів VOLT і PURE.
«Фірмовий» комфорт у польоті – основна «фішка» AirDesign, вже добре знайоме відчуття для пілотів AirDesign, дає реальне підвищення впевненості, допомагає їм досягати своїх цілей.
Профіль пілота: RISE2 ідеально підходить для пілотів, які мають досвід польотів з intermediate парапланами і шукають крила з більшою продуктивністю і маневреністю, в той час вимагаючи високий рівень пасивної безпеки.
RISE2 спрямований на пілотів, які хочуть літати великі cross-country польоти на крилі з хорошими показниками, в той же час з високим рівнем активної і пасивної безпеки в тих несподіваних моментах, коли умови змінюються під час польоту.
Це також ідеальний параплан для тих пілотів, які шукають високої продуктивності з більшим рівнем безпеки, пересідаючи з крил EN C, EN D. RISE не рекомендується для новачків або початківців.
Поведінка крила: При старті крило піднімається швидко в порівнянні з крилами в молодших класах, але не вистрілюючи. Контрольований імпульс на А-рядах і невеликий рух брейків - цє все, що необхідно для того, щоб крило слухняно вийшло над головою.
У повітрі, управління є прямим і чистим, неперевантажуючи надмірним зворотнім зв'язком, що робить RISE2 керованим і впевненим, надихаючи літати. В турбулентному повітрі, AirDesign рекомендує активний стиль пілотування. RISE2 реагує передбачувано навіть в непередбачуваних умовах, що дозволяє пілотові літати активно, щоб звести до мінімуму ризик дефляції. Щоб дізнатися, як передбачити і реагувати в нестандартній ситуації в польоті, AirDesign рекомендує пройти SIV курс.
RISE2 характеризується дуже точним управлінням, крило спритне і легко повертає. В термічних умовах однаково легко як гостро вкручуватись так і крутити плоско. RISE2 має властивість знаходити найсильніші частини підйому, що робить обробку терміків невимушеною і ефективною, в той час як «на якості» крило забезпечує ідеальний баланс і стабільність, допомагаючи пілотові знайти наступний підйом.
Зменшення зусилля на брейках в порівнянні з RISE збільшує почуття розслаблення і задоволення під час тривалих перельотів. Проте, збалансоване відчуття і лінійне прогресивне збільшення зусилля при збільшенні ходу брейків допомагає уникнути ненавмисних звальних режимів.
Безпека: AirDesign домоглися покращення пасивної безпеки з RISE2. Крило ще більш стабільне і долає турбулентність з невеликим реакціями, допомагаючи пілотові насолоджуватися вільним від стресів польотом навіть у жвавих умовах.
Щоб гарантувати, що AirDesign досягли найкращих результатів відновлення з нештатних режимів в процесі розробки, крило тестували в екстремальних умовах далеко за межам тих, які потрібні по нормах EN. AirDesign хоче, щоб пілоти відчували себе абсолютно впевненними в крилі, тому AirDesign розсунули кордони польоту і відновлення з екстремальних деформацій, складань чи звалів. Відточена маневреність допомагає пілотові контролювати крило з більш витонченим відчуттям.
Дизайнерські примітки: Чому в RISE2 є акулячий ніс? Акулячий ніс поліпшує керованість і поведінку крила під час звальних режимів, сприяє підтриманню тиску і, отже, стабільності під час польоту на акселераторі.
Як можна було знизити вагу? Внутрішня структура відповідає оптимізованій компоновці стропної системи. Це зменшує вагу нервюр і підсилень. Ряди оптимізовані для забезпечення продуктивності та економії ваги.
Що нового в концепції строп управління? Нова і більш ефективна схема збірки задньої кромки стропами управління ефективна і дуже міцна, немає зайвого тертя.
Як крило відчувається на акселераторі? AirDesign зменшили зусилля в системі акселератора, оптимізували хід акселератора на продуктивність в поєднанні зі стабільністю. Це полегшує і розслабляє у використанні і надає впевненість в тому, як крило поводиться на швидкості.
Деталі Дизайну:3-х рядна конструкція: 3-х рядна концепція з внутрішніми стропами С ряду що розділяються і утворюють короткі стропи D ряду. Ця нова схема зменшує загальну довжину строп на 14%, з відповідним зниженням опору.
Акулячий Ніс оптимально передає зусилля на брейках і підтримує тиск в крилі .
Поліамідні стрижні в передній кромці тримають профіль в ідеальній формі і покращують стабільність і стартові характеристики.
3D вирізання(«3D Cut»): метод технічного різання тканини, використовується для всіх панелей по передній кромці крила. Це призводить до покращення обтікання потоком повітря і збільшення продуктивності.
«Лезо бритви» («Razor Edge»): Спеціально розроблена задня кромка оптимізує профіль і знижує опір.
Міні-ребра в задній кромці покращують якість поверхні і зменшують опір.
Прогресивна схема гальмівної системи 2-в-1 покращує характеристики крила у висхідних потоках. Кріплення строп гальмівної системи трохи зсунуте від краю задньої кромки. На консолях гальмівна система збирає задню кромку і допомогає точніше виконати поворот незалежно від умов.
Ряди: шириною 12мм.
C-кулі: кулі управління на C рядах дозволяють точно керувати крилом «на гляйді» і покращити управління в умовах турбулентності.
Вертлюги на клевантах, для уникнення перекручення стропи управління.
Легке зусилля на акселераторі на будь-якій швидкості.
Комфортні клеванти в неопрені з регуюванням розміру.
Зсув управління: конструкція гальмівної системи дає пілотові можливість змінювати характер повороту і адаптуватися до різних льотних умов. Це досягається шляхом горизонтального переміщення клеванти (руки) всередину або назовні, що призводить до більш крутого або більш плоского повороту.
Зниження ваги на 13%: RISE2 набагато легший ніж його попередник, при використанні стандартних матеріалів, без додаткових обмежень ресурсу.
Оптимальний вибір матеріалів для довголіття. Топ-якість виготовлення.В комплекті:
1. Параплан
2. AirPack концертина
3. Мішечок для вільних кінців
4. Рюкзак (об’єм ~160 літрів)
5. Папка з ремонтними ріпстопами всіх кольорів крила і AirDesign наклейками
6. USB-флешка з інструкцією
Інформація на сайті AirDesign:
http://www.ad-gliders.com/en/products/gliders/rise-2-ltf-en-b#57987Параплан доступний до замовлення.
Відповіді на всі питання в приватних повідомленнях, або телефоном.