0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Дозволи на польоти в контрольованій прикордонній зоні він теж не мав.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 29 березня 2002 р. N 401 Про затвердження Положення про використання повітряного простору України24. Користувачі повітряного простору, які виконують польоти на повітряних суднах спортивного призначення, повітряних кулях, надлегких повітряних суднах та повітряних суднах аматорської конструкції з посадкових майданчиків, зобов'язані організувати зв'язок з органами ОПР (обслуговування повітряного руху) та органами управління Повітряних Сил Збройних Сил згідно з вимогами пункту 83 цього Положення, а під час виконання польотів у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору, крім її частини, що межує із забороненою зоною, також з відповідними органами Держприкордонслужби. заборонена зона - частина повітряного простору, в межах якої забороняються польоти повітряних суден;зона з особливим режимом використання повітряного простору - частина повітряного простору, що межує із забороненою зоною, та/або повітряний простір над смугою земної поверхні завширшки 25 кілометрів углиб території України, яка проходить уздовж державного сухопутного кордону та/або берегової смуги прикордонних озер та інших водойм, прилеглих до державного кордону, а також над смугою завширшки 22,2 кілометра (12 морських миль), яка проходить по береговій лінії Чорного та Азовського морів углиб цих морів, в якій встановлюється особливий порядок виконання польотів та здійснення контролю за їх виконанням з боку органів управління Повітряних Сил Збройних Сил;83. Інформування відповідних органів управління Повітряних Сил Збройних Сил та органів об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху, що здійснюють контроль за використанням повітряного простору України, про виконання польотів здійснюється: користувачем повітряного простору за допомогою найзручнішого виду зв'язку, визначеного пунктом 57 цього Положення, - під час провадження діяльності з використання повітряного простору поза межами контрольованого простору ОПР. 57. Подання заявок та видача дозволів на використання повітряного простору або анулювання заявок може здійснюватися за допомогою телеграфу, телефону, поштового зв'язку, телефаксу тощо. Користувачі повітряного простору зобов'язані мати прямий зв'язок (телеграф, телефон, телефакс або інші види зв'язку) з органами ОПР та відповідними органами управління Повітряних Сил Збройних Сил.
Він не мав ні пілотського посвідчення, ні медичного сертифікату, ні сертифікату льотної придатності на дельтаплан. Також у порушника були відсутні страховки літального апарата і клієнтів.
Про затвердження Правил видачі свідоцтв авіаційному персоналу в УкраїніНаказ Міністерства транспорту України від 7 грудня 1998 року N 486 4.1. Авіаційні фахівці допускаються до самостійної професійної діяльності з експлуатації та ТО ПС, ВПП та ОПР лише за умови, якщо вони мають офіційний дозвіл Державіаадміністрації на здійснення такої діяльності у вигляді свідоцтв авіаційного персоналу (крім посвідчення курсанта): свідоцтво пілота надлегкого повітряного судна;2.1.15. Надлегке повітряне судно (моторне) - повітряне судно, обладнане силовою установкою, з максимальною сертифікованою злітною масою не вище 450 кг і, згідно з експлуатаційною документацією, мінімальною швидкістю звалювання у посадочній конфігурації не більше 65 км/год. Моторні надлегкі повітряні судна за принципом керування поділяються на типи з балансирним та аеродинамічним керуванням.Мотодельтаплан - важче за повітря повітряне судно, що переміщується у повітрі за допомогою силової установки, підйомна сила якого в польоті створюється за рахунок аеродинамічних реакцій на крило з гнучкою аеродинамічною поверхнею на жорсткому каркасі, а керування в польоті здійснюється за рахунок переміщення центру мас (балансирне керування). 2.1.13. Медичне свідоцтво (сертифікат) - документ, що видається лікарсько-льотною сертифікаційною комісією та підтверджує відповідність його власника конкретним вимогам придатності за станом здоров'я під час виконання функціональних обов'язків. ПРАВИЛА видачі сертифікатів льотної придатності цивільних повітряних суден України Наказ Міністерства транспорту України від 7 вересня 1999 року N 435 1.3. Польоти ПС без чинного сертифіката льотної придатності заборонені. 1.4. Сертифікат льотної придатності видається тільки для ПС, яке занесено до Державного реєстру цивільних повітряних суден України та має Реєстраційне посвідчення, за винятком ПС, для якого видається Спеціальний сертифікат льотної придатності ПС експериментальної категорії для виконання виробничих льотних випробувань на заводах-виробниках та ремонтних заводах України.