0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Досвіду кажу знову ще немає, буду вчитись з інструктором звичайно, але все ж цікавить крило, не дуже швидкіснеі яке прощає помилки, як кажуть!?)
Дуже дякую за конструктивні відповіді, я зрозумів. що універсального крила не існує,
http://paragliding.in.ua/index.php?topic=12009.msg122290#msg122290 , можливо з паратрайком (комплект). При потребі фото додам.
Цитата: level від Червень 18, 2014, 23:53:58http://paragliding.in.ua/index.php?topic=12009.msg122290#msg122290 , можливо з паратрайком (комплект). При потребі фото додам.Прочитав декілька разів, щоб осмислити!!!Є варіант начинати з початкового свободного крила,а є варіант починати з початкового моторно-свободного?Я правильно зрозумів, моторним крилом управляти легче?На мою думку краще взяти моторно-свободне крило і начинати літати без мотора, як ви скажете???
Тобто крило (переважно стандарт, En-B p з моторними тріммерами і подовженими брейками). Наприклад чудове крило в цьому плані: http://sky-country.com/product/discovery-4На такому ти нормально літаєш і без мотора і з мотором. Вилку розраховуєш так щоб ьез мотора ти був нижче середини. З мотором будеш по верху. (Сам відлітав купа часу на "моторному" Discovery-2, гарно літає і з мотором і без).Потім через 3-4 роки ти зрозумієш що треба круте крило вільне і вже суто моторне крило. Але шоб ту різницю відчути знову ж треба досвід в кілька років. Тоді візьмеш собі якусь En-C і чисто моторне крило типу цього: http://sky-country.com/product/moscito-3