Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.
Сторінок: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
« Остання відповідь від migg Лютий 21, 2023, 00:02:13 »
Всем привет! Почти два года не летал :parapente3:Сейчас в районе Лиссабона. Хочу в апреле привезти крыло и поехать полетать куда-то в Европу на пару недель)) Кто подскажет хорошие места, но мягкие, бо давненько в горах не летал
32
« Остання відповідь від zender92 Лютий 19, 2023, 01:16:18 »
Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли... Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю... Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило) Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.
Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!! Доречі, яка у Вас "суха" вага?
Моя вага "суха" 88.кг Також в планах літати на трайку в якого вага під 50.кг (нечасто), і звичайно хотілобся мати одне універсальне крило (як під мотор - так і під вільні польоти) і щоб було безпечне* (хоть вільно літаю небагато) і Scout під вільні польоти не підходить напевне зовсім. Мені ще важко опиратися на свій досвід - тому що літав на крилі Vitamin 27.кв 70-90.кг від (AEROS). "Це крило в загальному мені все пробачало, навіть дуже грубі помилки" , так мені говорив мій друг-який мене вчив)). Більше схиляюся до Discavery5 - як я розумію воно більш летюче крило і по всіх характеристиках краще (але от безпека і поведінка в перегрузі лякає мене) Серед моїх знайомих в нікого немає цих крил, щоб поділилися досвідом їх експлуатації ДЯКУЮ вам за розгорнуту відповідь.)
33
« Остання відповідь від Stasmor Лютий 16, 2023, 16:21:38 »
Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли... Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю... Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило) Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.
Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!! Доречі, яка у Вас "суха" вага?
34
« Остання відповідь від zender92 Лютий 15, 2023, 08:32:01 »
А що саме ти хочеш почути?
Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів...
Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати? Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне.
Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати! А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно)
Таке.
Справа в тому: що на Discavery5 і на Scout я не літав. Тому була цікава думка людей які літали. І про Discavery 5 - що під перегрузом воно стає чутливіше і більш маневрене я цего незнав (тому це важливо з моїм нальотом, і я його планував нечасто перегружати на 50%). Літаю більше з мотором 70% всіх польотів, деколи динамік то думаю в такому випадку і Scout хватить.
35
« Остання відповідь від Stasmor Лютий 14, 2023, 21:38:51 »
А що саме ти хочеш почути? Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів... Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати? Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне. Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати! А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно) Таке.
36
« Остання відповідь від zender92 Лютий 11, 2023, 00:29:08 »
Всім привіт! Не можу оприділитися з вибором крила Scout & Discovery? (виробник sky country). Хочу брати нове. Які переваги бачу і недоліки Scout: вилка 80-160 грузопідйомність-можна літати на трайку, максимально безпечне. Discovery 5: більш маневрене і летюче але вилка 80-100, і менш стабільне (кажуть що там стропи безопльоточні) По нальоту в мене 20-25 годин на моторі, і не більше 3 годин в динаміку. Вчився літати на крилі Aeros Vitamin. В більшості літаю з мотором, деколи динамік. Моя вага 85-90.кг Можливо хтось має досвід і літав на цих двох крилах і може їх порівняти , БУДУ ЩИРО ВДЯЧНИЙ !
37
« Остання відповідь від Holg Січень 15, 2023, 15:18:56 »
Є на продаж Ozone Mantra M4 XL (115-130кг) - 200€, торг, 2011 р. 150-170 часів нальоту, в нормальному стані.
38
« Остання відповідь від Полиграфист Грудень 28, 2022, 12:54:32 »
продано
39
« Остання відповідь від FlasherUa Грудень 15, 2022, 11:29:41 »
Як аварійно заглушити двигун в польоті: - накачати і залити праймером (якщо є)
- розвернутися і витягти насвічник
- розвернутися і закрити доступ повітря в карбюратор (якщо кострукція дозволяє)
- закрити "підсос" на карбі(якщо є)
- вирвати шланг бензопровода(якщо кострукція дозволяє)
Усі способи краще потренувати на землі) (з вайбер групи PPG Україна)
40
« Остання відповідь від FlasherUa Грудень 15, 2022, 11:23:43 »
Перевірені бензопроводи що не дубіють: - Oregon
- Покупаю на e-bay. Шланги Tigon.
- Маслостійкий ,тоопливный шланг (Франція) oleo-mac.dp.ua/ua/p741863974-maslostojkij-toplivnyj-shlang.html?utm_source=email2customer_click_name&utm_medium=Email&utm_campaign=after_neworder
(з вайбер групи PPG Україна)
Сторінок: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
|