0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 29 березня 2002 р. N 401 Про затвердження Положення про використання повітряного простору України20. Польоти повітряних суден над населеними пунктами виконуються лише на висоті, що дає можливість у разі пошкодження цих суден здійснити посадку на найближчому аеродромі або за межами населених пунктів.
Там же: 22. Демонстраційні польоти над населеними пунктами виконуються за наявності дозволу органу місцевого самоврядування, Державіаадміністрації, Украероруху. Запити із зазначеного питання до Державіаадміністрації подаються керівниками підприємств, установ, організацій відповідними командирами (начальниками) тільки після отримання дозволу від органу місцевого самоврядування, а у разі проведення аерофотозйомки - відповідних органів Міноборони. 23. Навчально-тренувальні, демонстраційні польоти повітряних суден спортивного призначення, повітряних куль, надлегких повітряних суден та повітряних суден аматорської конструкції виконуються в зоні відповідальності одного району польотної інформації з дотриманням Правил польотів у повітряному просторі України. Відповідальність за організацію таких польотів несуть керівники авіапідприємств, організацій або власники повітряних суден, що планують провадження зазначеної діяльності.
Про затвердження Положення про організацію та виконання демонстраційних польотів Наказ Міністерства транспорту України від 8 квітня 2003 року N 269 До переліку документів, які надаються учасниками ДП у групу координації і оперативного планування за 5 робочих днів до початку ДП, входять: 1. сертифікат (свідоцтво) льотної придатності ПС або інший документ, що дає право виконувати польоти на даному ПС (оригінал); 2. свідоцтво про реєстрацію ПС (оригінал) або документ, що його замінює; 3. страховий поліс ПС (оригінал); 4. страховий поліс про відповідальність перед третіми особами (оригінал); 5. страховий поліс на всіх членів екіпажу (оригінал); 6. дозвіл на експлуатацію бортових радіостанцій (оригінал) - за наявності; 7. заявка пілота на участь у ДП (додаток 2); 8. сертифікат (свідоцтво або ліцензія) на кожного члена екіпажу або документ, що засвідчує право польотів на даному типі ПС; 9. медичний сертифікат або документ, який замінює, на кожного члена екіпажу про допуск до польотів; 10. опис ДП, а також резервного ДП у разі несприятливих метеоумов, що затверджені керівником організації - учасника ДП (додаток 3); 11. супровідний коментар демонстраційного польоту з прив'язкою траєкторії польоту до визначеної зони пілотажу для диктора, який буде коментувати ДП.
Про затвердження Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні Наказ Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 31 січня 2006 року N 672.3. У державному реєстрі цивільних повітряних суден України не реєструються: а) повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотодельтаплани, мотопараплани тощо);Про затвердження Правил видачі сертифікатів льотної придатності цивільних повітряних суден України Наказ Міністерства транспорту України від 7 вересня 1999 року N 435 1.4. Сертифікат льотної придатності видається тільки для ПС, яке занесено до Державного реєстру цивільних повітряних суден України та має Реєстраційне посвідчення, за винятком ПС, для якого видається Спеціальний сертифікат льотної придатності ПС експериментальної категорії для виконання виробничих льотних випробувань на заводах-виробниках та ремонтних заводах України.
Про затвердження Положення про сертифікацію типу надлегких та дуже легких повітряних суден, планерів, мотопланерів, мотопарапланів і пілотованих вільних аеростатів Наказ Міністерства транспорту України від 7 червня 2004 року N 470 Надлегкі повітряні судна - надлегкі літаки, надлегкі мотодельтаплани. До надлегких повітряних суден у цьому Положенні не належать повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота.
Основание:Про затвердження нормативно-правових актів з питань забезпечення спортивним одягом, взуттям та аксесуарами, спортивним інвентарем індивідуального користування Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 19 червня 2008 року N 2489 Парапланерний спорт 1 Комбінезон гоночний на 12 мес.2 Комбінезон тренувальний на 12 мес.3 Комбінезон-білизна на 12 мес.4 Рукавички гоночні на 12 мес.5 Шолом захисний 24 мес. + тренеру 24 мес.6 Окуляри гоночні на 12 мес. 7 Черевики гоночні на 12 мес.8 Комбінезон бавовняний 12 + тренеру не положено а др.специалистам на 12 мес.
Фигасе: уже почти 2 года как членов и тренеров нацсборной по парапланеризму должны обеспечивать спортивной одеждой!
Про впорядкування діяльності спортивної та аматорської авіації Наказ Міністерства транспорту України від 18 травня 2004 року N 411 З метою впорядкування діяльності спортивної та аматорської авіації та налагодження взаємодії Товариства сприяння обороні України (ТСОУ), Всеукраїнської Асоціації "Аероклуб України" (Асоціації "Аероклуб України") та Центру повітроплавання науково-дослідницького інституту аеропружних систем (ЦП НДІ АПС) з Державним департаментом авіаційного транспорту (Укравіатрансом), на підставі статей 17, 19 та 25 Повітряного кодексу, п. 3.1.10 Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 07.09.99 N 434 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.09.99 за N 637/3930 (із змінами і доповненнями), а також Концепції розвитку системи регулювання авіаційної діяльності у сфері створення та використання малих повітряних суден, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.04.2004 N 234, НАКАЗУЮ: 1. Надати ТСОУ, Асоціації "Аероклуб України" та ЦП НДІ АПС до набрання чинності нормативно-правовими актами щодо реалізації Концепції розвитку системи регулювання авіаційної діяльності у сфері створення та використання малих повітряних суден функції з ведення обліку та допуску до польотів спортивних, повітряних суден аматорської конструкції, вільних пілотованих аеростатів (ВПА) та парапланів відповідно. 2. Доручити ТСОУ, Асоціації "Аероклуб України" та ЦП НДІ АПС створення льотно-технічних комісій, на які покласти оцінювання стану авіаційної техніки, якості підготовки персоналу та допуску до польотів повітряних суден, ВПА та парапланів, зареєстрованих у цих організаціях. Склад льотно-технічних комісій узгоджувати з Укравіатрансом. 4. Дозвіл на виконання польотів повітряних суден, ВПА та парапланів, які занесені у відомчі обліки відповідно ТСОУ, Асоціації "Аероклуб України" та ЦП НДІ АПС, здійснювати на підставі єдиного переліку експлуатантів та приватних пілотів-аматорів, які мають облікові посвідчення та занесені до об'єднаної бази даних, що надається до Украероцентру (РДЦ) та Укравіатрансу.
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ АВІАЦІЇ ЛИСТ від 21.08.2006 р. N 1.18-5437 Щодо реєстрації та допуску до польотів легких, надлегких ПС та ПС аматорської конструкції ТСО України та Асоціації "Аероклуб України"
Реєстрація та допуск до експлуатації в цивільній авіації інших екземплярів ПС, які не мають сертифікату типу або еквівалентного документу, виданого Державіаслужбою, буде проводитись в наступному порядку.
2. ПС, які виготовляються серійно, типова конструкція яких схвалена Національною авіаційною адміністрацією країни-розробника (сертифікат типу або еквівалентний документ) і не має схвалення Державіаслужби, допускаються до польотів в цивільній авіації: a) ПС, які можуть використовуватися як для комерційного призначення, так і для використання в якості авіації загального призначення після проведення процедури валідації (признання) сертифікату типу або еквівалентного документу країни-розробника і видання Українського сертифікату типу)...
О , ну наконец то в теме конструктив. Последний плакат вообще порадовал ...