Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Кременецький парадром  (Прочитано 186789 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Кременецький парадром
« Reply #300 : Березень 26, 2015, 22:19:16 »
створити в Кременці громадську організацію "Спортивний клуб парапланеризму Соколина гора" (або якось так :)).

Однозначно і тільки так. Колись робили подібну організацію під клуб велосипедистів і активних туристів. Потім під цією маркою проводили купу офіційних заходів, фестивалів, концертів і т.д.
Так вже можна подавати офіційні заявки на будь-що, отримувати спонсорську допомогу і т.д. і т.д. Толковий юрист всі потрібні папірці малює за 2 год. Потім обійти всі інстанції, зарегати рахунок в банку і т.д. Якщо на все тратити по годині в день то за 2 тижні все буде готово. Шаблонів документів, заяв, статутів, протоколів зборів і т.д. в інтернеті як в колгоспі гною  :)

Бух. звіти здаються якось там раз в квартал. Рекомендую найняти на чверть ставки типу нормального бухгалтера, який буде ті нульові довідки правильно заповняти і відносити вчасно куди треба. Деякий головняк для бухгалтера коли ведеться якась активна двіжуха - типу фестиваль чи будь-що де починається рух коштів по рахунку ГО, а в інший час там роботи на 30хв раз в квартал.


Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Re: Кременецький парадром
« Reply #301 : Березень 26, 2015, 22:55:06 »
Доцільніше вимостити старт землею ніж розрівняти так як на поверхні багато пеньків та великого каміння !

Погоджуюся. Треба земельки, або відходів з карєру навозити і розрівняти.

Я так розумію мова йде про збільшення ширини старту.
Повністю підтримую, але...
Землю, чи реальніше відходи кар'єру (великі і середні камені) спочатку треба навантажити (навантажувач) на самоскид, потім привезти в потрібне нам місце і розрівняти (бульдозер) далі навантажити мілку фракцію, привезти і розрівняти її, а лише потім привезти землю і знову ж розрівняти її.
У будь якому разі пального потрібно не мало.
А зараз м'яч на нашому боці, Нацпарк робить, що може.
Питання про збір коштів на пальне актуальне - ваші пропозиції.

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Re: Кременецький парадром
« Reply #302 : Березень 26, 2015, 22:59:01 »
... Колись робили подібну організацію під клуб велосипедистів і активних туристів. Потім під цією маркою проводили купу офіційних заходів, фестивалів, концертів і т.д...
... Толковий юрист всі потрібні папірці малює за 2 год.
Потім обійти всі інстанції, зарегати рахунок в банку і т.д.
Якщо на все тратити по годині в день то за 2 тижні все буде готово.
Шаблонів документів, заяв, статутів, протоколів зборів і т.д. в інтернеті як в колгоспі гною  :)

Ozz я правильно зрозумів, що ти можеш це зробити?

Offline Andryl

  • Full Member
  • Повідомлень: 190
  • Karma: +63/-4
Re: Кременецький парадром
« Reply #303 : Березень 27, 2015, 08:49:26 »
Доцільніше вимостити старт землею ніж розрівняти так як на поверхні багато пеньків та великого каміння !

Погоджуюся. Треба земельки, або відходів з карєру навозити і розрівняти.

Я так розумію мова йде про збільшення ширини старту.
Повністю підтримую, але...
Землю, чи реальніше відходи кар'єру (великі і середні камені) спочатку треба навантажити (навантажувач) на самоскид, потім привезти в потрібне нам місце і розрівняти (бульдозер) далі навантажити мілку фракцію, привезти і розрівняти її, а лише потім привезти землю і знову ж розрівняти її.
У будь якому разі пального потрібно не мало.
А зараз м'яч на нашому боці, Нацпарк робить, що може.
Питання про збір коштів на пальне актуальне - ваші пропозиції.

Саме мова йшлася про вирівнювання уже існуючого старту, місцева техніка гдаю що невзмозі буде розрівняти адже нерівний рельєф старту створюють величезні камені які частково проглядаються на поверхні !
Хто у небо крил не здобув тому у землю шлях близький!

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Re: Кременецький парадром
« Reply #304 : Березень 29, 2015, 19:44:03 »
Колеги, то що, юристів і нотаріусів знайомих немає?

В ідеальному випадку я уявляю такий план тераформінгу ділянки старту.
Існуючий старт (зелений колір) повинен продовжуватись насипаною породою (блакитний колір).
Де ж ресурсів для цього взяти ?
Ваші ідеї.


Те саме з висоти польоту DenYakobchyk.
Перепрошую, що взяв твоє фото без дозволу.
« Останнє редагування: Березень 30, 2015, 18:04:21 від GTMAD »

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Кременецький парадром
« Reply #305 : Березень 29, 2015, 21:59:29 »
Ozz я правильно зрозумів, що ти можеш це зробити?

Ні ти не правильно зрозумів  :) Нажаль дуже загружений роботою. Я це все для того розповідав щоб ви розуміли що це не складно, якщо зайнятися.

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Re: Кременецький парадром
« Reply #306 : Березень 29, 2015, 23:52:27 »
Шаблонів документів, заяв, статутів, протоколів зборів і т.д. в інтернеті як в колгоспі гною  :)

2 Ozz і до всіх хто може це зробити - прошу, дайте пару посилань на статути громадських спортивних клубів тільки спочатку прочитайте ці статути, я перечитав більше 10и - якась нісенітниця.
Вважаю, що нескладно тільки тому хто вже робив не один раз, або ніколи не робив і не збирається  ;)
Мені, за 400 км від Кременця, дистанційно відкрити громадську організацію, якщо я цього ніколи не робив, видається дуже складним завданням. Тому і прошу реальної допомоги, а поради на кшталт "в інтернеті статутів повно" нагадують старий анекдот про нового руского, привожу в оригіналі:

Во время поездки в Москву мужик заснул за рулем и аккуратно съехал в кювет где-то в Тверской области. Кювет глубокий, выехать оттуда самостоятельно невозможно. Ну, делать нечего, вылез на дорогу и ловит машину, чтобы дернуть хоть тросом. Останавливается здоровенный джип, откуда вылезает здоровенный браток:
- Ща, пацан! Ща все будет по-пацански! Ща усе будет нормально! Съезжает на своем джипе в кювет, газует там секунды четыре, потом спокойно из него выезжает, открывает окно и кpичит:
- Ну че, понял как надо?!! - и газу.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Кременецький парадром
« Reply #307 : Березень 30, 2015, 12:43:17 »
кинь пошту в приват - скину те що ми робили. Але всеодно треба юристу показувати може щось змінилося.

А цей дуже смішний анекдот треба було ще більшим шрифтом написати.

Offline Микола Мазепа

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 52
  • Karma: +48/-2
  • Windtech TECNO
Re: Кременецький парадром
« Reply #308 : Березень 30, 2015, 14:12:45 »
Я вважаю що краще засипати яму на старті відходами. Якщо зрізати те що є гора втратить ще декілька метрів висоти, якої і так вже не багато залишилось. Поверхня схилу має трохи родючого грунту на якому росте трава. Присипавши це відвалом отримаємо локальну пустелю.
 Що до каменюк які стирчать з поверхні грунту. Ситуація не така страшна як здається. Під кінець минулого виїзду спільними зусиллями вдалось на старті успішно витягнути дві ну дуже поважні каменюки. Добре пішло і таке, от є горб який сильно випирає. Зрізається дерн і відкладається в сторону, з під нього вибирається грунт і висипається у вимиті яри на схилі. Дерн повертається на місце. Травичка росте собі далі. За одно боремось за зменшення не рівностей нижче по схилу зупиняючи ерозію. У медиків щось подібне називається ліпосакцією.
 Запорука успіху не стільки кількість людей скільки правильно поставлена задача і хороший інструмент. Толя своєю бензопилою зробив багато ще й політати встигав і кіно знімати не забував. Знайшлась робота і для усіх решта. Гіляки тягати по схилу це також не пиво пити ....
 Ще таке, хорошими граблями згребти засохлий бур'ян, має залишитись лише дружня до строп і парапланеристів травичка.
 Очам страшно - руки роблять. Зараз на старті вже краще ніж на початку. Хто стартував крайнім минулого виїзду підтвердять.

Offline Andryl

  • Full Member
  • Повідомлень: 190
  • Karma: +63/-4
Re: Кременецький парадром
« Reply #309 : Березень 30, 2015, 15:10:29 »
Для більш-менш повноцінного парадрому по любому потрібно вимощувати та планувати стартову терасу!
 
Хто у небо крил не здобув тому у землю шлях близький!

Offline stolik05

  • Лукащук Анатолій
  • Full Member
  • Повідомлень: 239
  • Karma: +153/-8
Re: Кременецький парадром
« Reply #310 : Березень 30, 2015, 16:04:46 »
Народ Я розумію що в ідеаллі краще засипати ззаді перед стартом але це дуже багато породи треба і ресурсів. Всерівно більше схиляюсь до того що треба трохи розрівняти ту частину гори ввзаді якої стоянка машин, зараз перепад висоти 99 метрів при розрівняні стане 95 метрів на мою думку це не дуже критично.
По польотах скажу там де є коридор після вирубки дерев відчувається кращий динамік, такщо має бути максимально очищений схил від сосен, це Я думаю нацпарк зробить, в них закладено 4 гектари під вирубку.
Ерозію грунту ніхто невідміняв але за Польщі практично всі схили були без лісу в районі і встояло, але прийшли совети насадили лісу і розрили карєр і що тепер....  Та накрайній випадок після зрізу схилу 2-3 манини грунту (розрівнняти) і засіяти газончиком тай все.

Андрій в презентації бачив чудове фото на рахунок зрізу(розрівнюваня) старту. Кинь на форум!!!
« Останнє редагування: Березень 30, 2015, 18:21:41 від stolik05 »
Лазерна різка та гравірування.
067 291 вісім вісім 23

Offline Andryl

  • Full Member
  • Повідомлень: 190
  • Karma: +63/-4
Re: Кременецький парадром
« Reply #311 : Березень 30, 2015, 18:21:35 »
"Куй залізо допоки гаряче" коли виділяють трактор значить скидаємось на солярку.
Потрібно трактористові наочно показати обєм роботи щоб той хочаб прикину по витратах пального.
Хто у небо крил не здобув тому у землю шлях близький!

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Re: Кременецький парадром
« Reply #312 : Березень 30, 2015, 19:54:04 »
"Куй залізо допоки гаряче" коли виділяють трактор значить скидаємось на солярку.
Потрібно трактористові наочно показати обєм роботи щоб той хочаб прикину по витратах пального.

Підтримую, скидаємось, але куди скидати ?
Найближче до тракториста Толік знаходиться  :)

Offline stolik05

  • Лукащук Анатолій
  • Full Member
  • Повідомлень: 239
  • Karma: +153/-8
Re: Кременецький парадром
« Reply #313 : Березень 30, 2015, 20:58:24 »
Хлопці якщо треба маю дебитну карту привату (0,5% при поповненні), також дизельні і бензинові карти якими не користуюсь можу виділити її під потреби парадрому.
P.S. Колись робив плани знайомим по видачі карток))))
Звичайно ідея хороша але такі справи треба робити на рахунки організації щоб було менше питань до фіз особи, тоїсть до мене.
Лазерна різка та гравірування.
067 291 вісім вісім 23

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Re: Кременецький парадром
« Reply #314 : Квітень 01, 2015, 01:44:00 »
Я в шоці, яку достойну гору кар'єром зіпсували.
2 TermikXXL - дякую за роботу.
« Останнє редагування: Квітень 01, 2015, 01:52:14 від GTMAD »