Общее > Разговоры обо всём

Допоможіть учльоту з вибором крила Scout & Discovery 5 ?

(1/3) > >>

zender92:
Всім привіт! Не можу оприділитися з вибором крила Scout & Discovery? (виробник sky country). Хочу брати нове. :fly: :fly: :fly:
Які переваги бачу і недоліки
Scout: вилка 80-160 грузопідйомність-можна літати на трайку, максимально безпечне.
Discovery 5: більш маневрене і летюче але вилка 80-100, і менш стабільне (кажуть що там стропи безопльоточні)
По нальоту в мене 20-25 годин на моторі, і не більше 3 годин в динаміку. Вчився літати на крилі Aeros Vitamin. В більшості літаю з мотором, деколи динамік.
Моя вага 85-90.кг :p0504.gif:
Можливо хтось має досвід і літав на цих двох крилах і може їх порівняти , БУДУ ЩИРО ВДЯЧНИЙ !

Stasmor:
А що саме ти хочеш почути? :popkorn:

Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів...

Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати?
Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне.

Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати!
А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно)

Таке.

zender92:

--- Цитата: Stasmor від Лютий 14, 2023, 21:38:51 ---А що саме ти хочеш почути? :popkorn:

Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів...

Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати?
Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне.

Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати!
А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно)

Таке.

--- End quote ---
Справа в тому: що на Discavery5 і на Scout я не літав. Тому була цікава думка людей які літали. І про Discavery 5 - що під перегрузом воно стає чутливіше і більш маневрене я цего незнав pivasik (тому це важливо з моїм нальотом, і я його планував нечасто перегружати на 50%).
Літаю більше з мотором 70% всіх польотів, деколи динамік то думаю в такому випадку і Scout хватить.

Stasmor:
Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли...
Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю...
Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило)
Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.

Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!!
Доречі, яка у Вас "суха" вага?

zender92:

--- Цитата: Stasmor від Лютий 16, 2023, 16:21:38 ---Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли...
Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю...
Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило)
Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.

Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!!
Доречі, яка у Вас "суха" вага?

--- End quote ---
Моя вага "суха" 88.кг
Також в планах літати на трайку в якого вага під 50.кг (нечасто), і звичайно хотілобся мати одне універсальне крило (як під мотор - так і під вільні польоти) і щоб було безпечне* (хоть вільно літаю небагато) і Scout під вільні польоти не підходить напевне зовсім.
Мені ще важко опиратися на свій досвід - тому що літав на крилі Vitamin 27.кв 70-90.кг від (AEROS). "Це крило в загальному мені все пробачало, навіть дуже грубі помилки" ikar, так мені говорив мій друг-який мене вчив)). 
Більше схиляюся до Discavery5 - як я розумію воно більш летюче крило і по всіх характеристиках краще (але от безпека і поведінка в перегрузі лякає мене)
Серед моїх знайомих в нікого немає цих крил, щоб поділилися досвідом їх експлуатації
ДЯКУЮ вам за розгорнуту відповідь.) pivasik

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version