wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум

Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: Юрій Чечайлюк від Січень 10, 2016, 13:25:56

Назва: Как надо летать
Відправлено: Юрій Чечайлюк від Січень 10, 2016, 13:25:56
Стріти хмар над рівниною.
При правильній погоді, навіть над рівниною можуть утворитись стріти хмар. Так само як і в горах, бувають дні, коли везучі пілоти можуть пролетіти велику відстань за короткий час.

Необхідні умови для утворення стрітів такі:
Напрямок вітру досить стабільний по всіх висотах, швидкість вітру зростає з висотою. Швидкість вітру найвища в верхній 1/3 відстані від землі до вершини хмари.
Повинна бути інверсія на висоті відповідній до бази хмар; у хмар повинен бути вертикальний  простір для здорового розвитку, але недостатній для перерозвитку. Правильна інверсія близько 1000 метрів над висотою конденсації.

Коли всі ці умови співпали, можна очікувати відстань між стрітами як 2,5-3 відстані земля-база. Якщо хмари виростають до висоти 3000 метрів над землею, то найбільш ймовірно, що наступний стріт буде на відстані 7-9 км і стріт буде вздовж вітру.

Порада:
Дві речі, потрібно мати на увазі при польоті стрітом:

Якщо відстань до наступної хмари більша ніж відстань до сусіднього стріту, мабуть розумнішим буде змінити стріт.

Якщо ваш шлях лежить під кутом до стріту то краще, як можна далі пролетіти під хмарою, поки з'явиться розрив і тоді змінювати стріт.

(http://www.xcmag.com/wp-content/uploads/2008/04/illus-1.jpg)

Порада:
Відстань до пілота якого ви бачите насправді менша ніж ви уявляєте. Як правило, він наполовину ближче ніж ви думаєте, а можливо, ще трохи ближче!  ;)
 
Спрощена ілюстрація руху повітря між хмарами. Ілюстрація демонструє , що перехід від одного стріту до іншого потрібно завжди робити перпендикулярно напрямку вітру, щоб не проводити в зоні зниження більше часу ніж потрібно.

(http://www.xcmag.com/wp-content/uploads/2008/04/illus-2.jpg)

Політ дельфіном під стрітами.
Політ дельфіном найшвидший і найбільш ефективний спосіб зашкалити заздрість ваших друзів по небу і подолати більше кілометрів, піджимаючи клеванти в підйомах і тиснучи аксель в мінусах.
Фокус в тому щоб підібрати швидкість при якій висота буде залишатись  протягом всього часу і це потребує багато практики.

Під базою ми прискорюємось, збільшуючи зниження, тим самим не даємо себе засмоктати в хмару. Нижче ми сповільнюємось до мінімальної швидкості, щоб витиснути максимум з плюсів. Дозувати акселератор і клеванти, намагаючись залишатись в  зоні підйому це як правило, досить близько до хмар. Як тільки це почне получатись, можна отримувати велике задоволення від таких польотів.

(http://www.xcmag.com/wp-content/uploads/2008/04/thermal-flying3-01.jpg)
Оригінал: http://www.xcmag.com/2008/03/thermal-flying-part-3-cloud-streets-over-flatlands/ (http://www.xcmag.com/2008/03/thermal-flying-part-3-cloud-streets-over-flatlands/)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Січень 10, 2016, 23:43:55
Дуже дякую за переклад. Навчання завжди потрібно,а для знаючих повтор.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Юрій Чечайлюк від Січень 24, 2016, 10:43:01


Чарльз ділиться історією свого рекорду дальності в Австралії:


Кілька місяців, думаючи про цей політ і кілька днів, чекаючи, я, нарешті, здійснив це в дивний спосіб ...

 10:30 ранку, і я на затяжці, коли раптом -трос! Буксировочний парашут і кінець тросу зі мною і я, пролітаючи над буксировочною командою, скидаю все.
З тим залишком висоти я відразу полетів на підвітряну сторону  смужки дерев вздовж річки щоб зробити все можливе і залишитись в повітрі,  впіймав слабкий підйом  і ганявся за терміками в тіні хмар.
Після трьох з половиною годин я пролетів тільки 100 км. Підйом слабкий, і кисла термічка. Моя надія на новий рекорд поступово зникає.


 Але ми не здаємось, поки не торкнулись землі, так що я продовжую літати виживаючи на малих висотах. Кожного разу, коли ловлю пристойний підйом, потрібно бути швидким і летіти до того місця де я вважаю може бути наступний ліфт. Більшість моїх переходів закінчуючи близько до землі над диким рельєфом з смерчами навколо. Я повинен залишатися зосередженим і підтримувати свій рівень енергії.


 Раптом я помічаю, невелике збільшення середньої швидкості і моя надія також збільшується.  Уже відмітка 200 км, я пам'ятаю місцевість попереду мене з  мого першого польоту разом з Seiko і я знаю, що тепер я повинен летіти вище, тому що на наступні 200км буде щільний, високий ліс і тільки вузькі дороги між деревами.

 Підходячи до масиву лісу мій погляд падає на чудові комулюси які формуються над ним і бінго :fly: ! Я піймав хороший термік, знайшов свій стріт і перейшов в режим гонки! Повна швидкість, ігноруючи всі підйоми нижче 2,5 м/с, на відчуттях, як по хвилях. GO! GO! GO! Швидкість - 100kmh на переході, фабрика мрій запрацювала, і я відчуваю, що цей політ може бути довгим! Середня швидкість досягає 60 km/г, величезний прогрес!


 Я досягаю позначки 400 км і захід сонця ще далеко, але умови починають слабшати, і треба вибрати між польотом над дорогою поперек вітру, або летіти за вітром в пустелю, щоб пролетіти більше. Відпоповідь з’явилась відразу – по вітру.


 Я бачу декілька ферм на горизонті, і я сподіваюся, що на землі поруч  з ними буде цивілізація. У цей час дня летіти на  Enzo 2 це щось! У 20:30 я нарешті приземлився на грунтовій дорозі між евкаліптами після установки нового світового рекорду на відкриту дальність 476km в Австралії! Я такий заряджений від цього божевільного польоту!


 Я пакую параплан якнайшвидше, бо сонце опускається нижче горизонту. Темрява застає мене по дорозі і чисте, повне зірок небо проводжає мене. Єдине, що я можу бачити в цій темноті це дорогу у якої немає кінця.


Раптом ця цю благодать розриває автомобіль що наближається – хай, хлопче, підвезти? Звичайно!


Це був видатний політ з досить непоганими умовами і я можу собі уявити, як тут можна політати в бомбову погоду. Deniliquin, я скоро їду, але я обіцяю, що я повернуся.


-Charles Cazaux


Оригінал тут (http://www.flyozone.com/paragliders/en/news/headlines/25163)
Трек (https://airtribune.com/charles/tracks__19174)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 12, 2016, 01:17:58
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=Eyk-8lqr_TY#)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Gizhik від Лютий 15, 2016, 22:31:09
! No longer available ([url]http://www.youtube.com/watch?v=Eyk-8lqr_TY#[/url])

Красиво! Но зачем он на город полетел с такой высотой?(
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Валька від Лютий 15, 2016, 23:26:15
Ну так ,людей посмотреть , и  себя показать.
И конечно же селфи  .
 :popkorn:
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Адреналин від Лютий 16, 2016, 20:02:54
Этот фильм больше подходит в рубрику , как летать нельзя. Даже при слабом ветре там роторов не оберёшься , провода и теде и тепе , ему просто повезло. Это лично моё мнение. 
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 16, 2016, 21:51:38
Не все так, как иногда кажется, или производит впечатления.
 Здесь просто тупой расчёт. Ozone Delta 2, знание пилота с какой высоты можно долететь до определённой точки. Учитывание погодных условий.
 Уверенность. Он не летел наобум, он летел целенаправленно.
 
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ext від Лютий 17, 2016, 02:11:20
Вы уж меня простите, но мне кажется, Петрович создал эту тему с  целью донести до общественности теорию, изложенную мастерами нашего дела на иностранном языке. Поясните пожалуйста, каким образом видеоролик "как круто он сел посреди города" имеет отношение к данной теме? И накой хер замусоривать действительно полезную ветку всяким хламом? Есть ведь топик про интересное видео.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Flying Dutchman від Лютий 17, 2016, 10:31:14
Тема називається "Как НАДО летать". Тобто дивись як роблять круті пацани, роби так само і також будеш крутим!  ;)
А чи дійсно всім потрібно почати літати над містами і здійснювати посадку посеред міста? Кому здалося що це правильний приклад для наслідування? ))
А є ж такі цікаві теми - "Как НЕ НАДО летать", "Всякое интересное видео",..
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 11:07:29
Правильно тема так и называется как надо летать
   Если не узрели полезность этого видео то я Вам помогу.
   Не всегда полёты происходят вне города.
   Есть города прибрежные и часто они имеют очень хорошие склоны.
   Бывает так что начинаешь летать в нормальных условиях, а потом погода переростает в более агрессивную.
   И в привычных условиях на мягкий песочек уже ну ни как не сесть.
 Грамотные и думающие пилоты знают о таких коллизиях природы сидя не в подвеске, а дома на стуле высматривают на снимках с спутника места в городе где можно приземлится.
   Этими местами являются открытые участки - стадионы, поляны в садах, огороды либо предполагают перелёт за город.
    Эти места отмечают, и идут осматривать очно, на предмет препятствий - провода, может какие изменения произошли и фото с космоса не отвечают дню сегодняшнему.
   А потом рассчитывают, какую  высоту надо набрать чтобы долететь до той, или иной точки.
   Илья Хаскин пострадал сильно, именно по этой причине. У меня есть коллега который тоже в таких же условиях, чуть не размазался об бетонный забор. А мог бы не ссать а набрать высоты и уйти на запасной "аэродром", а при усилении ветра как раз такая возможность и открывается. Если бы думал дома,и заранее был готов  то был бы крут как этот пилот на видео.
   Он крут по тому что он мыслящий. Я не обвиняю ни Илью, ни кого. Каждый из нас всегда сталкивается  с тем что он не знает.
   Наша задача быть грамотными и старыми пилотами.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: _Андрей_ від Лютий 17, 2016, 16:23:30
Вообще-то над городом летать ЗАПРЕЩЕНО. Даже странно, что это обсуждается...
Для полетов в городе нужны соответствующие разрешения, которые получить, как минимум, сложно, а для нас, безмоторных, вероятнее всего, невозможно. И это правильно. Полет над городом, а особенно посадка в нем - это грубейшая ошибка пилота, это из разряда того, что быть не должно при любых обстоятельствах. И дело, даже не в том, что это опасно для пилота. Это опасно для окружающих, абсолютно посторонних людей, чревато резкой остановкой транспорта, что может повлечь за собой аварии, дополнительная работа спасателям, а, ведь, они могут быть нужны в других местах. И все это из-за одного  :crazy_pilot:

это в тему "как нельзя летать", однозначно.

пс: а так, чувак красиво сел, это да.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 17:04:47
))) Летать над городом запрещено. Ну это уже откровенно не соответствует действительности.
 Кто это запретитель ???
 Возмутительный бред ни чего общего с современным законодательством.
 Спасатели, пожарные, медпомощь на то и содержаться налогоплательщиками, т.е. народом, чтоб они этим и занимались, оказыванием экстренной помощи. А так нахрен они нам нужны???
 Аварии и другие происшествия происходили  и будут происходить.
 И тут не обсуждается  местоположение  видео, оно в нужном месте.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: MagnusX від Лютий 17, 2016, 17:24:40
Ну как же кто? Для нас как минимум NOTAM является законом, он и запрещает полеты над городом.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 17:30:43
NOTAM не является юридически законодательным актом. Это всего лишь оперативно распространяемая информация об изменениях в правилах проведения и обеспечения полётов и аэронавигационной информации.
 Так что не корректны высказывания некоторых пользователей сего ресурса.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 17:42:10
Это один аспект. Второй аспект авиация имеет дробление.
Для  пилотов вне клуба много чего не касается. А вот клубные закрывают для себя много чего.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: _Андрей_ від Лютий 17, 2016, 18:03:37
с Кабинетом Министров Укарины тоже спорить будете?

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/401-2002-%D0%BF/print1305559405577760 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/401-2002-%D0%BF/print1305559405577760)

 20. Польоти   повітряних   суден   над   населеними  пунктами
виконуються лише на висоті,  що дає можливість у разі  пошкодження
цих суден здійснити посадку на найближчому аеродромі або за межами
населених пунктів.  Допускається проліт над населеними пунктами  у
випадках,  коли  розташування злітно-посадкової смуги аеродрому не
дає повітряним суднам змоги виконати зліт або посадку без прольоту
над   населеними  пунктами  або  у  разі  виконання  польотів  для
проведення пошуково-рятувальних робіт.

     Польоти повітряних   суден   над   населеними   пунктами   на
надзвуковій  швидкості  виконуються  на висотах не нижче ніж 11000
метрів.
     22. Демонстраційні    польоти    над    населеними   пунктами
виконуються за наявності дозволу органу місцевого  самоврядування,
Державіаслужби,  Украероруху.  Запити  із  зазначеного  питання до
Державіаслужби   подаються   керівниками   підприємств,   установ,
організацій  відповідними  командирами (начальниками) тільки після
отримання  дозволу  від  органу місцевого самоврядування, а у разі
проведення аерофотозйомки - відповідних органів Міноборони.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 18:52:24
  Я вышел из того возраста чтоб спорить.
 Вы путаете понятия. А в законах они имеют основополагающее значение. Это одно, второе постановление, лежит многократно ниже в конституционной иерархии. Постановление не является обязательным к выполнению. Это руководство от кабмина не более.
 Сконцентрируйтесь на словосочетании "повітрянне судно". Параплан не является таковым. По этой причине любой может заняться пошивом и продажей парапланов не имея сертификации.
 Если б следовать Вашему примеру то пакет от мусора взмывший в небо тоже следовало бы назвать "воздушным судном" , ну или воздушный змей с лёгкостью подмять в эту категорию. К счастью не всё так как Вам чудится.
 Повітряне  судно - це  літальний  апарат,  що  тримається   в
атмосфері за рахунок його  взаємодії  з  повітрям, відмінної  від
взаємодії з повітрям, відбитим  від  земної  поверхні,
  і  здатний
маневрувати в тривимірному просторі.
 
  http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3167-12 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3167-12)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Holg від Лютий 17, 2016, 20:50:07
  Я вышел из того возраста чтоб спорить.
 Вы путаете понятия. А в законах они имеют основополагающее значение. Это одно, второе постановление, лежит многократно ниже в конституционной иерархии. Постановление не является обязательным к выполнению. Это руководство от кабмина не более.
 Сконцентрируйтесь на словосочетании "повітрянне судно". Параплан не является таковым. По этой причине любой может заняться пошивом и продажей парапланов не имея сертификации.
 Если б следовать Вашему примеру то пакет от мусора взмывший в небо тоже следовало бы назвать "воздушным судном" , ну или воздушный змей с лёгкостью подмять в эту категорию. К счастью не всё так как Вам чудится.
 Повітряне  судно - це  літальний  апарат,  що  тримається   в
атмосфері за рахунок його  взаємодії  з  повітрям, відмінної  від
взаємодії з повітрям, відбитим  від  земної  поверхні,
  і  здатний
маневрувати в тривимірному просторі.
 
  [url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3167-12[/url] ([url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3167-12[/url])

То что Вы подчеркнули касается судов на воздушной подушке и экранопланов, эти аппараты не ЛА. Параплан вполне ЛА, не заблуждайтесь, единственное наше отличие - это что параплан еще и спортивный снаряд и нас контролируют федерации, они же нас и сертифицируют, тоесть у нас послабление в сертификации ЛА и пилота, это делает ФПУ, а не государство )). Мы типа все спортсмены, хотя бы по документам. Но за использование воздуха, не правильное, вздрючат как всех, если изловят ))).
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 22:02:36
Да всё верно, я подчеркнул, чтоб ни кто не заблуждался в наличии слова параплан. Если там и указаны виды, то исключительно планер и дельтаплан. Параплан не упоминается.
 Опять же это касается лишь членов ФПУ.
Сколько происходят происшествий?
Правильно. Много. И кого это касается?
Дрючить они могут только своих підлеглих.
    САМЫЙ ВЕРНЫЙ СПОСОБ НИ ОТ КОГО НЕ ЗАВИСЕТЬ НИ КОГДА НЕ ВСТУПАТЬ НИ В КАКИЕ ФПУ.
   
 
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Юрій Чечайлюк від Лютий 17, 2016, 22:30:05
Крім законів, норм і заборон є одна важлива річ - здоровий глузд!
Інтуїтивна здатність ухвалювати розумні рішення, вільна від емоційної упередженості або інтелектуальної витонченості.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Адреналин від Лютий 17, 2016, 22:48:09
Вообще-то над городом летать ЗАПРЕЩЕНО. Даже странно, что это обсуждается...
Для полетов в городе нужны соответствующие разрешения, которые получить, как минимум, сложно, а для нас, безмоторных, вероятнее всего, невозможно. И это правильно. Полет над городом, а особенно посадка в нем - это грубейшая ошибка пилота, это из разряда того, что быть не должно при любых обстоятельствах. И дело, даже не в том, что это опасно для пилота. Это опасно для окружающих, абсолютно посторонних людей, чревато резкой остановкой транспорта, что может повлечь за собой аварии, дополнительная работа спасателям, а, ведь, они могут быть нужны в других местах. И все это из-за одного  :crazy_pilot:

это в тему "как нельзя летать", однозначно.

пс: а так, чувак красиво сел, это да.

   +++++++++++++++++++++++++++++ и + в карму.  ЭТО ОПАСНОООООООООО!!!!!!!
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 22:52:54
Крім законів, норм і заборон є одна важлива річ - здоровий глузд!
Інтуїтивна здатність ухвалювати розумні рішення, вільна від емоційної упередженості або інтелектуальної витонченості.
Спасибо  Petrovich. За всем этим я и пытался донести до людей что надо быть думающим пилотом. ukraine
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Ozz від Лютий 17, 2016, 22:55:20
    САМЫЙ ВЕРНЫЙ СПОСОБ НИ ОТ КОГО НЕ ЗАВИСЕТЬ НИ КОГДА НЕ ВСТУПАТЬ НИ В КАКИЕ ФПУ.


Угу. Самий вєрний спосіб ніколи не бути оштрафованим даі - не отримувати права  ::)

От тільки без прав ви автоматично порушник як тільки виїхали за межі власного подвір'я. І вас мають право затримати, штрафувати, судити, конфіскувати транспортний засіб. Чому? Тому що права це засвідчення як мінімум того що ви пройшли навчання, знаєте правила руху та ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ і отримали допуск від більш досвідчених автомобілістів (інструкторів).

З парапланами і членством в ФПУ те саме.

Почитайте на досугє: http://sky-country.lviv.ua/laws/ (http://sky-country.lviv.ua/laws/)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 23:04:50
    САМЫЙ ВЕРНЫЙ СПОСОБ НИ ОТ КОГО НЕ ЗАВИСЕТЬ НИ КОГДА НЕ ВСТУПАТЬ НИ В КАКИЕ ФПУ.

Угу. Самий вєрний спосіб ніколи не бути оштрафованим даі - не отримувати права  ::)

Ну аналогия не имеет под собой фундамента.
С такими мировоззрением  недалеко и права на покакать понадобятся. ;D
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Ozz від Лютий 17, 2016, 23:06:58
Аналогія має міцний фундамент у вигляді кримінального кодексу, повітряного кодексу та всього діючого законодавства, норм і правил що діють на території України (що в свою чергу узгоджені з міжнародними нормами).
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 17, 2016, 23:11:35
Андрей. К тебе лично. Ты вот зачем народ вводишь в заблуждение.
На меня это не действует, так как в юриспруденции я чувствую себя очень комфортно.
И это пугалки для не свідомих.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Ozz від Лютий 17, 2016, 23:17:48
Ні я не ввожу нікого в заблуждєніє, а чітко цитую нормативні документи.
Вам варто теж з ними ознайомитись.

Можна довго сперечатися можна над містом літати чи ні і приземлятися в населених пунктах. Для простих і порядних людей все просто - НЕ МОЖНА. І не треба.
Якщо хтось вважає що можна - то будь-ласка, але пам'ятайте що своїми вчинками ви підставляєте сотні пілотів, для яких через ваш вчинок можуть ускладнити правила використання повітряного простору (напр. так як в росії).
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Юрій Чечайлюк від Лютий 17, 2016, 23:17:51
 Давайте таки в іншу тему.

Очевидно дискусія не добавляє здорового глузду ;)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: mr.jay від Лютий 18, 2016, 10:41:21
Давайте таки в іншу тему.

Очевидно дискусія не добавляє здорового глузду ;)

Согласен, поэтому напомню по теме, а то отвлеклись от темы как надо летать:
http://airsport.ru/news/migg.html (http://airsport.ru/news/migg.html)
и
http://paragliding.in.ua/index.php?topic=14230.msg139703#msg139703 (http://paragliding.in.ua/index.php?topic=14230.msg139703#msg139703)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Юрій Чечайлюк від Лютий 20, 2016, 19:21:50
Френк Браун і новий світовий рекор на відкриту відстань 514 км. в Бразилії.
9-го Жовтня Френк, Доні і Мачелло летіли 11 годин в північно східній частині Бразиліє щоб встановити новий рекорд дальність– 514 км. Френк летів на Бумеранг 10.

Ми впіймали Френка щоб з’ясувати як він це зробив…

- Як ви планували і готувались?

Ми планували рекорд ще з 2002 року коли подорожували до Техасу. Тоді я пролетів 350 км. А Марчело побив світовий рекорд пролетівши 402 км. Але через 30 хвилин Віл Гад (це така фамілія) обійшов його і пролетів 423 км.
Ми приїздили на північний схід Бразилії з 2005 року щоб перевірити кращі маршрути і кращий сезон.
Всі пілоти мають SPOT трекери і у нас два автомобілі підбору. Також ми на зв’язку із рятувальним гелікоптером, так як можлива посадка в місцях де немає ніяких доріг.
(http://gingliders.com/assets/images/news/20151015-03.jpg)

-В польоті мабуть траплялись складні моменти…

Багато – старт був дуже складний. В 7:45 загружені по верху так як вітер 40 км/год, часом летіли задом. Було так складно що Рафаель Саладіні мусів сісти в 8:00. В сильний вітер відчуття наче на маленькому човнику по швидкій річці. Схоже наче пливеш і тебе несе течією.
Рекорд це фантастичне командне досягнення, які правила були в команді?
Правила прості. Якщо всі ми можемо встановити рекод то повинні іти на посадку разом. Якщо хтось згубиться по дорозі то, вибачай, але «Взявся за гуж, не кажи, що недуж..» нарікай на себе. Але, якщо хтось попереду тебе встановив  рекорд то ти повинен залендитись до нього. Ідея була побити рекорд і сісти разом.

- Як ви справились з тривалістю польоту 11 год, морально і фізично?


До біса важко!
Дякувати Богу, я летів у дуже зручній підвісці -Genie race 3 і легкому в управлінні крилі - Бум 10. Крило настільки просте, набори і переходи суперові і воно, до холєри швидке, коли на старті пориви до 45 км/год.
Ми набрали достатньо води і хавчика для польоту. Також, потрібна моральна витримка щоб 10-15 днів тупити чекаючи хорошої погоди!
- Є якісь плани спробувати ще далі цього сезону?
Yes, yes. Ми ще тут, але сезон виглядає досить дивно.  Був дощ у пустелі і не літаємо останні 10 днів. Можливо в кінці сезону, залежатиме від Ель-Ніньо (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D0%BB%D1%8C-%D0%9D%D0%B8%D0%BD%D1%8C%D0%BE)
Трек польоту: http://www.paraglidingforum.com/leonardo/flight/1280136 (http://www.paraglidingforum.com/leonardo/flight/1280136)
 
(http://gingliders.com/assets/images/news/20151015-02b.jpg)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: mr.jay від Лютий 20, 2016, 22:55:30
Класс, интересно было почитать, спасибо
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Лютий 20, 2016, 23:07:52
Спасибо за труд.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Serj84Goreliy від Лютий 22, 2016, 22:13:30
Порадовал старика. Хочу в небо...
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Pan4abox від Лютий 23, 2016, 08:57:46
Как же круто. Спасибо за чтиво!
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: AleksBalzak77 від Лютий 23, 2016, 11:01:33
Очень красиво, сплошной адреналин) 
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Юрій Чечайлюк від Лютий 27, 2016, 18:04:23
Трошки про рекордний таск в 214 км на KIWI Open в Австралії.

Двісті чотирнадцять!  :suicide: Щоб ви не казали це круто, а ще крутіше – 32 спортсмени на фініші, ну а найкрутіше те, що це був день із чистим небом )) ніяких комулюсів і стрітів.

(https://fbcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xlp1/v/t1.0-0/s480x480/12715590_957505414331241_850063111211959862_n.jpg?oh=5942bbce4a38224e08e1df0c21baeb58&oe=5724C06C&__gda__=1466109834_7a21adcac40e13526f1ef1e19c001452)


Старт був досить пізній – близько 13:00. Термічка 4-5 м/с і верховий вітер до 30 км/год, а також база до 3000м.

Погода розвивалась повільно і було багато скептиків щодо поставленого завдання, але після цього дня всі зрозуміли яким був потенціал всіх попередніх днів.

Деякі із фінішувальників говорили про фінішний глайд в 33 км. Найшвидший результат 5:20 год.

Результати цього дня: http://highcloud.net/xc/task_result.php?comPk=182&tasPk=825 (http://highcloud.net/xc/task_result.php?comPk=182&tasPk=825)

Таски поза 200 км. Ставили і раніше, але таких успішних поки не було. FAI визнало цей таск рекордним.




http://www.youtube.com/watch?v=HQDrrb6VNUk
Для України дуже цікавий формат – велика відстань і тривалість завдання – 6 годин! Головне це вирішити питання з підбором  :parapente3:
 
 
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Андрій Чучко від Травень 02, 2016, 23:23:10
https://www.facebook.com/daniel.loritz/videos/831960656908155/ (https://www.facebook.com/daniel.loritz/videos/831960656908155/)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Михаил Родичев від Травень 03, 2016, 12:59:24
Жуть....  :) хто небудь EN B часом не продає?  ;D
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: more від Травень 03, 2016, 19:21:13
https://www.facebook.com/daniel.loritz/videos/831960656908155/ (https://www.facebook.com/daniel.loritz/videos/831960656908155/)

Супер СИВ,красавцы!
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Андрій Чучко від Травень 11, 2016, 10:27:56
https://www.facebook.com/teamjeuneparapente/videos/1089670674429622/ (https://www.facebook.com/teamjeuneparapente/videos/1089670674429622/)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: dimatrek від Травень 11, 2016, 12:07:37
Андій, це вже вдруге від тебе відео з СІВ-курса. Тому таке запитання: чи не плануєш організовувати? Нічого не хочу сказати, просто запитую. Доречі може ще когось цікавить СІВ-курс
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Андрій Чучко від Травень 11, 2016, 13:22:45
Якісні кадри поведінки сучасних крил  popa і пілотів :0-133:  заворожують  ccccoool
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ТСП від Травень 26, 2016, 13:57:05
прочитал с интересом
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: vov4ik3 від Травень 26, 2016, 17:09:38
прочитал с интересом


тогда вот еще почитайте. тоже очень интересно. и с нашим "делом"  много параллелей =))
http://dream-air.ru/publ/zakony_b_brehda/1-1-0-372 (http://dream-air.ru/publ/zakony_b_brehda/1-1-0-372)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Травень 28, 2016, 02:03:45
 Вот это самолёт...А не как всегда, рашкино -ведро с болтами .
 Lockheed Martin F-35 Lightning II
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Валька від Травень 28, 2016, 22:52:22
Бля засмотришся ,по мацать бы ,
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Анатолий від Липень 19, 2016, 11:13:40
От харашо, шо Доминик не дотумкал музычку наложить.
Я б даже и не думал и тулился б на посадку )))))
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=CGQqmXGtfjw#)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: mr.jay від Липень 20, 2016, 17:09:06
Класс, отличный пример КАК надо летать
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Серега Бородатый від Липень 20, 2016, 23:24:36
Вывод? Никогда не сдаваться ! :crazy_pilot:
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ТСП від Липень 21, 2016, 08:26:19
Вывод? Никогда не сдаваться ! :crazy_pilot:

Но в рамках разумного!
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: _Андрей_ від Липень 21, 2016, 21:59:36
.... и как не надо тоже!
https://www.youtube.com/watch?v=cdFqaFAfbpw (https://www.youtube.com/watch?v=cdFqaFAfbpw)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ice від Липень 21, 2016, 22:34:17
Цитувати
Вывод? Никогда не сдаваться ! :crazy_pilot:
Справа у МАЙСТЕРНОСТІ ( я так вважаю  :)) і у володінні крилом ІМХО
А в просторечии - НАЛЬОТ!!! Со времен начала ЛЕТАНИЯ  на всем, что летает!
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Flying Dutchman від Липень 28, 2016, 22:23:02
Атон Жірар б'є рекорд 8100 метрів у Каракорумі - http://www.xcmag.com/2016/07/antoine-girard-breaks-8100m-in-karakoram/ (http://www.xcmag.com/2016/07/antoine-girard-breaks-8100m-in-karakoram/)

В суботу 23 липня 2016 року Тоха Жірар побив рекорд 8100м у висонтому семичасовому крос-кантрійному польоті понад Броуд Піком, 12-та по висоті гора в рейтингу найвищих вершин.
Стаття в XCMag все описує в основному зі слів штатівського пілота Бреда Сандерса, який зараз знаходиться в Пакістані та забезпечував Антона киснем (балонами).
Рекордсмен почав свій бівачний політ з друзями в Пакістані. Провів там 3 тижні, прокладаючи маршрут крізь Каракорум, включно з польотом в районі Нанга Парбату (9-та вершина світу), і включно з перельотом плато Деосай в пакистанській частині Кашміру (плато площею 3000 кв.км, з висотами за 4000 м).
Бівак був повністю автономним. Навіть у населених пунктах, типу Хунза, він не зупинявся в готелях. Так що без чітерства, тільки в палатці )
21-го липня Тоха пролетів від Хунзи до початку льодовика Балторо. Приземлився на висоті 4700м і провів там 2 ночі.
23-го полетів до верхів'я льодовика, понад горою Башта Транго, до Конкордії (місце злиття льодовиків Балторо та Годвін-Остен в самому серці Каракорумського хребта). Це місце оточено восьмитисячниками, включно з К2 (2-га по висоті гора світу). Людей які там літали можна перерахувати на пальцях руки )
І після прольоту Конкордії, він зробив те, що ніхто не робив до цього, - пролетів понад Броуд Піком!
Антон пробився крізь базу 6500м і потім полетів далі та піднявся в терміках вздовж західних схилів Броуд Піку до його вершини.
Сандерс стверджує, що GoPro-шка у Антона була, так що будемо чекати на неймовірне відео.
Також, на підтвердження неймовірного польоту вказується, що його бачили альпіністи з Броуд Піку та якийсь перший-ліпший ТВ-продюсер )
Після "взяття" Броуд Піку пілот пролетів через перевал Гондогоро (5000м) і приземлився на висоті 4400м.
Орієнтовно Антон Жірар пролетів 65км до вершини і десь 50км після вершини до посадки.
Наступного дня стартував знову, долетів до міста Скарду, де і завершився його бівак. Далі - валіза-вокзал-Ісламабад (ну ще на Францію потім...)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Flying Dutchman від Серпень 02, 2016, 00:23:19
А от і коротке відео від Антуана - ! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=B6JeWsrsn1E#)
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: _Андрей_ від Серпень 02, 2016, 12:12:44
не знал, что адидас шьет подвески
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Shura від Серпень 02, 2016, 17:10:27
Он и не шьет. Обычная реклама спонсоров.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: JM від Серпень 02, 2016, 19:25:04
цікаво в нього кліванти привязані, не причеплені до рядів, може то якесь ноухау, хтось може пояснити.?
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: Shura від Серпень 02, 2016, 22:23:30
Такое решение применяется для управления степенью торможения законцовками крыла или центропланом что дает некоторое преймущество в координации поворота.
Также бонус в возможности безболезнееного укорачивания хода кливант - если длинна рук позволяет.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: dimatrek від Серпень 07, 2016, 13:27:58
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=37lw3cn9fy0#)

Тут сразу два аспекта:
Первый аспект как не надо низко крутить акро, но акро тут мало кого интересует.
Второй аспект как надо разруливать твист, вот это уже интереснее.


Понравилось как пилот быстро сообразил, что в твисте очень не желательно тянуть клеванты, а рулить надо за задний ряд. И это ему хорошо удалось. Видно, что твисты - обычное дело для акро.
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: axel від Серпень 07, 2016, 15:08:42
І що тут цікавого ... придурок який чуть не вбився? :blyaaaaa:
Назва: Re: Как надо летать
Відправлено: ADWING coast від Січень 16, 2017, 01:55:42
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=BzA031ktn4M#)