collapse

Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Как не надо летать.  (Прочитано 261747 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline владимир 95

  • Full Member
  • Повідомлень: 187
  • Karma: +39/-21
Re: Как не надо летать.
« Reply #1020 : Серпень 21, 2019, 13:29:59 »
Обидно, тоже забывал пару раз, у меня просто глох

Offline Gorun

  • Newbie
  • Повідомлень: 31
  • Karma: +3/-2
Re: Как не надо летать.
« Reply #1021 : Серпень 21, 2019, 22:35:11 »
А бак що під саму зав'язку повний був?  ??? Якщо я дренаж закрию в не повному баці то, від вібрації і збовтування в ньому тиск піднімається так, що і груша не потрібна, аж роздуває.

Offline Карпуха

  • Вовчик
  • Hero Member
  • Повідомлень: 641
  • Karma: +144/-75
  • Skywalk Chili 2
Re: Как не надо летать.
« Reply #1022 : Серпень 22, 2019, 06:03:14 »
Юра привіт. Програє поршень як правило від обідненої горючої суміші палива. Максимум що може дренажка вакуумом стягнути бак(каністру) стягнути, до тої міри поки вже не зможе тягнути насос. На мою суто думку треба карб підрегуювати.. Бо всю економію палива на збідненій суміші, з'їсть прогар поршня. На істину не претендую.
Бажаючий літать.

Offline юрец001

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 65
  • Karma: +16/-31
Re: Как не надо летать.
« Reply #1023 : Серпень 22, 2019, 07:05:11 »
Бак залит под горло, карбюратор не трогал, на этих настройках летал около двадцати часов, просто поторопился и все не проверил.

Offline Gorun

  • Newbie
  • Повідомлень: 31
  • Karma: +3/-2
Re: Как не надо летать.
« Reply #1024 : Серпень 22, 2019, 07:20:53 »
Судячи з нагару на поршні, ти літав на біднуватій суміші а дренаж усугубив ситуацію.

Offline юрец001

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 65
  • Karma: +16/-31
Re: Как не надо летать.
« Reply #1025 : Серпень 22, 2019, 10:02:39 »
Судячи з нагару на поршні, ти літав на біднуватій суміші а дренаж усугубив ситуацію.
вы не правы нагар сбился как раз иза обеднения в крайнем полете , я после первого прихвата это контролирую, раз в несколько полетов снимаю головку и смотрю на поршень нагар был всегда и электрод на свече темно коричневый

Offline Gorun

  • Newbie
  • Повідомлень: 31
  • Karma: +3/-2
Re: Как не надо летать.
« Reply #1026 : Серпень 22, 2019, 18:07:39 »
А скільки часу тривав останній політ?

Offline юрец001

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 65
  • Karma: +16/-31
Re: Как не надо летать.
« Reply #1027 : Серпень 22, 2019, 18:47:29 »
А скільки часу тривав останній політ?
около пяти минут

Offline Gorun

  • Newbie
  • Повідомлень: 31
  • Karma: +3/-2
Re: Как не надо летать.
« Reply #1028 : Серпень 22, 2019, 23:35:24 »
Я думаю, що нагар на поршні з попереднього польоту, не міг вигоріти за 5 хвилин роботи на збідненій суміші. Просто хочу допомогти у вирішенні кореня проблеми, бо натупний повтор проблеми може бути значно сумнішим.

Offline юрец001

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 65
  • Karma: +16/-31
Re: Как не надо летать.
« Reply #1029 : Серпень 23, 2019, 08:32:29 »
А скільки часу тривав останній політ?
полет был крайний

Offline Жак Павло

  • PARABUS
  • Sr. Member
  • Повідомлень: 319
  • Karma: +158/-30
  • SC D4 29
Re: Как не надо летать.
« Reply #1030 : Серпень 31, 2019, 11:35:24 »
29.08. Боржава. Були сподівання на базу 2700+, а реально була +-2450. Хотів побити свій рекорд висоти (3481). Над Великим Верхом стояла височенна хмара, тому там цього робити не став. Навіть в хмару, майже, не залітав. Побачив хмарку десь в районі тунелів. Виглядала "допустимою" - не настільки велика, щоб я боявся в неї лізти. Полетів до неї з постійним зниженням і сумнівом, чи вона буде працювати коли долечу, і чи зможу повернутись в Пилипець, якщо вона розвалиться.
Долетів, покрутився під хмаркою, вкрутився. Знайшов лагідний поточок +3. Так м'яко цього року ще точно не крутив - зафіксував руки в одному положенні і, без жодних ривків чи зайвих рухів крила, набирав висоту. Подумав, наберу якихось 500м в хмарці і полечу далі. Поточок розвинувся до +4, на XcSoar побачив що вже майже 3000, забив на рекорд, і вирішив вилітати з хмарки. Покинув потік. Але через хвилину надибав інший - живеньку двієчку. Подумав, Ну, ладно, ще трошки наберу.
Прощокав вхід в авторотацію.
Далі хід думок (в прив'язці до відео):
З 0:38 Ооо, яке навантаження. Цікаво, чи витримають стропи і параплан.... Все витримало. Файно.
*** Ого, яке превантаження. Цікаво чи я витримаю, чи не відрубаюся. Може кинути запаску. Ні, бо випре мене як Єву Вішнєрську. Ппць буде.
Секунду - дві пізніше: Так, я не відрубався, тримаюся, все буде ок.
То що, SAT чи авторотація? (якось незвично втиснуло в підвіску) Як з того правильно вийти і коли? (Не видно жодного орієнтира, коли правильно гальмувати).
Не пам'ятаю точно як зупиняв, і чи зупиняв взагалі... На відео ніби видно як гальмував лівою рукою.
0:53 Зникло навантаження на  крилі, відчуваю і розумію що воно під мною. Думки: Тааак, крило під мною, зараз полечу (падатиму) вниз - чи буде цукерочка??? Чи кидати запаску??? Поки є можливість!!! <В голові якимось чином прорахувалась траєкторія падіння.> Ні! пролечу перед крилом, цукерки не буде. Так і сталося.
Пізніше 2 рази мелькала думка, чи не буде твіст... І, Ооооо, як добре вилетіти з хмари.
Такого задоволення від вильоту з хмари я, мабуть, ще не отримував.
Трек: http://www.paraglidingforum.com/leonardo/flight/2373194
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=5oNs1U7-ivc
Фото, як хмарка виросла:
« Останнє редагування: Серпень 31, 2019, 11:48:02 від Жак Павло »
Доторкнись до неба

Offline Mirage

  • Full Member
  • Повідомлень: 149
  • Karma: +17/-4
Re: Как не надо летать.
« Reply #1031 : Вересень 03, 2019, 21:43:14 »
Круто!
Бог решает, какой длины будет твоя жизнь. А ты решаешь, какой она будет ширины.

Offline karp2005

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 471
  • Karma: +14/-9
Re: Как не надо летать.
« Reply #1032 : Вересень 18, 2019, 03:29:29 »
<<вигоріти за 5 хвилин роботи на збідненій суміші

прогар происходит по разному в зависимости от режима работы двигателя: если чуть чуть беднит, то может гореть долго, и обычно заканчивается перегревом с прихватом. если беднит резко(например затычку из бака не достали) то происходит скорей "пробой": температура резко поднимается и газами пробивает аккуратную дырочку в размякшем поршне. циллиндр при этом и все остальное целое. дырку можно заварить и дальше летать если запчастей нет.

Offline Колчигин Богдан

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 59
  • Karma: +28/-1
  • ладно, говорит, давай с разбега, и я бегу
Re: Как не надо летать.
« Reply #1033 : Вересень 26, 2019, 17:42:39 »
Бывают хорошие посадки, плохие посадки, и посадки Кригеля Маурера)


Offline Жак Павло

  • PARABUS
  • Sr. Member
  • Повідомлень: 319
  • Karma: +158/-30
  • SC D4 29
Re: Как не надо летать.
« Reply #1034 : Вересень 26, 2019, 20:04:33 »
Мені б в голову не прийшло так лендитись  ::)  :o
Доторкнись до неба

 

* Авиаинциденты