0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Как только получаешь неудобные вопросы- так сразу давай созваниваться? Боишься что все прочитают?
Я конечно ничего в этом не понимаю, но разговоры про территорию на которую кто-то не имеет права заходить и тандемить, прям интересные. Продолжайте пожалуйста.
Нужно или меняться или ...
Володя, мы считаем что федерация должна быть единственным органом который регулирет деятельность парапланеристов. Для того чтобы это сделать нужно сообща создать и внедрить правила, так пишет закон. Иначе эти правила создаст кто-то другой.Про какие зоны ты говоришь, не понятно и про разрешения не понятно. Никто из нас про зоны и разрешения не говорил. Сосредоточься и сформулируй вопрос четче.Ще раз - є ризик того, що недобросовісні підприємці можуть почати реєструвати повітряний простір і встановлювати свої правила і ми не зможемо нічого вдіяти поки не створимо свої і не захистимо їх на рівні національної федерації.
зона обмеження польотів - частина повітряного простору встановлених розмірів над територією або територіальними водами України, в межах якої (яких) польоти повітряних суден обмежуються відповідно до визначених умов;
Кто вы такие, что установили уже сейчас эти ваши зоны?
Перечитав, вибачаюсь, думаю Антон говорив про зону в контексті авіаційного простору:Цитуватизона обмеження польотів - частина повітряного простору встановлених розмірів над територією або територіальними водами України, в межах якої (яких) польоти повітряних суден обмежуються відповідно до визначених умов;Але ці зони встановлює не Антон і не Андрій і не я, а державіаслужба і вони можуть дрючити, не Антон Подзвони їм, запитай ЦитуватиКто вы такие, что установили уже сейчас эти ваши зоны?Контакт -+38 044 351 53 99 звати Леся.
Добре, якщо питання з зонами закрите то розберемо про "место".Це ж питання підприємництва, не тільки в тандем польотах існує. Тут я думаю федерація не повинна вмішуватись, якщо не порушуються правила організації польотів, робота в певновному місці це предмет домовленості двох чи більше підприємців. В Непалі(наприклад) різні клуби з різних стартів літають не пускають один одного на старт взагалі. Ну то таке.А от деякі речі федерація може допомогти врегулювати. Наприклад щоб не було безпідставних "наєздів", федерація може розробити критерії оцінки обладнання і навиків тандем пілотів. Якщо пілот тандема відповідає критеріям то отримує відповідне свідоцтво, відповідає критеріям на інструктора - інструктора. Функції пілота інспектора це звірити критерії з фактичним станом. Критерії ми пропонуємо сформувати колегіально. Тандемщики і інструктори з якими ми уже обговорювали - зацікавлені. Зараз критеріїв нема тому можуть виникати різні бачення і суперечки.Також була пропозиція про можливість оскарження висновку інспектора, бо раптом інспектором оберуть тебе і ти приїдеш до Антона, несправедливо оціниш, у нього повинен бути механіз уникнути суб'єктивізму.І у мене іще пропозиція. От ти описав конфлікт з Антоном і Андрієм. Зможеш описати своє бачення ідеальної для тебе ситуації, як би ти хотів щоб було і що може федерація зробити для вирішення таких конфліктоів, на твою думку.Буду дуже вдячний за відповідь з пропозиціями.