Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Допоможіть учльоту з вибором крила Scout & Discovery 5 ?  (Прочитано 6770 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline zender92

  • Newbie
  • Повідомлень: 15
  • Karma: +0/-1
Всім привіт! Не можу оприділитися з вибором крила Scout & Discovery? (виробник sky country). Хочу брати нове. :fly: :fly: :fly:
Які переваги бачу і недоліки
Scout: вилка 80-160 грузопідйомність-можна літати на трайку, максимально безпечне.
Discovery 5: більш маневрене і летюче але вилка 80-100, і менш стабільне (кажуть що там стропи безопльоточні)
По нальоту в мене 20-25 годин на моторі, і не більше 3 годин в динаміку. Вчився літати на крилі Aeros Vitamin. В більшості літаю з мотором, деколи динамік.
Моя вага 85-90.кг :p0504.gif:
Можливо хтось має досвід і літав на цих двох крилах і може їх порівняти , БУДУ ЩИРО ВДЯЧНИЙ !
« Останнє редагування: Лютий 11, 2023, 00:38:31 від zender92 »

Offline Stasmor

  • Full Member
  • Повідомлень: 209
  • Karma: +31/-12
А що саме ти хочеш почути? :popkorn:

Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів...

Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати?
Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне.

Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати!
А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно)

Таке.

Offline zender92

  • Newbie
  • Повідомлень: 15
  • Karma: +0/-1
А що саме ти хочеш почути? :popkorn:

Ти сам порівняв "характер" цих крил, та їх призначення, хоча обидва можна використовувати для моторів...

Основне питання, для чого тобі крило? Де ти його будеш використовувати?
Якщо і моторні, і вільні польоти, я б радив тоді мати два крила, вільне і моторне.

Мій Діскавері 5(не стандартне, прототип-більш маневрене) взяв пілот що літає на ньому і вільно і моторно, йому вистачає, хоча з мотором і перегружає його, то воно дуже чутливе і маневрове із мотором, треба більш уважно та виважено літати!
А на Скаутів як на "дерижаблі", все прощає, ходи керування великі, все плавно, виходить дуже рівненько, дуже просто, кайфно)

Таке.
Справа в тому: що на Discavery5 і на Scout я не літав. Тому була цікава думка людей які літали. І про Discavery 5 - що під перегрузом воно стає чутливіше і більш маневрене я цего незнав pivasik (тому це важливо з моїм нальотом, і я його планував нечасто перегружати на 50%).
Літаю більше з мотором 70% всіх польотів, деколи динамік то думаю в такому випадку і Scout хватить.
« Останнє редагування: Лютий 15, 2023, 08:59:19 від zender92 »

Offline Stasmor

  • Full Member
  • Повідомлень: 209
  • Karma: +31/-12
Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли...
Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю...
Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило)
Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.

Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!!
Доречі, яка у Вас "суха" вага?

Offline zender92

  • Newbie
  • Повідомлень: 15
  • Karma: +0/-1
Якщо відверто то Ви не зовсім вірно прочитали та зрозуміли...
Те крило, яке було у мене - не зовсім стандартний Д5, то був предсерійний прототип, який не пішов у серію через більшу чуттєвість та маневровість, але для мене воно підійшло ідеально. Стандартне крило відрізняється більшою задемпфованістю...
Але так, при перевантаженні, зазвичай, крило стає більш чуттєвим. (хоча це не правило)
Я на Скауті літав тільки під мотором і не багато, тому опиратися на мою думку при виборі не вартує. Потрібно опиратися як мінімум на свої відчуття, а якщо Ваш нальот не великий, то тоді на думку як мінімум досвідченого інструктора.

Та щодо Діскавері 5, це гарне не примхливе крило!!!
Доречі, яка у Вас "суха" вага?
Моя вага "суха" 88.кг
Також в планах літати на трайку в якого вага під 50.кг (нечасто), і звичайно хотілобся мати одне універсальне крило (як під мотор - так і під вільні польоти) і щоб було безпечне* (хоть вільно літаю небагато) і Scout під вільні польоти не підходить напевне зовсім.
Мені ще важко опиратися на свій досвід - тому що літав на крилі Vitamin 27.кв 70-90.кг від (AEROS). "Це крило в загальному мені все пробачало, навіть дуже грубі помилки" ikar, так мені говорив мій друг-який мене вчив)). 
Більше схиляюся до Discavery5 - як я розумію воно більш летюче крило і по всіх характеристиках краще (але от безпека і поведінка в перегрузі лякає мене)
Серед моїх знайомих в нікого немає цих крил, щоб поділилися досвідом їх експлуатації
ДЯКУЮ вам за розгорнуту відповідь.) pivasik
« Останнє редагування: Лютий 19, 2023, 01:23:42 від zender92 »

Offline Stasmor

  • Full Member
  • Повідомлень: 209
  • Karma: +31/-12
 :popkorn: :popkorn: :popkorn:
Багацько можна писати, але як на мене, Ваш вибір це 2 крила...
Взяти Скаута для основних моторних польотів, та БУ Д5 для вільних за недорого.
І будете мати спокій на багаааато років. ukraine

Я вважаю що кожне крило береться для своєї задачі, та довго і надійно працює у своїх діапазонах швидкостей, навантажень та режимів польоту, окрім цього воно працює у своїх режимах безпеки, якщо так можна сказати :parapente3: :vidixay:

Offline zender92

  • Newbie
  • Повідомлень: 15
  • Karma: +0/-1
:popkorn: :popkorn: :popkorn:
Багацько можна писати, але як на мене, Ваш вибір це 2 крила...
Взяти Скаута для основних моторних польотів, та БУ Д5 для вільних за недорого.
І будете мати спокій на багаааато років. ukraine

Я вважаю що кожне крило береться для своєї задачі, та довго і надійно працює у своїх діапазонах швидкостей, навантажень та режимів польоту, окрім цього воно працює у своїх режимах безпеки, якщо так можна сказати :parapente3: :vidixay:
Це буде ідеальний варіант, бо брати два нових крила трохи затратно! Тоді так і буду робити, починаю пошуки б.у Discavery5. ukraine ukraine ukraine
Щиро ДЯКУЮ що поділилися своєю думкою :fly: pivasik pivasik pivasik

Offline Алексей М

  • Newbie
  • Повідомлень: 17
  • Karma: +5/-3
Если свободное и из отечественных производителей  посмотри вместо Д5 ,смарт прогресс от SEA.  popa :fly:

Offline zender92

  • Newbie
  • Повідомлень: 15
  • Karma: +0/-1
Если свободное и из отечественных производителей  посмотри вместо Д5 ,смарт прогресс от SEA.  popa :fly:
Це крило по глайду буде краще  ніж Discovery 5?? Літали на ньому?

Offline Алексей М

  • Newbie
  • Повідомлень: 17
  • Karma: +5/-3
Смарт прогресс как по мне имеет более современную конструкцию  , ученикам после прохождения наземной подготовки и далее для полетов широкого спектра задач .  Динамик ,маршруты , лебёдка.
В сравнении по старту SP лучше чем Д5 , выпаривают +- одинаково , при правильной загрузке . На акселе SP  имеет большую скорость .
( Это не реклама а чисто мое имхо, выбор за пилотом )

Offline zender92

  • Newbie
  • Повідомлень: 15
  • Karma: +0/-1
Смарт прогресс как по мне имеет более современную конструкцию  , ученикам после прохождения наземной подготовки и далее для полетов широкого спектра задач .  Динамик ,маршруты , лебёдка.
В сравнении по старту SP лучше чем Д5 , выпаривают +- одинаково , при правильной загрузке . На акселе SP  имеет большую скорость .
( Это не реклама а чисто мое имхо, выбор за пилотом )
ДЯКУЮ вам за інформацію pivasik, тоді також буде розгядати такий варіант, можливо попадеться хороший б.у або демо крило свіжих років то візьму!

Offline Yavorsky V.A.

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 435
  • Karma: +90/-53
Якшо Ви збираєтеся літати більше часу з мотором, то однозначно Скаут. Але вже не перший, а другий: https://sky-country.com/ru/scout-2/
Бо Discovery-5 може літати з мотором, але він більше "заточений" під вільні политі.

Offline zender92

  • Newbie
  • Повідомлень: 15
  • Karma: +0/-1
Якшо Ви збираєтеся літати більше часу з мотором, то однозначно Скаут. Але вже не перший, а другий: https://sky-country.com/ru/scout-2/
Бо Discovery-5 може літати з мотором, але він більше "заточений" під вільні политі.
Зрозумів ukraine
Тоді прийдеться брати два крила, хотів одне універсальне щоб було :fly:

Offline Микола

  • Newbie
  • Повідомлень: 1
  • Karma: +1/-0
Якщо новачок то краще візьми Діскавері програєш Скауту у швидкості пару км зате безпека його на висоті в моєму випадку воно мене рятувало від дуже серйозних травм, на іншому крилі був би 100% тотал а так обійшлось легким переляком і на ньому можна випарювати трохи із заглушеним двигуном що є до речі цікаво, якщо новачок малу площу не бери  бо на малій площі пару тоталів отримаєш полюбому а це дуже затратно,мінус вінт огорожа стропи і недай Боже власне здоров'я і т.п.Говорю як власник Діскавері- 5.   29 квадратів тобі його на перші 2роки вистачить з головою а потім уже можна взяти і С-шку то там швидкісь куди краща ніж у Скаута.

Offline zender92

  • Newbie
  • Повідомлень: 15
  • Karma: +0/-1
Якщо новачок то краще візьми Діскавері програєш Скауту у швидкості пару км зате безпека його на висоті в моєму випадку воно мене рятувало від дуже серйозних травм, на іншому крилі був би 100% тотал а так обійшлось легким переляком і на ньому можна випарювати трохи із заглушеним двигуном що є до речі цікаво, якщо новачок малу площу не бери  бо на малій площі пару тоталів отримаєш полюбому а це дуже затратно,мінус вінт огорожа стропи і недай Боже власне здоров'я і т.п.Говорю як власник Діскавері- 5.   29 квадратів тобі його на перші 2роки вистачить з головою а потім уже можна взяти і С-шку то там швидкісь куди краща ніж у Скаута.
Дякую що поділилися досвідом!  :fly: :fly: :fly: pivasik
Поки шось шукаю з хорошого б.у 29.кв.  Якщо не получиться знайти б.у,  буду брати новий!