Общее > Реклама и бизнес-предложения

PHI в Україні

(1/4) > >>

Богдан Базюк:
Крила легендарного конструктора Ханнеса Папеша, що зовсім недавно створив свій бренд PHI, стали доступні для замовлень в Україні.
На даний момент фірма випускає крила від початкового En-A до верхніх En-B.
Найсвіжіша розробка Папеша та його команди - крило High En-B Maestro, що має льотні характеристики як у сучасних крил En-C.

Богдан Базюк:
Сертифіковані всі розміри MAESTRO, а також полегшена версія MAESTRO X-alps 18 вагою 2,99 кг
Папеш пише, що днями на змаганнях вдалось порівняти Маестро з іншими крилами, крило показало себе досить конкурентноспроможним навіть у порівнянні з дворядками. Нагадаю - крило верх Ен-В ;)

Богдан Базюк:
Всі, хто днями на тестивалі в Кессені (Kössen) спробували Маестро від Папеша - просто п*сяють кип"ятком від цього крила... Керованість, інформативність клевант, льотні хар-ки вищі за В-шку ccccoool
Сертифіковано 7 (!!!) розмірів Маестро, в т.ч. для легеньких пілотів
Також на завершуючій стадії сертифікація всіх розмірів полегшеної версії X-Alps. Замовлення вже доступні
Для тих, хто бажає ще легше крило! VIOLA - найлегше у своєму класі, вага 2 кг найменшого розміру

dimatrek:
І я пробував, і мені дуже сподобався Маесто, а особливо клеванти - найбільш інформативні з усіх крил, що я пробував. І ще клеванти дуже приємні прогресивним навантаження, на початку дуже легенькі, чим нижче тим важчі, і під карабіном уже можна сказати що важкі.
В іншому дійсно дуже хороша бешка, не тупа, живенька, швидка, інформативна. Нажаль навіть і немає до чого попридератись )))

Крім крила в моєму розмірі ще сподобалось те, що Phi добре роблять маленькі розміри, не просто маштабують. На стартову вагу 70 кг Маестро швидше всіх цешок на цю вагу! І це бешка в усіх розмірах.

Ну і ще сподобалось, що у Phi на тестивалі було 60 крил і всі літали, підходиш і береш без проблем. У де-яких інших топових виробників взяти на тест крило складніше, крил просто мало, і виробники обмежуть тест по часу (максимум 2 години, а ще ж треба піднятись на гору, а потім скласти крило) і погрожують штрафом 50 євро якщо не встигнеш... відпадає навіть бажання, я через то і не взяв м7, не дуже то вже і хотілось. А Phi дивують приємно, з нетерпінням чекаєм від них легку цешку в 2020!

Богдан Базюк:
Всім привіт!
Високе видовження є наслідком зменшення площі при однаковому розмаху крила. Скорочена площа має суттєве значення для швидкого польоту з хорошими показниками. Це все добре. Практична проблема полягає в тому, щоб технічно реалізувати високе видовження. У крил планерів можуть виникнути проблеми з круткою та висотою лонжерона. У конструкції ж параплана задача підтримувати розмах крила стропами. Тож є кілька оптимальностей та компромісів. Для найкращої якості при 60 км/год знадобиться дуже маленьке крило. Видовження крила може бути невеликим, оскільки в умовах низького підйому менший індуктивний опір = швидкий глайд. Але з цим крилом у вас можуть виникнути проблеми з набором висоти. Для набору висоти вам знадобиться крило з великим видовженням та розумним керуванням. Тож "ідеальне крило" - це компроміс: хороше у наборах, а також хороший спідглайдер. Комп'ютерні моделі допомагають нам у виборі на етапі проектування.
Програми CFD недостатньо. Ми робимо це з 2001 року. Наступним кроком є ​​FSI (взаємодія структури рідини), котра використовується вже 10 років. Далі більше - вам потрібен досвід для хороших налаштувань та інтерпретації. Ще раз досвід окупається. Нарешті, ви, як пілоти, повинні отримати крила і зробити практичне підтвердження.

З повагою!
Ганнес

P.S. Стропи для складання крила (Folding Lines – FL): як деякі з вас можуть знати, я був дуже активним у цьому питанні. Вся історія могла б бути більш нейтральною, якби її походження не було б аферою. Загальна проблема все ще полягає в тому, що ви можете використовувати FL, щоб зробити сертифікацію "простішою". Це означає, що ви можете сертифікувати крило, скориставшись FL, без яких воно не пройшло б сертифікації. Не тому, що ви не зможете викликати складання крила без цих строп, а тому що реакція може бути надто різкою, щоб задовольнити критерії сертифікації. Тож FL були і залишаються своєрідним "вирішенням". Я не кажу про 2-рядки: там можуть бути необхідні FL. Але спочатку цей «спосіб вирішення» був «винайдений» для 3-рядок: навіть у B класі!
Я зараз далекий від цієї дуже інтенсивної дискусії. Я вже не готовий витрачати свій час і енергію на боротьбу з вітряками. Це зараз залежить від вас, як пілотів, і від практичного підтвердження, що повинне показати, яке ставлення до стандартів безпеки/сертифікації є добрим, а яке ні. Зі свого боку я намагаюся створити найкращі можливі крила, керуючись своєю філософією: прості у використанні, прозорі в сертифікації i щоб кожен міг переконатись у цьому. Що і продемонструє ALLEGRO: вам не потрібні хитрощі, як фолдінг лайнс, щоб побудувати дивовижно швидке і стабільне крило в класі C.

(С) Hannes Papesh

http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p601051#p601051

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version