Гранд Старекс (це корейський варіант) У нас Н-1.
Якщо мотор D4CB. Доволі замуторений варіант. З доволі непоганим набором косяків. З пробігом за 300+. Однозначно міряти тиск масла на гарячому моторі. Якщо менше 1.9атм. це вже хлам, або як мінімум самий край ресурса. Маслонасос слабкий. І при такому тиску вже йде масляне голодання мотора. Страждає постіль распред валів. Корінні підшипники. Єгр там теж не простий. Два балансирних Вала. Хотя їх якось глушать. Але тоді є в наявності вібрація на моторі, і взагалі. Турбіна стандартно . До того частий прогар мідних шайб , під форсунками. Тоді гази прориваються, під клапанну кришку, від чого коксується масло. І може забити маслоприйомник. З зрозумілими наслідками. Вобщим теж вивчав питання по даному авто , для купівлі , їзди на дальні відстані. Ходова після переборки , ходить добре. Задня взагалі не турбує. Є косяки і поткузову. Вобщим би не радив. Або повна провірка, на СТО . До того ж які знають , цю машину. По салону все супер. Тихий, комфортний, місткий. По динаміці 170 коней тянуть добре. Есп і інші пасочки, треба провірка при їзді. Є мости без блокіровки. Вобщим якось так. І повнопривідний, тільки в РФ, і Кореї.