Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: КБ'16-Кубок Боржави з точности приземлення 2016  (Прочитано 14140 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Михаил Родичев

  • Full Member
  • Повідомлень: 124
  • Karma: +55/-22
 Ozz, мне кажется, у тебя цугцванг.  ;D

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
...
0:25 - зрив консолі - я вжен написав про цей "зрив консолі" вище. Якщо це небезпечна посадка - то я іспанський льотчик. 
0:40 - жорстка посадка на протектор - про це теж. Тут небезпека в тому що він виставив ногу а не в тому що черканув на швидкості протектором землю. Протектор знаєтілі для того і є :-)
0:48 - падіння в повному звалі з двох метрів. Шось справді схоже на падіння в останній стадії. Але там грамотно розпреділена нагрузка на ноги потім на протектор. Одна з посадок "на грані фолу". Але у Миколи майже всі такі посадки. То я від нього і навчився ТАК сідати при перельоті цілі :-)
3:28 - жорстка посадка зі зривом консолі - ну давайте розкажіть мені як я чуть не убився :-) Побачив що перелітаю, прийняв рішення чуть підзірвати, ще до того прикинув як буду групуватися і перекатом гасити контакт з планетою. Я тої посадки навіть не відчув. Все було контрольовано до безобразія. І крил Дискавері-4. Всім Бешкам бешка.
8:20 - посадка з сильною розкачкою - тут дійсно біда. Розкачка і найгірше що віткнувся в землю стопами. Найбільш травматично небезпечна посадка за всі змагання. Розбір польотів і втик виданий прямо на місці. Висновки зроблені - більше такого не втне.
9:35 - посадка на протектор - да да - чувак просто сів на протектор. Наче вдома на диван. Зрада! і нєбєзпека! Чуть не вбився бідний  ;D

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
ось як треба "сідати" на точність https://www.facebook.com/xcmag/videos/10153866643754103/

Вітя! Ти шо за єресь тут напостив??? Ти уявляєш шо тепер той чувак тільки так і буде до пенсії сідатив на обмежені полянки в кримських горах! А там ще пузир може вискочити откуда нівазьмісь!
І учльоти зараз на то подивляться і тепер тільки так і будуть на штатний лендінг заходити! Нєбєзпєка!

Offline MagnusX

  • Hero Member
  • Повідомлень: 530
  • Karma: +313/-262
  • Максим Куликовский
...
0:25 - зрив консолі - я вжен написав про цей "зрив консолі" вище. Якщо це небезпечна посадка - то я іспанський льотчик. 
0:40 - жорстка посадка на протектор - про це теж. Тут небезпека в тому що він виставив ногу а не в тому що черканув на швидкості протектором землю. Протектор знаєтілі для того і є :-)
0:48 - падіння в повному звалі з двох метрів. Шось справді схоже на падіння в останній стадії. Але там грамотно розпреділена нагрузка на ноги потім на протектор. Одна з посадок "на грані фолу". Але у Миколи майже всі такі посадки. То я від нього і навчився ТАК сідати при перельоті цілі :-)
3:28 - жорстка посадка зі зривом консолі - ну давайте розкажіть мені як я чуть не убився :-) Побачив що перелітаю, прийняв рішення чуть підзірвати, ще до того прикинув як буду групуватися і перекатом гасити контакт з планетою. Я тої посадки навіть не відчув. Все було контрольовано до безобразія. І крил Дискавері-4. Всім Бешкам бешка.
8:20 - посадка з сильною розкачкою - тут дійсно біда. Розкачка і найгірше що віткнувся в землю стопами. Найбільш травматично небезпечна посадка за всі змагання. Розбір польотів і втик виданий прямо на місці. Висновки зроблені - більше такого не втне.
9:35 - посадка на протектор - да да - чувак просто сів на протектор. Наче вдома на диван. Зрада! і нєбєзпека! Чуть не вбився бідний  ;D


Андрей ты шутишь? Еще раз прочитай правила. Все вышеозначенные посадки по фаишным правилам ОПАСНЫЕ и должны получить пенальти как минимум. Не нужно нам рассказывать сказки про контролируемые падения и распределение весь между пальцами обеих ног. У тебя в каждом случае "чуть-чуть беременная" как в анекдоте. Срыв есть срыв. Консоль подворачивается и уходит вниз, крыло не летит. Все. Здесь нет никаких чуть-чуть.
Я прекрасно понимаю твои чувства и нежелание признавать эти проблемы, т.к. тогда результаты соревнований будут недействительны, но факт вещь упрямая, они есть на видео и трактовать их двояко просто невозможно.  Как думаешь, если отослать это видео в ФАИ, они тоже скажут "ну подсорвал немного ну и что"? Особенно учитывая что в правилах все абсолютно четко прописано: НИКАКИХ СРЫВНЫХ РЕЖИМОВ и пацанских посадок.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Ну ми повинні будемо виконувати положення змагань наших. Якщо там все буде прописано так як в FAI, а про це треба запритувати в першу чергу Леоніда Адамовича, тоді ми повинні виконувати правила. Якщо штраф за зрив - то штраф. Якщо торкнувся підвіскою раніше ніж впало крило тоді так, якщо результат дійсний тільки коли пілот вствояв на ногах - ну то так і будемо робити.
Як я казав раніше - треба мінімум 3 судді і обов'язковий "фотофініш". А це більша нагрузка на організаторів.

Наразі ми змагалися і судилися згідно Положення восьмого кубку. Від судді і інших пілотів зауважень і протестів не було.

Там відповідно до  положення якщо пілот торкнувся землі підвіскою - то рахується дальня точка підвіски чи тіла (руки, ноги). Власне через це в першому турі мені і Колодчаку не зарахували взяття "цілі".

Здається в якись рік у нас діяло правило - що тільки на ноги і більше ніяк. Але тоді дійсно почався неконтрольований цирк бо пілоти в поганеньких посадках намагалися встояти на ногах чим наражали себе на ще більшу небезпеку.

Как думаешь, если отослать это видео в ФАИ, они тоже скажут "ну подсорвал немного ну и что"?
Я думаю що вони там охреніють від деяких наших посадок  ;D

Я прекрасно понимаю твои чувства и нежелание признавать эти проблемы, т.к. тогда результаты соревнований будут недействительны,

Та да - чувства у мене до точності дуже ніжні. Люблю я цю забаву і всьо тут. Дуже мало пілотів допомагають в проведенні і покращенні змагань а  "пєрци" в кращому випадку ігнорять - а більшість ще й обсирають всі наші потуги.

А проблеми я визнаю і визнавав відразу. Деякі пілоти надто ризикують. Але це треба пілотів питати за їх вчинки. Якщо зараз почати зрізати те що є - то від змагань взагалі нічого не лишиться.

Звісно якби ці змагання судилися по всій строгості правил FAI то результат був би інший. І зняття балів за "трюки" теж не хочеться  :)

Щоб було цікаво змагатися без права торкання підвіскою круга - то треба бодай 30 учасників - щоб весь драйв зберегти на тому ж рівні.

Offline BAD

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 436
  • Karma: +64/-22
  • Дмитрий
В моєму розумінні змагання з точності повинні виховувати у пілотів культуру приземлення, точність та виваженіть, а не "сісти в цей клапоть землі будь-якою ціною". Про це і наголошується в статті на сайті ФАІ. При посадці в невідомому місці по маршруту навички "втикання" можуть зіграти злий жарт. На приведеному відео дуже красиві приземлення у Романа Колодчака, ще пари пілотів.
Аргумент "та я м'яко гепнувся, завжди так роблю і протектор саме для цього" якось дивно виглядає.
Наприклад, на чемпіонаті Європи з крос-кантрі польотів одному з пілотів дали штраф за те, що він небезпечно поводив себе при обробці потоків, заходив в лоб. І аргумент "так я ж ні в кого не впилився" там би не спрацював.
« Останнє редагування: Вересень 04, 2016, 16:02:35 від BAD »

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Ну знач на наступні змагання переробимо Положення у відповідності до правил FAI по точності і згодно них будемо судити. Власне я особсито тільки за - так як сідати ще точніше і правильно - це новий challenge.

Просто спочатку я подумав шо ви так за здоровлічко пілотів спереживалися. Але як пілоти кажуть шо з нами все ок, ми знаєм шо робим і ніхто не травмувався. То виявилось що ви насправді за чистоту змагань і відповідність правилам FAI.  ???

дали штраф за те, що він небезпечно поводив себе при обробці потоків, заходив в лоб. І аргумент "так я ж ні в кого не впилився" там би не спрацював.

Ну в нас трошки інше - тут пілот відповідає тільки за себе, і своїми неправильними чи агресивними діями не може нанести шкоду комусь іншому крім самого себе.

Offline BAD

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 436
  • Karma: +64/-22
  • Дмитрий
Оскільки положення про змагання на точність за 2016 рік на http://paragliding.lviv.ua/ я не знайшов, наведу пару цитат з положення за 2015 рік:
"Метою змагань є ... зміцнення дружніх контактів між пілотами різних країн, популяризація активного способу життя"
Небезпечні посадки та невиконання міжнародно визнаних правил навряд чи можуть привабити пілотів інших країн, а також популярізувати цей (і взагалі парапланерний) спорт. Це про "ви пілоти, ви самі вирішуйте кому що безпечно".

"За порушення правил безпеки при виконанні польотів, які не привели до важких наслідків, пілот попереджається. При повторному порушенні, або при першому грубому порушенні правил безпеки, пілот відсторонюється від змагань а його результати анулюються."
Тобто те, що я навів з правил ФАІ, є і у положеннях Кубку Карпат. Щоправда нема опису "Правил безпеки", на що спиратись незрозуміло.

Я особисто і за чистоту змагань (яка збігається з визначенням "безпечніть") і за розвиток корисних навичок.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Чессне слово так мило, коли хлопці що літають на En-D i CCC по змаганнях де хтось як не покалічиться на насмерть заб'ється, так піклуються про безпеку і здоровля хлопців котрі just for fun на En-A/B/C беруть участь у змаганніях де за 8 років жодної травми.  :-*

А взагалі, мужики, ви якось неправильно возбуждаєтесь на ці відео. От мій друг зробив по іншому -  закликав ще двох товаришів, накупив пива замовили піцу, врубали відоси на тєліку 55 дюймів в HD і весело і задорно вболівали за перебігом драйвових спортивно драматичних гостросюжетних змагань під пивко протягом 20хв. Типу приблизно так як народ дивиться футбол  ;D

Треба сідати монтувати третій тур і фінал, ггг  ;D

Offline ТСП

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 403
  • Karma: +152/-153
  • С.Тюлькин
чем тут переливать из пустого в порожнее, лучше помогите Главному судье, а то он там загибается от обилия организаторских обязанностей.
может, следует организовать тренировочный сбор.
найти другую, горизонтальную и менее термичную, площадку приземления.
.....

Offline Михаил Родичев

  • Full Member
  • Повідомлень: 124
  • Karma: +55/-22
 :popkorn:
А я вот сижу и жду, когда же Ozz вместо оправдывания своих ошибок и ошибок судейства, без всякого сарказма про пилотов ССС, скажет, что так и так, допустили промахи, не читали положение ФАИ, исправимся. Видать, не в этой жизни.... :-)

Offline stolik05

  • Лукащук Анатолій
  • Full Member
  • Повідомлень: 239
  • Karma: +153/-8
Дорогі пілоти!!! Сердечно запрошуємо Вас наступного року на змагання з точночсті приземлення на БОРЖАВІ. Я деколи нерозумію екстремальні посадки заради змагань (треба відео зняти ваших посадок на штатному вони неменш небезпечні бувають) але ВИ також будете мати шанс показати свою майстерність а не розводити ФЛУД. Відео ОФІГЕННЕ сам не раз переглядав для аналізу (воно і для цього було створено як на мене)!!! Леонід Адамович ВЕЛИКИЙ МОЛОДЕЦЬ що це організовує ато вже би давно загнулось((((. Але щороку участь приймають одні і ті самі учасники а хочеться побачити і КОМПЕТІТОРІВ.
Лазерна різка та гравірування.
067 291 вісім вісім 23

Offline MagnusX

  • Hero Member
  • Повідомлень: 530
  • Karma: +313/-262
  • Максим Куликовский
Дорогі пілоти!!! Сердечно запрошуємо Вас наступного року на змагання з точночсті приземлення на БОРЖАВІ. Я деколи нерозумію екстремальні посадки заради змагань (треба відео зняти ваших посадок на штатному вони неменш небезпечні бувають) але ВИ також будете мати шанс показати свою майстерність а не розводити ФЛУД. Відео ОФІГЕННЕ сам не раз переглядав для аналізу (воно і для цього було створено як на мене)!!! Леонід Адамович ВЕЛИКИЙ МОЛОДЕЦЬ що це організовує ато вже би давно загнулось((((. Але щороку участь приймають одні і ті самі учасники а хочеться побачити і КОМПЕТІТОРІВ.

Уважаемый, ФЛУД был бы если бы мы здесь начали обсуждать пиво и блэкджек. Разговор идет строго по тему, с конструктивными аргументами. А вот ФЛУД это как раз посты типа вашего, без единого аргумента, которые читаются как "сам дурак! ты не умничай а пальцем покажи!" вот это и есть флуд. Мы указали на совершенно конкретные проблемы в проведении соревнований и учете очков. Проблемы не в организации а в поведении пилотов и скоринге. Причем факты были представлены не абстрактные а с разбором и четкими ссылка на нарушения правил ФАИ, которые должны соблюдаться, если соревы проводятся под эгидой этой организации. Мы снова вернулись к старому вопросу: вы хотите проводить официальные соревнования по положениям принятым в спорте или проводить "Кубок моих лучших друзей" на котором можно делать что угодно и как угодно?

Компетиторы на Боржаву приезжают каждый год, но в точности участвовать не будут, т.к. это пустая трата времени, которого мало. Разве что соревы пройдут в выходные, тогда можно. Как уже указывалось ранее, для любого маршрутника абсолютно достаточно садиться в радиус метров 10 а то и больше. Готовить посадку нужно не когда петух клюнул а на высоте 500м нужно иметь минимум два безопасных варианта. ВСЕГДА ДОЛЖЕН БЫТЬ ПЛАН "Б". С этой точнки зрения, соревы на точность "в ноль" - занятие бесполезное. Уж извините за прямоту.

В маршрутных соревах тоже каждый год одни и те же и мы тоже хотел бы видеть новых сильных компетиторов.

Offline stolik05

  • Лукащук Анатолій
  • Full Member
  • Повідомлень: 239
  • Karma: +153/-8
MagnusX Ви ізначально рахуєте ці змагання БЕЗПОЛЕЗНИМИ хоча у всьому світі вони є. До вашого відома вони продяться щороку перед кубком а це вихідні з Пт по Нд.
На відео є грубі помилки по тих секундах що прописанні вище і тут більше питань до (пілотів) положень змаганнь, суддівства. Але тут справа особисто кожного пілота (чи крутити в роторах і вижити або зривати крило на посадці). Особисто Я більше за безпеку і краще лишній раз безпечно сісти чим експерементувати зі своїм здоров'ям.
Лазерна різка та гравірування.
067 291 вісім вісім 23

Offline MagnusX

  • Hero Member
  • Повідомлень: 530
  • Karma: +313/-262
  • Максим Куликовский
MagnusX Ви ізначально рахуєте ці змагання БЕЗПОЛЕЗНИМИ хоча у всьому світі вони є.
Это мое мнение здесь не при чем, с самого начала я совсем о другом писал.

До вашого відома вони продяться щороку перед кубком а це вихідні з Пт по Нд.
Соревнования все же в разные дни проходят, на сколько я помню они не всегда подстраиваются под понедельники, чтобы удобнее было провести кубок по точности. Но если это все же так - это плохо, они должно под погоду подстраиваться а не под соревы по другой дисциплине.

На відео є грубі помилки по тих секундах що прописанні вище і тут більше питань до (пілотів) положень змаганнь, суддівства. Але тут справа особисто кожного пілота (чи крутити в роторах і вижити або зривати крило на посадці). Особисто Я більше за безпеку і краще лишній раз безпечно сісти чим експерементувати зі своїм здоров'ям.
Так я не пойму, вы со мной спорите или соглашаетесь? Вы же здесь написали то же самое  что я в предыдущем посте.