Украина > Карпаты, запад Украины

Львівський Джедай! Затяжки гідропасивкою у Львові

<< < (2/40) > >>

Ozz:

--- Цитата: Sanmax від Травень 05, 2015, 23:06:27 ---То це звичайна "малінка" ? Які особливості саме "Джедая"?

--- End quote ---


--- Цитата: Holg від Травень 05, 2015, 23:18:05 ---Нi це звичайна гiдропасивка

--- End quote ---

З малінкою за кілька років у нас якось не склалось через відсутність таких довгих і прямих доріг.
На гідропасивку потрібно дорогу в 2 рази меншу, і не таку пряму.
Також перевага в тому що оператор чітко бачить пілота від моменту старту. І рулить всім саме оператор а не водій.
Крім того після відцепки доки трос долітає до землі на парашутику барабан його повністю змотує - машині просто потрібно повернутися на місце старту.
Трос не падає на землю , не коцається і його не потрібно розкладати на всю довжину для повторного старту. Відповідно і швидкість затяжок зростає.
За годину можна затягнути 4-5 пілотів.

Ozz:
В планах також модифікувати лебідку для затяжки дельтіків. Приклад -

ТСП:
А космонавтов.....?

Цунев -  лучше всего. Там ровная, почти круглая, мягкая площадка. Сам многократно пробовал.
Там и дорога есть.
Опыт Кубка Карпат говорит, что с воздушными службами договориться возможно. Да и аэродром - легальный.
Надо с начальником Аэроклуба поговорить.

Ozz:
Проблема Цунева в тому що там коли погода - у них своя бурна діяльність - літаки, парашютисти і т.д. Також хтось може прилетіти - а тут наш трос. Короче я б до Цунева не привязувався. Плюс весь той головняк з аеропортом.
Досвід показав що підійде будь-яка мало мальськи пристойна сільська дорога.

ТСП:
и дороги есть,
 а прыгают и летают они не так уж часто.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version