0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Установлены размеры штрафов за различные нарушения: для юрлиц - от 500 до 8 тыс. не облагаемых налогом минимумов доходов (8,5-136 тыс. гривен), для физлиц - от 100 до 1 тыс. таких минимумов (1,7-17 тыс. гривен).
орган по гражданской авиации проводит сертификацию субъектов аэронавигационного обслуживания, а также регистрирует различные легкие суда, в том числе аматорской конструкции и спортивного назначения.
ПОВІТРЯНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ.........Розділ V. ПОВІТРЯНІ СУДНА ТА ЛЬОТНА ПРИДАТНІСТЬСтаття 38. Класифікація повітряних суден.........8. Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України:1) повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо);.........Ці повітряні судна підлягають обліку в організаціях відповідно до пункту 9 статті 4 цього Кодексу.
Стаття 4. Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України.........9. Польоти повітряних суден, визначені у пункті 8 статті 39 цього Кодексу, регулюються відповідними федераціями.
Т.е ФПУ рулит.
1. Повітряний простір України є єдиним, без розподілу за відомчою належністю, та доступним усім користувачам повітряного простору з рівними правами щодо його використання.2. У разі виникнення необхідності використання повітряного простору одночасно двома або більше користувачами першочергове право на його використання надається користувачам згідно з державними пріоритетами у такій послідовності:
1. Повітряний простір, доступний для виконання польотів загального повітряного руху, поділяється на:1) контрольований повітряний простір обслуговування повітряного руху, в межах якого можуть надаватися в установленому порядку всі види обслуговування повітряного руху (диспетчерське, польотно-інформаційне, аварійне);2) повітряний простір поза межами контрольованого повітряного простору обслуговування повітряного руху, де в установленому порядку забезпечуються польотно-інформаційне та аварійне обслуговування
2. У разі виконання польотів цивільних повітряних суден та літальних апаратів поза межами контрольованого повітряного простору заявка на використання повітряного простору не подається, за винятком випадків, зазначених у Положенні про порядок використання повітряного простору України.
Если при взлете с паратрайка пилот рулит передним колесом ногами, то "зліт здійснюється за допомогою ніг пілота".
Не стоило делать на этом акцент, т.к. паратрайки Рада стерпит, а вот из-за аэробусов формулировку могут изменить, тогда и паратрайкам не поздоровиться. Срочно сотри пост, пока он не попал в кеш Гугла.
А где можно узнать, где "контролируемое", а где "неконтролируемое" воздушное пространство? Есть какие-то карты?
"тыц" переведёт на местный источник (файл nizhe_275.pdf)
Розділ V. ПОВІТРЯНІ СУДНА ТА ЛЬОТНА ПРИДАТНІСТЬСтаття 38. Класифікація повітряних суден.........10. Реєстрацію планерів, дельтапланів, надлегких літальних апаратів, інших повітряних суден спортивного призначення, повітряних суден аматорської конструкції, аеростатичних апаратів, а також видачу посвідчень про їх реєстрацію здійснює уповноважений орган з питань цивільної авіації чи установи, визначені уповноваженим органом з питань цивільної авіації.