Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
http://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0

Автор Тема: Ходосовка  (Прочитано 85161 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Lisse Fan

  • Сладкое Облако
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 664
  • Karma: +265/-42
  • Олеся Тарасюк
Re: Ходосовка
« Reply #1020 : Травень 21, 2017, 10:18:35 »
Володя, ви наче сприймаєте спільноту за коміссію, що такі звіти пишете.
Нам би чогось цікавого або важливого. А то кожного разу про свої муки вибору і якісь особисті деталі.
 :vidixay:  :popkorn:

Offline Карпуха

  • Вовчик
  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Karma: +113/-55
  • Nova-Tattoo 100-130 / Nova Mentor-105-130
Re: Ходосовка
« Reply #1021 : Травень 21, 2017, 12:41:12 »
Доброго Леся. Дякую за замітку врахую.Хотя хто зна шоцікавовго. Але постараюсь поліпшити звіти.
Бажаючий літать.

Offline Lisse Fan

  • Сладкое Облако
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 664
  • Karma: +265/-42
  • Олеся Тарасюк
Re: Ходосовка
« Reply #1022 : Травень 21, 2017, 13:38:58 »
Якщо нічого цікавого, то може й звітів не треба?  ;)

Offline Карпуха

  • Вовчик
  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Karma: +113/-55
  • Nova-Tattoo 100-130 / Nova Mentor-105-130
Re: Ходосовка
« Reply #1023 : Травень 21, 2017, 15:36:32 »
Ну то може й так. Я не дуже наполягаю  ;D Сидіти та звіти накрапать.)))
« Останнє редагування: Травень 21, 2017, 18:17:58 від Карпуха »
Бажаючий літать.

Offline DokAR

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 11
  • Karma: +6/-0
Re: Ходосовка
« Reply #1024 : Травень 21, 2017, 18:16:28 »
А я за такі коротенькі описи - є відчуття, що парапланеризм живе і серед любителів, а не тільки серед професіоналів-спортсменів....

Offline Bogdan

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 11
  • Karma: +16/-0
Re: Ходосовка
« Reply #1025 : Травень 21, 2017, 18:23:08 »
Всім привіт!  trava
Вчора облітався на свіжекупленому SOL Ellus2
Дуже дякую Володі і дяді Толі за допомогу в наземці.
Кіно
https://www.youtube.com/watch?v=KuuDVITto8E
І трохи фоток
https://goo.gl/photos/ET2wvfa53aBmWXnA8

 
Aeros Stalker 14 // SOL Ellus 2

Offline Карпуха

  • Вовчик
  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Karma: +113/-55
  • Nova-Tattoo 100-130 / Nova Mentor-105-130
Re: Ходосовка
« Reply #1026 : Травень 21, 2017, 18:38:40 »
Серія Сол Елус-2 набирає оберти))) Вже 3 крила є.Дякую за фото.
Бажаючий літать.

Offline Константин

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
  • Karma: +11/-0
Re: Ходосовка
« Reply #1027 : Серпень 11, 2017, 09:40:38 »
Всім привіт!

Їздили в суботу, 5 серпня на Ходосівку, під західний вітер.

З учльотів був присутній я, інструктував Андрій Кучера, а також покатушники.

Приїхали в 14.30, на горі був вітер близько 4-5 м\с, який весь день косив трохи з півночі.

Вітер був гарний, та з часом почав підсилюватись, міряли анемометром - до 11 метрів, інколи. Відпочили годинку, і почало стихати, пробував знову стартувати. Під вечір почали запускати покатушників, тих, які дочекались і залишились  :)

При польоті в правому галсі притримувало, при лівому - попутно-боковий вітер, просаджувало, неможливо було зробити розворот направо, і вишкребтись. Але, скоріш за все, то в мене руки такі...  ;D

Було спекотно, на гору підніматись - цілковите "задоволення"! Але загалом, трохи підлітнув в динаміку, попрацював з крилом, зрозумів для себе деякі речі, одне з яких - суб"єктивно, треба брати меншу підвіску, підігнану, в школі підвіски для мене надто великі, мене в ній бовтає як "дещо" в ополонці, не можу коректно рулити вагою, відчуття крила, суб"єктивно, погане, і почуваю себе психологічно некомфортно.

Стомлені, перекусили в кафешці, в мегамаркеті, та поїхали додому.

P.S. Мабуть, зі сторони це здається як "копирсання в пилюці, на якомусь горбику, на одному місці", але для мене це кожного разу - грандіозне заняття, переповнене емоціями  :) А в нашому занятті що головне - отримувати задоволення, і постійно вчитись  :)

Всім гарних польотів!

https://youtu.be/yBVwKBWNn6o

Offline Карпуха

  • Вовчик
  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Karma: +113/-55
  • Nova-Tattoo 100-130 / Nova Mentor-105-130
Re: Ходосовка
« Reply #1028 : Серпень 11, 2017, 10:21:55 »
Костя  це далеко не копирсання 'на горбику. Це і є надбання досвіду,і рефлекторних навичок. Польотів в різних умовах. А от підвіска як на мене дуууже багато чого значить. Зовсім по другому відчуття. Частіше вибирайтесь на польоти. Скорше будете літают. Вдачі в навчанні.
Бажаючий літать.

Offline Василь

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 487
  • Karma: +141/-25
Re: Ходосовка
« Reply #1029 : Серпень 13, 2017, 20:15:26 »
Зустріч Параплана з планером
Там, де закінчується земля, життя тільки розпочинається!
095 430 67 20

Offline Василь

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 487
  • Karma: +141/-25
Re: Ходосовка
« Reply #1030 : Серпень 13, 2017, 20:18:04 »
 :жена:
Там, де закінчується земля, життя тільки розпочинається!
095 430 67 20

Offline Карпуха

  • Вовчик
  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Karma: +113/-55
  • Nova-Tattoo 100-130 / Nova Mentor-105-130
Re: Ходосовка
« Reply #1031 : Серпень 13, 2017, 21:44:31 »
Мда Віті сьогодні досталось трохи.
Бажаючий літать.

Offline MagnusX

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 484
  • Karma: +233/-161
  • Максим Куликовский
Re: Ходосовка
« Reply #1032 : Серпень 14, 2017, 00:53:49 »
*Вздыхает* 

Offline Константин

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
  • Karma: +11/-0
Re: Ходосовка
« Reply #1033 : Вересень 12, 2017, 13:18:56 »
Всіх вітаю!

Вирішив трохи описати наші польоти 3 вересня на Ходосівці. Деталі вже забулись, але основні моменти закарбувались в пам"яті.

Приїхав на гору близько 9-00, вже на під"їзді відмітив наявність багатьох людей на вершині. В основному, покатушники, а також пілоти. Вийшов на гору - вітер дуже слабкий. По прогнозу, до обіду мав бути літабельний вітер, а далі - значне підсилення. По факту - пілоти літали до 16-30 десь, далі вже всіх почало здувати. Парапланів, мається на увазі :)

Ну от, приїхав, дістав свою підвіску, яку придбав нещодавно, підходящу по розміру, і відрегульовану на турніку. Забігаючи наперед - що тут сказати, літати в "своїй", підходящій по розміру підвіскі - це те, що лікар прописав! Комфорт, впевненість на старті, і в повітрі! Я дуже задоволений!

Так от, дістав підвіску, крило, з яким я тільки наземлю (старе), спробував поназемити - тяжко, вітер взагалі слабкий, крило не "виходить". Інструктор каже - "Почекай, не вимотуйся, вітер підсилиться, будем літати". Ок, вистібнувся, пішов, перекусив, поки туди-сюди - вже й вітер почав піддувати.

Взяв "Стайл", вистібнув із шкільної підвіски, і допустив помилку - поклав крило на старті, а сам відійшов, і вкладав запаску в підвіску, поки вклав - глядь - нема мого крила! А поруч лежить розкладене крило, синього кольору. Коротше, я думаю - "ну все, попав на бабки, вкрали". Аж ось піднімається з низу дядя Толя зі своїм учльотом, і моїм крилом! Помилково взяв не те крило. Фух, камінь впав із плеч.

Встібнувся, почали літати в динаміку. По-суті, це мій перший повноцінний динамік, та ще й з розходженнями в групі! Голова починає думати в підсиленному режимі - концентрація на відчутті крила, спробах активного пілотування, і коректного, по правилах, розходження з іншими пілотами. Учбовий процес - інтенсивний  :fly:

Одного разу, при старті, я погано пробивався вперед, мене підняло на метр, я інстинктивно піджав клеванти, типу компенсуючи клевок, і мене понесло назад, на дельтаплани. Приземлився одному на консоль, пошкодивши кріплення на одному ребрі жорсткості (можу помилятись). Інструктор був поруч, ще й вхопив мене, щоб не віднесло назад, але... Було дуже соромно перед тим пілотом-інструктором дельтапланеристів, наскільки я зрозумів. Ще раз, публічно, приношу вибачення йому за цей випадок.

Загалом, стартував кілька разів, налітав близько години. Якщо не рахувати неприємних моментів, які трапились за цей день, день можна було б назвати приємним. Але для себе я багато взяв, в плані навчання. Ось свій аналіз в щоденнику польотів, який я веду. Веду російською мовою, тому просто скопіюю, не буду перекладати:

Плюсы:
 - Полетал в динамике
 - Поучился летать в группе
 - Более лучше ловлю клевки, чем раньше
 - Увереннее старт

Ошибки:
 - Не идеально ловлю клевки, активное пилотирование нужно развивать
 - Всегда при старте в сильный ветер предполагать что сдует назад, следовательно, сзади тебя ничего не должно быть.
 - На юге горы словил правую ассиметричку, которая быстро сама раскрылась. Не вовремя почувствовал ее, и не предотвратил.
 - При сильном ветре держался близко к горе, сдуло, сел на ушах. Вывод - летать дальше от перегиба (склона). Там и лучше держало
 - Не разворачиваюсь в плюсах, теряю высоту.
 - Нужно еще подрегулировать подвеску, особенно вариант с плечевыми лямками, в полете свободные, плечи не чувствуют поддержки. Немного побалтывает при качках крыла.
 - Раскачиваю крыло неумелым балансированием весом. Учиться балансировать
 - Под конец дня, когда устаешь, теряется концентрация на крыле, из-за того, что смотришь в оба за другими пилотами. При малейших признаках усталости и потери концентрации - садись!

Плюс відео, вони довгі, але для себе приємно подивитись  :)

https://youtu.be/cwYQyDeOxXE
https://youtu.be/sjJ2ojv4U1Q
« Останнє редагування: Вересень 12, 2017, 13:26:09 від Константин »

Offline MagnusX

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 484
  • Karma: +233/-161
  • Максим Куликовский
Re: Ходосовка
« Reply #1034 : Вересень 12, 2017, 18:48:30 »
Молодец :). Правильно делаешь что анализируешь свои действия после дня полетов, все помогает и записи и видео. Будешь четко видеть свое развитие - это мотивирует.
Лучше готовься к посадке, сейчас тебя тащит крыло куда-то и ты реагируешь на то что происходит. В идеале ты должен четко знать что произойдет на посадке, что ты будешь делать как только коснешься земли, что произойдет с крылом и как ты будешь реагировать и справляться с возможными косяками. Обдумай эти действия перед посадкой и каждый раз это будет даваться все легче и твои действия будут все более контролируемыми и четкими.