* Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
http://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0

Автор Тема: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн  (Прочитано 1686 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1417
  • Karma: +530/-389
  • SC Space
На сторінці Державіаслужби в ФБ таке повідомлення. https://www.facebook.com/SAA.Ukraine

На 1 грудня готуємо зустріч з представниками авіації загального призначення. Будемо обговорювати питання, пов'язані з використанням злітно-посадкових майданчиків, льотною експлуатацією, оновленням нормативно-правової бази.
Початок о 15:30.
Для реєстрації потрібно заповнити просту форму за посиланням (до 14:00 30.11.2017).
https://goo.gl/forms/BlIdRGAE1GPkQrEh1

Київ, проспект Перемоги, 14

----
Я планую відвідати цю зустріч - є кілька питань:

- Моторні польоти на 1-2 місних трайках і аерошютах. Можливість внесення їх в повітряний кодекс на тих же правах що і безмоторні. Або що цьому перешкоджає. Які причини?
- Реєстрація парадромів і дельтатдромів.
- Нанесення місць польотів парапланів і дельтапланів на карту в довідниках
- Використання недіючих аеродромів/аеропортів для польотів на парапланах.
- Використання діючих аеродромів/аеропортів для польотів на парапланах в неробочий і робочий час і процедура оформлення таких польотів. в т.ч. для проведення змагань.
- Використання радіочастот
- Процедура оформлення тренувальних польотів в прикордонній зоні.
- Проведення фестивально-спортивних заходів в межі населених пунктів. Процедура узгодження.

Якщо є ще запитання - напишіть будь-ласка. Можливо хтось ще хотів би бути і чи буде хтось від верхушки федерації? Давайте якось узгодимо нашу участь.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1417
  • Karma: +530/-389
  • SC Space
Скнув свої запитання на надане мило Служби.
Вже відписали що вони всі по темі і передали далі на опрацювання.
Також нададуть слово на зборах.
З Колесником нашу участь узгодив - каже шо посидіти там - справа корисна.
Їдемо з Колодчаком. Наразі більш ніхто не відгукнувся.
Місць в бусі з Золочева ще є купа. Може комусь просто треба на Київ?  ;D

Offline Perevalov

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1113
  • Karma: +105/-65
www.nearbirds.com                           +38(050)-364-01-33

Offline deltyk

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
  • Karma: +24/-7
Від Федерації дельтапланеризму записався Марчук Володимир ( Президент ВФДСУ ). Треба вас якось зконтактувати, чи вже там зустрінетесь? Він проживає у Києві.
Гуртом таки легше батька бити )))


Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1417
  • Karma: +530/-389
  • SC Space
от Федерации буду я

Володимир, можете озвучити, які питання будете піднімати від імені Федерації? Ввважаю нам потрібно все узгодити.
І було б добре щоб інші пілоти були вкурсі які цілі у керівництва федерації в участі в цих зборах.

Offline Bars

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 332
  • Karma: +41/-3
Молодець!
Підтримую!
Питання актуальні піднімаєш. Успіхів. Нажаль буду у відїзді .

Offline Eugene Kozhyrnov

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 72
  • Karma: +42/-3
  • Євген Кожирнов
Зареєструвався. Планую бути. :)
Gradient Nevada...

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1417
  • Karma: +530/-389
  • SC Space
Спробую відзвітувати, буде багато букв і може кілька частин  :)

Зустріч відбулася. Загалом вважаю, що дуже добре, що ми були присутні і враження гарні так як будь-який діалог є позитивний і я точно впевнений що нас почули і побачили.

Відразу скажу тим хто вважає і навязує свою думку іншим, що мовляв якщо ми десь будемо світитися то тут же всі налетять все заборонять і допобочення. Це НЕ ПРАВДА. Нас були раді бачити і з відвертою цікавістю після закінчення ще довго з нами спілкувалися.

Нажаль формат зустрічі не був у формі дискусії і діалог з авіавладою і пілотами малих літаків в форматі "запитання-відповідь" майже не відбувся.
Також через недисциплінованість деяких учасників, котрі увесь час вискакували зі своїми проблемами тим самим відбираючи час у інших сталося так що Перевалов і Я змогли виступити тільки під завершення, дуже коротко навіть не маючи змоги в повній мірі донести суть наших запитань. А дельтіки і аеростати не змогли висловитись взагалі.

Так сталося що розмова в коридорі після закінчення була більш корисною ніж на самому обговоренні  ;D Керівники багатьох служб самі підходили, давали свої координати і просили звертатися в любий час з напрацьовками і пропозиціями так як наші запитання є ЦІКАВИМИ І КОРИСНИМИ!

Ми почули проблеми наших авіаційних колег і скажу шо там проблема на проблемі а низький рівень дискусії і відверте хамство деяких учасників тільки погіршує їхню ситуацію. Деколи складалося враження що ставляться цілі - підняти тупо кіпіш ніж почути аргументовані відповіді на свої запитання.
Якось дуже розмилася тонка грань між тим що впринципі влада готова йти на скасування і спрощення контролю і деяких бюрократичних застарілих чи безглуздих процедур і між тим що деякі чуваки просто хочуть щоб в малій авіації настав повний бєзпрєдєл. Щоб всі літали з непідготовлених і непридатни майданчиків на незрозумілій техніці в незрозумілому стані.
Тут найголовніше щоб в усьому тому срачі ми не попали під роздачу. А по тому що ми побачили попасти під неї дуже просто. Якщо який "авіатор" тупо настучить що десь йому "сильно заважали" летіти парапланеристи і типу "шозанах, прийміть міри і т.д." і почне вкладати свою енергію в подібний кіпіш. ТОМУ було б добре підготувати деяке підгрунтя на майбутнє щоб унеможливити таку ситуацію.

Від парапланеристів були: Перевалов, Когут, Колодчак, Шаболтас, Кожирнов
Також зі Львова був Генадій Хазан (Цунів) і власник аеродрому Ягелон.
Був президент дельтіків, представники від теплових аеростатів, парашютистів ну і зрозуміло що найбільше було самольотоводів.
Від влади були: керівництво Державіаслужби, представник вояків і багатох підрозділів державіаслужби. Був також народний депутат України.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1417
  • Karma: +530/-389
  • SC Space
Нажаль не вдалося якось конкретно підняти питання колісних одномісних трайків просто через брак часу і жорстке обмеження по часу виступу.
Також є прохання від керівництва федерації не приєднювати до парапланеризму в парафії федерації важкі 2-3 місні аерошютні трайки. Мабуть тому що всі вони - це чиста комерція, по-друге важкі, великі і моторні - то головняк. Ну тут треба спілкуватися власниками трайків. Що їм взагалі потрібно і як вони бачать своє місце. Я думаю точно не в одному ряду з літаками і мотодельтапланами - бо там капєц!

До прикордонної зони не дійшло. Про радіо це теж окрема розмова.


Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1417
  • Karma: +530/-389
  • SC Space
На самому початку начальником ДАС було сказано, що плануються значні зміни в законодавстві і в Повітряному кодексі вцілому і в сфері авіації загального призначення конкретно. Типу їх будуть приводити ще більше до європейських стандартів.

Отут мажуть бути певні трабли, оскільки "європейські стандарти" автоматично не означає що вони якісь супер чудові, по друге згідно загальноєвропейських норм є кілька пунктів в парафії Ав. заг. призн. котрі регулюються всередині окремої країни так як тій країні хочеться.

І якщо якісь правила будуть тупо скопійовані без якогось детального аналізу чи обговорення то ненароком під роздачу можемо попасти і ми. До прикладу: в Німеччині самі дурноваті правила, а у Франції одні з кращих взагалі у світі - і те і те цивілізована європейська країна.  :)  Так щоб здуру ДАС не копійнула саме німецькі правила, нам бажано більш менш регулярно бути присутніми на всіх тих обговореннях. І саме на цьому Перевалов і Я кілька разів акцентували увагу присутніх - щоб якщо якісь зміни хоч якось зачіпають параплани - тоді відразу потрібні консультації з нами. Нам чемно пообіцяли що саме так і буде. Також ми наголосили що якщо ніяких змін не планується то нас цілком задовільняє існуючий стан речей - тобто Державіаслужба повністю дистанціювалася від тряпочної авіації і віддала рульожку в цій парафії Федерації.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1417
  • Karma: +530/-389
  • SC Space
Тепер про те що стало головним результатом зустрічі.

Під час свого виступу і після в неформальній бесіді я звернувся до самольотоводів з питанням -  "як часто вони візуально бачать польоти парапланеристів, особливо їх скупчення в певних місцях (над т.з. парадромами)?".  І було поставлено запитання - чи буде добре чи недобре чи нейтрально, якщо такі місця (парадроми) будуть нанесені на карти у аеронавігаційних довідниках? Всі в один голос заявили що це буде дуже важливо. Тимбіьше в свому виступі В.Перевалов проінформував всіх що кількість ітаючих парапланеристів вже давно більша ніж к-сть усіх ЛА АЗП разом взятих. Я також наголосив що мало того що кількість вже велика - найближчі кілька років ця кількість продовжить стрімко зростати. Кількість приватних літаків в свою чергу в Ураїні за останні кілька років теж збільшилася майже вдвічі!

Тепер маємо ситуацію коли дуже зростає к-сть парапланеристів і зростає кількість літаків і всі товчуться в класі G (Golf). Для переважної більшості парадромів це ні на що не впливає (тому можна взагалі на цю тему не паритись) але є кілька локацій де можливість зустрічі з літаком є досить великою (напр. затяжки в Куликові чи Олесько  ;D), плюс ми говоримо про те що за 5 років к-сть парапланів і літаків буде в рази вищою.
Особливо ця ситуація знайома тим хто літає поблизу великих міст чи аеродромів АЗП.
Також києвляни кажуть що збільшилися випадки коли якись чел на літачку побачив парапланиі починає нарізати над ними круги щоб краще роздивитися  :apstenu:

Тому велика к-сть учасників підійшли, запропонували свою допомогу в проведенні цієї роботи, залишили свої контакти.

Я провів дуже змістовну бесіду з Генадієм Хазаном і він сам (в особі президенту однієї з AOPA Ukraine  :)) зголосився співпрацювати з нами в питанні реєстрації парадромів. З вівторка я маю з ним зустріч та його людиною, що якраз веде такі справи для консультацій і визначення плану дій. Будемо пробувати "зареєструвати" парадром в Куликові і Олесько. Якщо все вдастся і буде зелене світло від державіаслужби - спробуємо напрацювати шаблон по якому місцеві пілоти за власним бажанням можуть так само "зареєструвати" свої парадроми, якщо в цьому для них є якісь плюси чи необхідність.

Для чого це???

1. Якщо парадром буде внесений в довідник, а потім на карту а звідти в бортовий GPS літака, пілот буде попереджений що в певні зони краще просто так не ломитися по прямій. Тобто облетіти таке місце трохи стороною. Відповідно і бажання нарізати круги щоб роздивитися краще буде значно менше, так як пілот попереджений що з точки зору безпеки цього краще не робити.

2. Відповідно і парапланерист в повітрі буде почуватися спокійніше знаючи що вирогідність того шо тут просвистить якась Cessna набагато менша. Мова йде про стартовий поток чи динамік. Тобто зону радіусом кілька км і висотою до 1500! Там де найбільше крил кучкується одночасно.

3. Наші парадроми отримають хоч якись більш менш офіційний статус. Можливо це якось допоможе в захисті парадромів від розкопок, установок вітряків і іншого вандалізму. Як мінімум ми будемо взнавати про такі наміри набагато раніше ніж як у випадку з Боржавою - не тоді коли вже стартують роботи а ще на стадії аналізу і проектування. Грубо кажучи якщо якись дурень приїде на парадром планувати якусь стройку, як мінімум буде що йому показати.

4. Самольотовод вже не зможе настучати на парапланеристів, якщо він встав не з тої ноги і йому не подобається що хтось там літає де він хотів летіти. Дуже просто - нема парадрома на карті - правий літак. Є парадром на карті - правий парапланерист.   ccccoool

5. Тепер якщо плануються дуже масові польоти коли в повітрі реально буде дофіга парапланів і лебідочних шнурків  :) , хтось з парапланеристів може телефонувати на ПІО (польотно інформаційне обслуговування) і попереджати що з такою по таку годину там то буде купа парапланів. Тепер коли якась цесна летить через те місце ПІО буде повідомляти її про це і просити бути уважним а ще краще тупо туди не залітати. Доречі за словами Г.Хазана це можна робити коли і не зареєстрований парадром. Але з зареєстрованим набагато правильніше оскільки ПІО буде автоматично знати про що йдеться і головне в якому напрямку планується розльот крил. Не треба буде кожен раз з нуля пояснювати хто, що і чого.

Повторюю це робиться на добровільній основі. Наприклад якщо десь в Ісакові воно нафіг не треба, то в Куликові я більш ніж зацікавлений це зробити. Хочеться літати спокійно і знати що якись дурак не примчиться з претензіями ти "а чого це ви тут літаєте, хто дозволив і т.д." І особливо коли ми говоримо що кожні 15 хв в небі 3-5хв висить кілометровий НЕВИДИМИЙ шнурок!



Offline UKBB

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 70
  • Karma: +23/-2
  • Іващенко Вадим
Хочу нагадати, що польотам в обов'язковому порядку повинен передувати дзвiнок до ППО, згiдно дiючим в Украiнi документам.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1417
  • Karma: +530/-389
  • SC Space
Хочу нагадати, що польотам в обов'язковому порядку повинен передувати дзвiнок до ППО, згiдно дiючим в Украiнi документам.

Для парапланеристів - НЕ ПОВИНЕН

Offline Sasha Krasily4

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 124
  • Karma: +6/-1
де написано що не повинен?  інформую львів контроль, ставляться нормально. ніразу нечув шоб сказали то не треба.