Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Как надо летать  (Прочитано 18973 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Re: Как надо летать
« Reply #45 : Травень 28, 2016, 02:03:45 »
 Вот это самолёт...А не как всегда, рашкино -ведро с болтами .
 Lockheed Martin F-35 Lightning II
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!

Offline Валька

  • Hero Member
  • Повідомлень: 552
  • Karma: +68/-45
  • Макаренко Валентин
Re: Как надо летать
« Reply #46 : Травень 28, 2016, 22:52:22 »
Бля засмотришся ,по мацать бы ,
Самий безпечний той параплан ,що у мішку .

Offline Анатолий

  • Hero Member
  • Повідомлень: 908
  • Karma: +181/-47
  • ДядяТоля
Re: Как надо летать
« Reply #47 : Липень 19, 2016, 11:13:40 »
От харашо, шо Доминик не дотумкал музычку наложить.
Я б даже и не думал и тулился б на посадку )))))
! No longer available
http://windhunters.in.ua/ - Парапланеризм в Нежине

Offline mr.jay

  • Gin Carrera
  • Hero Member
  • Повідомлень: 720
  • Karma: +132/-85
  • Євген 3аре4енський
Re: Как надо летать
« Reply #48 : Липень 20, 2016, 17:09:06 »
Класс, отличный пример КАК надо летать
+38(O96)46-86-2O5

Offline Серега Бородатый

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 252
  • Karma: +55/-26
Re: Как надо летать
« Reply #49 : Липень 20, 2016, 23:24:36 »
Вывод? Никогда не сдаваться ! :crazy_pilot:

Offline ТСП

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 403
  • Karma: +152/-153
  • С.Тюлькин
Re: Как надо летать
« Reply #50 : Липень 21, 2016, 08:26:19 »
Вывод? Никогда не сдаваться ! :crazy_pilot:

Но в рамках разумного!

Offline _Андрей_

  • Кучера Андрей 066-618-13-84
  • Hero Member
  • Повідомлень: 528
  • Karma: +89/-22
  • ZENO
Re: Как надо летать
« Reply #51 : Липень 21, 2016, 21:59:36 »
.... и как не надо тоже!
https://www.youtube.com/watch?v=cdFqaFAfbpw

Offline ice

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 377
  • Karma: +61/-5
  • Володимир Паничук
Re: Как надо летать
« Reply #52 : Липень 21, 2016, 22:34:17 »
Цитувати
Вывод? Никогда не сдаваться ! :crazy_pilot:
Справа у МАЙСТЕРНОСТІ ( я так вважаю  :)) і у володінні крилом ІМХО
А в просторечии - НАЛЬОТ!!! Со времен начала ЛЕТАНИЯ  на всем, что летает!
Рожденный ползать может руководить полетами.

Offline Flying Dutchman

  • Hero Member
  • Повідомлень: 577
  • Karma: +69/-17
  • Слава
Re: Как надо летать
« Reply #53 : Липень 28, 2016, 22:23:02 »
Атон Жірар б'є рекорд 8100 метрів у Каракорумі - http://www.xcmag.com/2016/07/antoine-girard-breaks-8100m-in-karakoram/

В суботу 23 липня 2016 року Тоха Жірар побив рекорд 8100м у висонтому семичасовому крос-кантрійному польоті понад Броуд Піком, 12-та по висоті гора в рейтингу найвищих вершин.
Стаття в XCMag все описує в основному зі слів штатівського пілота Бреда Сандерса, який зараз знаходиться в Пакістані та забезпечував Антона киснем (балонами).
Рекордсмен почав свій бівачний політ з друзями в Пакістані. Провів там 3 тижні, прокладаючи маршрут крізь Каракорум, включно з польотом в районі Нанга Парбату (9-та вершина світу), і включно з перельотом плато Деосай в пакистанській частині Кашміру (плато площею 3000 кв.км, з висотами за 4000 м).
Бівак був повністю автономним. Навіть у населених пунктах, типу Хунза, він не зупинявся в готелях. Так що без чітерства, тільки в палатці )
21-го липня Тоха пролетів від Хунзи до початку льодовика Балторо. Приземлився на висоті 4700м і провів там 2 ночі.
23-го полетів до верхів'я льодовика, понад горою Башта Транго, до Конкордії (місце злиття льодовиків Балторо та Годвін-Остен в самому серці Каракорумського хребта). Це місце оточено восьмитисячниками, включно з К2 (2-га по висоті гора світу). Людей які там літали можна перерахувати на пальцях руки )
І після прольоту Конкордії, він зробив те, що ніхто не робив до цього, - пролетів понад Броуд Піком!
Антон пробився крізь базу 6500м і потім полетів далі та піднявся в терміках вздовж західних схилів Броуд Піку до його вершини.
Сандерс стверджує, що GoPro-шка у Антона була, так що будемо чекати на неймовірне відео.
Також, на підтвердження неймовірного польоту вказується, що його бачили альпіністи з Броуд Піку та якийсь перший-ліпший ТВ-продюсер )
Після "взяття" Броуд Піку пілот пролетів через перевал Гондогоро (5000м) і приземлився на висоті 4400м.
Орієнтовно Антон Жірар пролетів 65км до вершини і десь 50км після вершини до посадки.
Наступного дня стартував знову, долетів до міста Скарду, де і завершився його бівак. Далі - валіза-вокзал-Ісламабад (ну ще на Францію потім...)
Ударим сross-country flying по бездорожью, разгельдяйству и бюрократизму!
Крізь терміки до зірок!

Offline Flying Dutchman

  • Hero Member
  • Повідомлень: 577
  • Karma: +69/-17
  • Слава
Re: Как надо летать
« Reply #54 : Серпень 02, 2016, 00:23:19 »
А от і коротке відео від Антуана - ! No longer available
Ударим сross-country flying по бездорожью, разгельдяйству и бюрократизму!
Крізь терміки до зірок!

Offline _Андрей_

  • Кучера Андрей 066-618-13-84
  • Hero Member
  • Повідомлень: 528
  • Karma: +89/-22
  • ZENO
Re: Как надо летать
« Reply #55 : Серпень 02, 2016, 12:12:44 »
не знал, что адидас шьет подвески

Offline Shura

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 92
  • Karma: +14/-1
Re: Как надо летать
« Reply #56 : Серпень 02, 2016, 17:10:27 »
Он и не шьет. Обычная реклама спонсоров.

Offline JM

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 255
  • Karma: +79/-32
  • Ярослав
Re: Как надо летать
« Reply #57 : Серпень 02, 2016, 19:25:04 »
цікаво в нього кліванти привязані, не причеплені до рядів, може то якесь ноухау, хтось може пояснити.?

Offline Shura

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 92
  • Karma: +14/-1
Re: Как надо летать
« Reply #58 : Серпень 02, 2016, 22:23:30 »
Такое решение применяется для управления степенью торможения законцовками крыла или центропланом что дает некоторое преймущество в координации поворота.
Также бонус в возможности безболезнееного укорачивания хода кливант - если длинна рук позволяет.

Offline dimatrek

  • Hero Member
  • Повідомлень: 510
  • Karma: +144/-123
Re: Как надо летать
« Reply #59 : Серпень 07, 2016, 13:27:58 »
! No longer available

Тут сразу два аспекта:
Первый аспект как не надо низко крутить акро, но акро тут мало кого интересует.
Второй аспект как надо разруливать твист, вот это уже интереснее.


Понравилось как пилот быстро сообразил, что в твисте очень не желательно тянуть клеванты, а рулить надо за задний ряд. И это ему хорошо удалось. Видно, что твисты - обычное дело для акро.