Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Как надо летать  (Прочитано 19562 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Юрій Чечайлюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 1169
  • Karma: +286/-292
Как надо летать
« : Січень 10, 2016, 13:25:56 »
Стріти хмар над рівниною.
При правильній погоді, навіть над рівниною можуть утворитись стріти хмар. Так само як і в горах, бувають дні, коли везучі пілоти можуть пролетіти велику відстань за короткий час.

Необхідні умови для утворення стрітів такі:
Напрямок вітру досить стабільний по всіх висотах, швидкість вітру зростає з висотою. Швидкість вітру найвища в верхній 1/3 відстані від землі до вершини хмари.
Повинна бути інверсія на висоті відповідній до бази хмар; у хмар повинен бути вертикальний  простір для здорового розвитку, але недостатній для перерозвитку. Правильна інверсія близько 1000 метрів над висотою конденсації.

Коли всі ці умови співпали, можна очікувати відстань між стрітами як 2,5-3 відстані земля-база. Якщо хмари виростають до висоти 3000 метрів над землею, то найбільш ймовірно, що наступний стріт буде на відстані 7-9 км і стріт буде вздовж вітру.

Порада:
Дві речі, потрібно мати на увазі при польоті стрітом:

Якщо відстань до наступної хмари більша ніж відстань до сусіднього стріту, мабуть розумнішим буде змінити стріт.

Якщо ваш шлях лежить під кутом до стріту то краще, як можна далі пролетіти під хмарою, поки з'явиться розрив і тоді змінювати стріт.



Порада:
Відстань до пілота якого ви бачите насправді менша ніж ви уявляєте. Як правило, він наполовину ближче ніж ви думаєте, а можливо, ще трохи ближче!  ;)
 
Спрощена ілюстрація руху повітря між хмарами. Ілюстрація демонструє , що перехід від одного стріту до іншого потрібно завжди робити перпендикулярно напрямку вітру, щоб не проводити в зоні зниження більше часу ніж потрібно.



Політ дельфіном під стрітами.
Політ дельфіном найшвидший і найбільш ефективний спосіб зашкалити заздрість ваших друзів по небу і подолати більше кілометрів, піджимаючи клеванти в підйомах і тиснучи аксель в мінусах.
Фокус в тому щоб підібрати швидкість при якій висота буде залишатись  протягом всього часу і це потребує багато практики.

Під базою ми прискорюємось, збільшуючи зниження, тим самим не даємо себе засмоктати в хмару. Нижче ми сповільнюємось до мінімальної швидкості, щоб витиснути максимум з плюсів. Дозувати акселератор і клеванти, намагаючись залишатись в  зоні підйому це як правило, досить близько до хмар. Як тільки це почне получатись, можна отримувати велике задоволення від таких польотів.


Оригінал: http://www.xcmag.com/2008/03/thermal-flying-part-3-cloud-streets-over-flatlands/
« Останнє редагування: Січень 10, 2016, 13:33:11 від Petrovich »
Українська маршрутна ліга
https://www.facebook.com/groups/ukrainexc

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Re: Как надо летать
« Reply #1 : Січень 10, 2016, 23:43:55 »
Дуже дякую за переклад. Навчання завжди потрібно,а для знаючих повтор.
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!

Offline Юрій Чечайлюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 1169
  • Karma: +286/-292
Re: Как надо летать
« Reply #2 : Січень 24, 2016, 10:43:01 »


Чарльз ділиться історією свого рекорду дальності в Австралії:


Кілька місяців, думаючи про цей політ і кілька днів, чекаючи, я, нарешті, здійснив це в дивний спосіб ...

 10:30 ранку, і я на затяжці, коли раптом -трос! Буксировочний парашут і кінець тросу зі мною і я, пролітаючи над буксировочною командою, скидаю все.
З тим залишком висоти я відразу полетів на підвітряну сторону  смужки дерев вздовж річки щоб зробити все можливе і залишитись в повітрі,  впіймав слабкий підйом  і ганявся за терміками в тіні хмар.
Після трьох з половиною годин я пролетів тільки 100 км. Підйом слабкий, і кисла термічка. Моя надія на новий рекорд поступово зникає.


 Але ми не здаємось, поки не торкнулись землі, так що я продовжую літати виживаючи на малих висотах. Кожного разу, коли ловлю пристойний підйом, потрібно бути швидким і летіти до того місця де я вважаю може бути наступний ліфт. Більшість моїх переходів закінчуючи близько до землі над диким рельєфом з смерчами навколо. Я повинен залишатися зосередженим і підтримувати свій рівень енергії.


 Раптом я помічаю, невелике збільшення середньої швидкості і моя надія також збільшується.  Уже відмітка 200 км, я пам'ятаю місцевість попереду мене з  мого першого польоту разом з Seiko і я знаю, що тепер я повинен летіти вище, тому що на наступні 200км буде щільний, високий ліс і тільки вузькі дороги між деревами.

 Підходячи до масиву лісу мій погляд падає на чудові комулюси які формуються над ним і бінго :fly: ! Я піймав хороший термік, знайшов свій стріт і перейшов в режим гонки! Повна швидкість, ігноруючи всі підйоми нижче 2,5 м/с, на відчуттях, як по хвилях. GO! GO! GO! Швидкість - 100kmh на переході, фабрика мрій запрацювала, і я відчуваю, що цей політ може бути довгим! Середня швидкість досягає 60 km/г, величезний прогрес!


 Я досягаю позначки 400 км і захід сонця ще далеко, але умови починають слабшати, і треба вибрати між польотом над дорогою поперек вітру, або летіти за вітром в пустелю, щоб пролетіти більше. Відпоповідь з’явилась відразу – по вітру.


 Я бачу декілька ферм на горизонті, і я сподіваюся, що на землі поруч  з ними буде цивілізація. У цей час дня летіти на  Enzo 2 це щось! У 20:30 я нарешті приземлився на грунтовій дорозі між евкаліптами після установки нового світового рекорду на відкриту дальність 476km в Австралії! Я такий заряджений від цього божевільного польоту!


 Я пакую параплан якнайшвидше, бо сонце опускається нижче горизонту. Темрява застає мене по дорозі і чисте, повне зірок небо проводжає мене. Єдине, що я можу бачити в цій темноті це дорогу у якої немає кінця.


Раптом ця цю благодать розриває автомобіль що наближається – хай, хлопче, підвезти? Звичайно!


Це був видатний політ з досить непоганими умовами і я можу собі уявити, як тут можна політати в бомбову погоду. Deniliquin, я скоро їду, але я обіцяю, що я повернуся.


-Charles Cazaux


Оригінал тут
Трек
« Останнє редагування: Січень 24, 2016, 13:35:17 від Petrovich »
Українська маршрутна ліга
https://www.facebook.com/groups/ukrainexc

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Re: Как надо летать
« Reply #3 : Лютий 12, 2016, 01:17:58 »
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!

Offline Gizhik

  • Hero Member
  • Повідомлень: 556
  • Karma: +193/-24
Re: Как надо летать
« Reply #4 : Лютий 15, 2016, 22:31:09 »
! No longer available


Красиво! Но зачем он на город полетел с такой высотой?(

Offline Валька

  • Hero Member
  • Повідомлень: 552
  • Karma: +68/-45
  • Макаренко Валентин
Re: Как надо летать
« Reply #5 : Лютий 15, 2016, 23:26:15 »
Ну так ,людей посмотреть , и  себя показать.
И конечно же селфи  .
 :popkorn:
Самий безпечний той параплан ,що у мішку .

Offline Адреналин

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 279
  • Karma: +21/-13
Re: Как надо летать
« Reply #6 : Лютий 16, 2016, 20:02:54 »
Этот фильм больше подходит в рубрику , как летать нельзя. Даже при слабом ветре там роторов не оберёшься , провода и теде и тепе , ему просто повезло. Это лично моё мнение. 
Прекрасных и безопасных полётов!

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Re: Как надо летать
« Reply #7 : Лютий 16, 2016, 21:51:38 »
Не все так, как иногда кажется, или производит впечатления.
 Здесь просто тупой расчёт. Ozone Delta 2, знание пилота с какой высоты можно долететь до определённой точки. Учитывание погодных условий.
 Уверенность. Он не летел наобум, он летел целенаправленно.
 
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!

Offline ext

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 60
  • Karma: +13/-14
  • Виталик
Re: Как надо летать
« Reply #8 : Лютий 17, 2016, 02:11:20 »
Вы уж меня простите, но мне кажется, Петрович создал эту тему с  целью донести до общественности теорию, изложенную мастерами нашего дела на иностранном языке. Поясните пожалуйста, каким образом видеоролик "как круто он сел посреди города" имеет отношение к данной теме? И накой хер замусоривать действительно полезную ветку всяким хламом? Есть ведь топик про интересное видео.

Offline Flying Dutchman

  • Hero Member
  • Повідомлень: 577
  • Karma: +69/-17
  • Слава
Re: Как надо летать
« Reply #9 : Лютий 17, 2016, 10:31:14 »
Тема називається "Как НАДО летать". Тобто дивись як роблять круті пацани, роби так само і також будеш крутим!  ;)
А чи дійсно всім потрібно почати літати над містами і здійснювати посадку посеред міста? Кому здалося що це правильний приклад для наслідування? ))
А є ж такі цікаві теми - "Как НЕ НАДО летать", "Всякое интересное видео",..
Ударим сross-country flying по бездорожью, разгельдяйству и бюрократизму!
Крізь терміки до зірок!

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Re: Как надо летать
« Reply #10 : Лютий 17, 2016, 11:07:29 »
Правильно тема так и называется как надо летать
   Если не узрели полезность этого видео то я Вам помогу.
   Не всегда полёты происходят вне города.
   Есть города прибрежные и часто они имеют очень хорошие склоны.
   Бывает так что начинаешь летать в нормальных условиях, а потом погода переростает в более агрессивную.
   И в привычных условиях на мягкий песочек уже ну ни как не сесть.
 Грамотные и думающие пилоты знают о таких коллизиях природы сидя не в подвеске, а дома на стуле высматривают на снимках с спутника места в городе где можно приземлится.
   Этими местами являются открытые участки - стадионы, поляны в садах, огороды либо предполагают перелёт за город.
    Эти места отмечают, и идут осматривать очно, на предмет препятствий - провода, может какие изменения произошли и фото с космоса не отвечают дню сегодняшнему.
   А потом рассчитывают, какую  высоту надо набрать чтобы долететь до той, или иной точки.
   Илья Хаскин пострадал сильно, именно по этой причине. У меня есть коллега который тоже в таких же условиях, чуть не размазался об бетонный забор. А мог бы не ссать а набрать высоты и уйти на запасной "аэродром", а при усилении ветра как раз такая возможность и открывается. Если бы думал дома,и заранее был готов  то был бы крут как этот пилот на видео.
   Он крут по тому что он мыслящий. Я не обвиняю ни Илью, ни кого. Каждый из нас всегда сталкивается  с тем что он не знает.
   Наша задача быть грамотными и старыми пилотами.
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!

Offline _Андрей_

  • Кучера Андрей 066-618-13-84
  • Hero Member
  • Повідомлень: 528
  • Karma: +89/-22
  • ZENO
Re: Как надо летать
« Reply #11 : Лютий 17, 2016, 16:23:30 »
Вообще-то над городом летать ЗАПРЕЩЕНО. Даже странно, что это обсуждается...
Для полетов в городе нужны соответствующие разрешения, которые получить, как минимум, сложно, а для нас, безмоторных, вероятнее всего, невозможно. И это правильно. Полет над городом, а особенно посадка в нем - это грубейшая ошибка пилота, это из разряда того, что быть не должно при любых обстоятельствах. И дело, даже не в том, что это опасно для пилота. Это опасно для окружающих, абсолютно посторонних людей, чревато резкой остановкой транспорта, что может повлечь за собой аварии, дополнительная работа спасателям, а, ведь, они могут быть нужны в других местах. И все это из-за одного  :crazy_pilot:

это в тему "как нельзя летать", однозначно.

пс: а так, чувак красиво сел, это да.

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Re: Как надо летать
« Reply #12 : Лютий 17, 2016, 17:04:47 »
))) Летать над городом запрещено. Ну это уже откровенно не соответствует действительности.
 Кто это запретитель ???
 Возмутительный бред ни чего общего с современным законодательством.
 Спасатели, пожарные, медпомощь на то и содержаться налогоплательщиками, т.е. народом, чтоб они этим и занимались, оказыванием экстренной помощи. А так нахрен они нам нужны???
 Аварии и другие происшествия происходили  и будут происходить.
 И тут не обсуждается  местоположение  видео, оно в нужном месте.
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!

Offline MagnusX

  • Hero Member
  • Повідомлень: 530
  • Karma: +313/-262
  • Максим Куликовский
Re: Как надо летать
« Reply #13 : Лютий 17, 2016, 17:24:40 »
Ну как же кто? Для нас как минимум NOTAM является законом, он и запрещает полеты над городом.

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Re: Как надо летать
« Reply #14 : Лютий 17, 2016, 17:30:43 »
NOTAM не является юридически законодательным актом. Это всего лишь оперативно распространяемая информация об изменениях в правилах проведения и обеспечения полётов и аэронавигационной информации.
 Так что не корректны высказывания некоторых пользователей сего ресурса.
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!