Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Крыло для парящих полетов с мотором  (Прочитано 6145 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline realizer

  • Full Member
  • Повідомлень: 171
  • Karma: +51/-8
Крыло для парящих полетов с мотором
« : Травень 04, 2015, 23:08:21 »
Процесс таков
1 Взлет с мотором, набор высоты, выключение мотора
2 Выход на маршрут с задачей пролететь как можно дальше

Собственно вопрос, у кого какие соображения есть по теме?


Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #1 : Травень 05, 2015, 00:39:33 »
Зараз сюди зайде Мігг Гончаров і ти офігієш  ;D

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #2 : Травень 05, 2015, 00:48:05 »
Поділюсь парою думок.

Мабуть немає жодного початківця-моториста хто про це не думав і мабуть більша половина пробували. Політ по маршруту як не крути подразумєваєт :) політ в термічку. Чим краща термічка тим вдаліший політ по маршруту. Але термічка і моторні польоти річ не дуже сумісна. Поперше з мотором навіть з супер чутливою підвіскою з найнижчим підцепом корпусом рулити не так ефективно і комфортно. Крім того посадка пілота "на стульчику" і вся хрєнатєнь за спиною з точки зору аеродинаміки явно програє парапланерній підвісці. Ну і вразі колапсу з мотором можна наполучатись пригод на свою голову. Неприведи боже стропи купла чи запаски заплутаються за раму чи корзину мотора і буде біда.

Далі - злітна вага моторного крила переважно розраховується без врахування ваги мотора. Відповідно з заглушеним двіжком ми отримуємо в кращому випадку крило загружене по самий верх, але на практиці - перегружене на 15-20 кг. Така аеродинамічна якість звісно не найкращим чином вплине на наш "маршрутний політ".

Сам таке робив пару раз і вдавалося крутити з заглушеним мотором. Але це чисто for fun і повезло з умовами - термічка була сильна але не зла. Моя думка що таке можливо але всерйоз до цього ставитись не варто.


Offline realizer

  • Full Member
  • Повідомлень: 171
  • Karma: +51/-8
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #3 : Травень 05, 2015, 06:39:46 »
ок, с рисками мне понятно - тоже не раз попадал в сильную термичку и в ротора. Действительно приятного мало.
Но вся эта проблематика дает подсказку о том, что крыло должно быть безопасным.
Понятно что с тормозящими площадями мотора не будет такого глайда как с хорошей подвеской.
Соответсвенно крыло должно быть до ENC включительно и иметь ну оооччень хороший глайд и скороподъемность.
Какие размышления по поводу конкретного крыла?

« Останнє редагування: Травень 05, 2015, 06:54:46 від realizer »

Offline Александр Крючков

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 89
  • Karma: +30/-6
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #4 : Травень 05, 2015, 13:59:03 »

 Привет.
 трайк топ-80 ( взл. вес 120кг ) + аса тайран-5 ( брат нова ион-2 ) 27м.
 в штилях 1.3м. в набор высоты.   1.6м слив. тримера зажаты. мягк. подцеп.
 крутится в восходящих потоках ( мягкие условия ) - одно удовольствие.
 выпал из потока - подрули газком.
 болтаться можно часами.
 насчет маршрутов не пробовал.
 Удачи.
 

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #5 : Травень 05, 2015, 15:06:13 »
Какие размышления по поводу конкретного крыла?

SC Discovery-5 з моторними кінцями

Offline realizer

  • Full Member
  • Повідомлень: 171
  • Karma: +51/-8
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #6 : Травень 05, 2015, 16:30:56 »
Отлично - появились первые рекомендации.
Парни, какой глайд у рекомендуемых Вами крыльев?

Может быть просто недовешенное крыло подойдет?

Offline Александр Крючков

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 89
  • Karma: +30/-6
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #7 : Травень 05, 2015, 19:22:40 »

 У всех моторно-свободных современных крыльев глайд примерно одинаков ( 8.5 - 9.5 )
 только с мотором ( трайком ) он будет все равно 5.5-6.5. и дойти до след. потока можно 
 только с  газулькой.
 Хотя Миша может. Он из талантливых пилотов.   :p0504.gif:

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #8 : Травень 05, 2015, 22:16:49 »
Конкретно по Д5.

Береш весь свій комплект для вільних польотів, в рюкзак, одяг, воду прилади, короче все + вага самого крила. Стаєш на вагу. Вибираєш розмір крила яке ти грузиш в першу половину вилки. En-B в такій загрузці себе нормально і безпечно чухає і в сильну термічку.
Відповідно з мотором і пальним (+30 кг грубо)у тебе буде перегруз вище вилки 10-15 кг. Що для моторного крила теж норм. З затянутими тріммерами маєш офігенне крило для парящих польотів. На моторі відпускаєш триммера і маєш + 7-10 км/год вище тріммерної швидкості. І з такою загрузкою маєш цілком пристойне моторне крило.

Я таким чином кілька років юзав Д2 - балдів поповній і без мотора і з мотором. Ну і по фінансах це вигідно. Тепер коли влітався - взяв нормальну C-шку і планую брати повноцінне моторне крило.

Offline Sanmax

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 276
  • Karma: +70/-42
  • Максiм Максімич
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #9 : Травень 05, 2015, 23:28:53 »
Скільки вивчав цю тему теоретично і моніторив пп.ру, то зробив висновки , що при наявності достатнього досвіду вільних польотів, можна використовувати  крило EN C для вільних польотів із загрузкою по верху вилки (враховуючи всю вагу з мотором включно), установку лише з S-коромислами. Ну і звичайно С-шки лише "добрі" і опробувані з моторами , які не мають розкачки з онними. Є гарні відгуки про крило СкайКантрі Скорпіон- 3,4 з мотором. Перегруз для моторних парапланів, який допускається по сертифікаці ( чи то правильніше для універсальних крил, коли вказується одна вилка для вільних польотів і друга вилка на 10-15 кг більше для моторних) , як на мою думку враховує лише те,  що при польотах в моторному варіанті, мотор працює і він створює тягу , яка його "несе" (штовхає) і пілота в тому числі. А при парящих польотах з мотором, який вже вимкнено, маючи загрузку в межах вільної вилки, зменшення глайду буде не таке значне (лише за рахунок більшого опору установки).
       Не сприймати за крайню істину, все це мої особисті думки.

Offline Andryl

  • Full Member
  • Повідомлень: 190
  • Karma: +63/-4
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #10 : Травень 06, 2015, 02:00:01 »
Для такої справи в першу чергу у парючому крилі вільні кінці повинні містити трімера  що дасть можливість змінити атаку крила "профіль" так як парюче крило на відмінно від моторного має більший кут атаки що негативно сказується під мотором таке крило буде далеко позаду та проявлятиме тнденцію до зриву потоку і зрештою літатиме більш по вертикалі.
Отже під мотором відпущені трімера (дають змогу інтенсивніше пробиватись в перед), випарюємо затягнуті трімера (що додасть більшу підйомну силу) :0-133:
Хто у небо крил не здобув тому у землю шлях близький!

Offline Berezan Sasha

  • Hero Member
  • Повідомлень: 630
  • Karma: +14/-35
  • тел. +380505375515
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #11 : Травень 06, 2015, 09:52:55 »
Вчера, специально вытащил на свет Божий свой парамотор и подцепил к своему параплану Фуего (С-класс) и просто прозрел.
И как я раньше не летал на этом параплане с мотором?
Я просто был в шоке, насколько мне было комфортно, начиная от старта (особенно) и в полёте. Термики обрабатывались просто на "ура", все мягко и без закидонов, а глайд с перегрузом не очень уменьшился, ну разве что от сопротивления ограждения.
  Короче, бомба  :parapente3: :p0504.gif:   
Кайты,Аэрошют. Паратрайк. Парамотор. Парапланы. Обучение полетам. Продажа. Ремонт, настройка парамоторов

Offline Sanmax

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 276
  • Karma: +70/-42
  • Максiм Максімич
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #12 : Травень 06, 2015, 10:36:21 »
От і я про те ж. А якщо замовити моторні кінці з тримерами то ще можна буде з дальнього маршруту швидко повертатись на базу ( з мотором).

Offline Andryl

  • Full Member
  • Повідомлень: 190
  • Karma: +63/-4
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #13 : Травень 06, 2015, 11:57:36 »
Більшість свобідних крил непогано літають під мотором та  щоб не було качель потрібно  досить  плавно поводитись газом.
  Бажано раму однокільцеву поможливості меншого діаметру (компакт діам. вт. 115, рама 125) для меншого опору, качалки нижче центра вектора тяги та кокон по самі "помідори" крутиш маршрут та коли повертатимешся якщо заведеться моторчик вибераєш за хмарки відпускаєш трімера та печеш дротом додому :crazy_pilot:
А ще нібито не погано літає під мотором "Аксіс вега" цешка та з перегрузом стає бешка.
Хто у небо крил не здобув тому у землю шлях близький!

Offline Peterbond

  • Full Member
  • Повідомлень: 104
  • Karma: +54/-22
  • Петро Бондарчук
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #14 : Травень 07, 2015, 00:16:47 »

  ...крутиш маршрут та коли повертатимешся якщо заведеться моторчик вибераєш за хмарки відпускаєш трімера та печеш дротом додому
Вибачте але мені просто цікаво з якого маршруту (20, 30, 50...км.) можна повернутись на місце старту? При умові,що маршрут відбувався за вітром.

Offline mersmen

  • Шевчук Константин
  • Hero Member
  • Повідомлень: 780
  • Karma: +142/-57
  • Директор газа
Re: Крыло для парящих полетов с мотором
« Reply #15 : Травень 07, 2015, 09:06:04 »

  ...крутиш маршрут та коли повертатимешся якщо заведеться моторчик вибераєш за хмарки відпускаєш трімера та печеш дротом додому
Вибачте але мені просто цікаво з якого маршруту (20, 30, 50...км.) можна повернутись на місце старту? При умові,що маршрут відбувався за вітром.
100% даж с моторкой будет проблематично ))) я цеплял к моторке AD Volt леталось просто класно но против ветра это просто убийство !!!