Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: GRADIENT в Україні  (Прочитано 106896 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
Aspen6
« Reply #435 : Квітень 07, 2017, 11:58:26 »
Богдан, а які там покращення в новому Аспені?
А що ж з клевантами, які до них питання?
Конструкція Аспена6 суттєво відрізняється від попередніх Аспенів - зовсім інша стропна, інші профіль та форма крила. Уся маркетингово-рекламна інформація вже є на сайті. Я, чесно кажучи, не дуже вчитувався у ті всі тонкощі, а особливо відгуки пілотів, "влюбльонних" у нове крило ;)
По клевантах, наскільки я розумію, оцінка визначається за їхнім ходом. Якщо хід більше 60-65 см - то це А чи В, якщо менше 60 - то вже С
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline dimatrek

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Karma: +56/-14
  • +4915225236468
Re: Aspen6
« Reply #436 : Квітень 07, 2017, 12:02:05 »
По клевантах, наскільки я розумію, оцінка визначається за їхнім ходом. Якщо хід більше 60-65 см - то це А чи В, якщо менше 60 - то вже С
Зрозуміло, дякую!
А я чомусь забув про хід і думав лише про навантаження :blyaaaaa:

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
Aspen 6
« Reply #437 : Квітень 14, 2017, 11:42:35 »
Вже сертифіковані і доступні до замовлення 24 (70-90 кг) та 28 (95-119 кг) розміри. Розмір 26 (85-105 кг) вже можна помацати у Києві ;)
Через пару тижнів обіцяють 30й розмір
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
Гарантія GRADIENT
« Reply #438 : Квітень 14, 2017, 12:09:27 »
Ще раз нагадаю, що Градієнт надає гарантію на безкоштовний ремонт крила у разі його пошкодження на протязі першого року експлуатації. Гарантія стосується крил під час їхнього використання для приватних польотів. Не розповсюджується на акро- та фрістайлові крила, а також якщо крило постраждало під час змагань, показових виступів тощо. Деталі http://www.gradient.cx/en/Guarantee.
Не забувайте вчасно реєструвати нове крило на сайті http://www.gradient.cx/en/glider_registration
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
Aspen 6
« Reply #439 : Квітень 18, 2017, 15:34:15 »
Хоч у нас ці дні досить холодна погода, але руки свербіли випробувати новий апарат, котрий вже кілька днів лежав у новенькому рюкзаку, з також новою підвіскою Nova (вибачте за тавтологію  ;) ) Somnium. Ну і Вася та Ігор Волов своєю готовністю помалинитись таки висмикнули мене в Новосілки.
Тестер з мене нікудишній, та кілька речень із першими враженнями напишу.
Підвіску спеціально взяв легку (4 кг), бо зі своїм Джені Рейс3 грузив би крило 26 розміру майже по верху. Отже, взльотна вага вийшла ~99кг при вилці 85-105. Хотілось вивіситись десь на турніку, відрегулювати під себе, але з святами не встиг, лише сидячи на підлозі відрегулював аксель. Вже на старті трохи порегулював сам кокон. Але підвіска – то окрема розмова, а зараз про крило ;)
Перше що кинулось у очі на землі – зовсім інша стропна, у порівнянні з попередніми Аспенами 4 та 5. По 3 стропи на карабіні, але нижній ярус значно довший і лише під самим куполом розгалуження на середній та верхній яруси. По всьому розмаху крила всередині проглядаються стрічки підсилення, ну і вуха – кінцівки їх стирчать назад, такі собі вінгтіпи у стилі Аеробуса )) для зменшення завихрень. Надають тим кінцівкам форму прутики із нітінолу.
На вільних кінцях традиційні блочки на клевантах і блочки Ронстан на спід-системі. Вже у польоті я їх оцінив – аксель тиснеться плавно і легко. Якщо вже заговорив про аксель, то можна перейти до польоту. Відразу відчув, що на половині спіда крило дуже додає у швидкості, пробував засікти на GPS – десь +10 км/год. Особливо це відчувається по зустрічному напору повітря і по шуму в вухах. Кілька разів спробував видавити повний – крило спочатку ніби входить в піке з великим мінусом, а потім робить щось на зразок гірки і стабілізується на новій швидкості з достойним невеликим зниженням. Важко було розгледіти дані на приладах – на невідрегульованій підвісці прилади були майже у вертикальному положенні, а відпускати С-ряди і клеванти, щоб заглянути в GPS на повному спіді було стрьомно. На одному з переходів на пів-аксєля в невеликій турбулентності склало ліве вухо десь на пів-консолі. Я це відчув лише за легким розвантаженням лівої сторони, відразу зкомпенсував вагою і відпустив спід. Вухо саме м`ягенько розкрилось, без натяків на зміну курсу чи якоїсь іншої бяки.
Навантаження на брейках: брейки, у порівнянні з попередніми моїми крилами, досить важкі. Відчувається високий тиск в крилі. Ще мені здалось що на повному спіді трохи загинається задня кромка, треба буде підв`язати брейки трохи нижче.
І момент, котрий дуже сподобався – крило здатне крутити в потоці дуже вузько, не заходячи у глибоку спіраль. Ввечері повивчав свій трек – діаметер спіралі у потоці місцями до 40 м. Це саме те, що я люблю – вкрутитись в саме ядро ;)
Ніби всі моменти, на котрі вдалось звернути увагу за півтори години термічного польоту на висоті до 1500 над стартом. База була вища, але пальці кричали караул на такому морозі, і постійно просились вниз )) А внизу скрізь термічило, повернувшись на старт прийшлось шукати та центрувати  мінуси, щоб врешті-решт відігрітись )
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
Aspen6
« Reply #440 : Травень 10, 2017, 15:49:21 »
Кольорові схеми Аспена6
І можливо, хтось ще не бачив мій недільний трек на цьому чудовому апараті ;)
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
SupAir + GRADIENT
« Reply #441 : Червень 16, 2017, 22:11:07 »
Коротка новина:
Компанія SupAir викупила компанію Gradient. Сподіваємось, що це нове співробітництво дасть більший вплив на парапланерний ринок.
Подробиці пізніше
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1327
  • Karma: +465/-366
  • SC Space
Re: GRADIENT в Україні
« Reply #442 : Червень 17, 2017, 13:16:59 »
головне шоб не вийшло як коли Microsoft купила Nokia  :blyaaaaa:

Offline тарас

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 491
  • Karma: +232/-10
Re: GRADIENT в Україні
« Reply #443 : Червень 17, 2017, 20:55:11 »
Має бути як у Фольцвагєна зі Шкодою  :parapente3:
« Останнє редагування: Червень 17, 2017, 21:33:24 від тарас »

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
Aspen 6
« Reply #444 : Липень 07, 2017, 15:00:58 »
ФАІшний трикутник 168 км на Аспені6 у Чехії https://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:charlie/15.6.2017/07:51
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
Re: GRADIENT в Україні
« Reply #445 : Липень 24, 2017, 15:46:17 »
Для тих хто слідкує за тестами Зіада Базиля - його враження від Аспена6 http://ziadbassil.blogspot.com/2017/07/gradient-aspen-6-24-aspen-6-is-2017-18.html
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Gvozd

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 766
  • Karma: +140/-17
Re: GRADIENT в Україні
« Reply #446 : Липень 25, 2017, 22:29:15 »
Трішки кіна з новим крилом! dance
В кадрі є ще один Аспен-6 (Юра Каукалов) pivasik

! No longer available
Все є не тим, чим здається...

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • *
  • Повідомлень: 3393
  • Karma: +263/-25
  • gradient.cx karpofly.cz nova-wings.com syride.com
Aspen 6
« Reply #447 : Серпень 08, 2017, 11:44:51 »
Аспен6 (крило Чемпіона України 2017 року ukraine bravo) успішно пройшов сертифікацію у всіх розмірах - від 22 до 30.
В результаті 5 розмірів покривають зльотну вагу від 65 до 135 кг.
Також очікується сертифікація полегшеного варіанту крила.
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження Gradient, NOVA, Karpofly, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882